آخرین اخبار پربازدیدترین ها
کد خبر: 59575
تعداد نظرات: ۲۵۸ نظر
۱۲:۴۴ ۱۵ /۰۷/ ۱۴۰۳

مدیرعامل سابق بخش برق مپنا، مدیرعامل برق حرارتی شد

امروز طی حکمی از سوی عباس علی آبادی وزیر نیرو، ابوالفضل عسگری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مادرتخصصی برق حرارتی منصوب شد. عسگری پیش از این با حمایت علی آبادی بعنوان مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی صبا فعالیت داشت.

مدیرعامل سابق بخش برق مپنا، مدیرعامل برق حرارتی شد

سرویس صنعت برق نیوز: عباس علی آبادی امروز دو حکم صادر کرد یکی برای حضور مدیر سابق مپنایی در شرکت مادرتخصصی برق حرارتی و دیگری جهت ابقای رجبی مشهدی. امروز طی حکمی از سوی عباس علی آبادی وزیر نیرو، ابوالفضل عسگری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مادرتخصصی برق حرارتی منصوب شد.

عسگری دیما ۱۴۰۲ با حمایت علی آبادی توسط حسین دهقان؛ رئیس بنیاد مستضعفان، به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی برق و انرژی صبا منصوب شده بود و بجای محسن امیری در این سمت قرار گرفته بود. البته محسن امیری چندی بعد به مپنا آمد و در این شرکت سمت گرفت.

عسگری دانش‌آموخته فوق‌لیسانس مکانیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی است و با حمایت علی آبادی مدیرعامل سابق مپنا در این شرکت جایگاه‌های مهمی را برعهده گرفت.

مدیرعاملی بخش برق گروه مپنا، قائم مقامی گروه مپنا، ریاست هیئت مدیره شرکت‌های «موننکو، نصب نیرو، توسعه نیروگاهی یک مپنا، احداث و توسعه نیروگاه‌های سیکل ترکیبی مپنا، احداث و شرکت توسعه پروژه‌های ویژه مپنا» بخشی از سوابق عسگری در حوزه نیرو است. وی همچنین عضو هیئت مدیره شرکت‌های هلدینگ نورساخت، بهره‌برداری تعمیراتی مپنا، نیرپارس، آب و برق قشم، آلومینیوم المهدی، توسعه ریلی و قائم مقامی مدیرعامل و معاون برنامه‌ریزی بخش برق مپنا را در کارنامه خود دارد.

از عسگری بعنوان جایگزین علی آبادی در مپنا اسم برده میشد که با مخالفت‌هایی از سوی وزارت نیرو و آستان قدس روبه رو شد.  چند روز قبلتر نیز عباس علی آبادی به محسن طرزطلب؛ مدیرعامل سابق برق حرارتی حکم ریاست ساتبا و معاونت وزیری را داده بود.

از بین مدیران ارشد برق ایران، معاونت برق و انرژی وزیر و مدیرعاملی مدیریت شبکه برق ایران باید تعیین تکلیف شود.

مدیرعامل سابق بخش برق مپنا، مدیرعامل برق حرارتی شد

ارسال نظرات قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
=
captcha
انتشار یافته: ۲۵۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۴
حسن پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴
انتصاب شایسته ای هست که با حضور مهندس عسگری در کنار مهندس گلابکش می توان انتظار داشت امور بهتر پیگیری و انجام بشه. انشاله افراد سن بالا هم مثل آقای خلیل بهبهانی کم کم به فکر رفتن باشن و درمپنا نیز جوانگرایی اتفاق بیافتد
یزد
جناب آقای عسکری سلام انتظار داریم فکر نیروگاه یزد باشید و مدیریت عامل آقای سید محمدحسن جمالدینی را تغییر دهید ایشان باعث نارضایتی زیادی دارند در شرکت و معاونت و مدیران و کارگران ناراضی آند بپرسید و بررسی کنیذ
ناشناس
عسگری چه ربطی به گلابکش داره!
همکار
گلابکش ؟!!!!!!!!!!
همکار
گلابکش ؟!!!!!!!!!!!!
خودتون هستید ؟!!!!
راستی جریان چیه که هر دولتی بیاد سر کار مسیر رشدت را طی میکتی ؟ یه روز برق خوزستان ، یه روز توسعه برق ، یه روز برق تهران و بعد توانیر و حالا هم دوباره برق حرارتی و اونم پست من دراوردی قائم مقام !!!!!
رمضانپور
گلابکش کیلویی چنده؟ این مرد که تعطیله . خودش اسمشو آورده کنار عسگری. عجب دنیاییه
مهراب
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
خوش آمد گویی به آقای عسگری به مناسبت سمت جدید , فقط باید گفت ایشون کار بسیار مهمی رو عهده دار شدن که با توجه به سوابق ایشون امیدواریم به نحو احسن به سرانجام برسونن ،چون این شرکت در چند سال اخیر واقع اوضاع اسف باری پیدا کرده بود و عموما پرسنل نیروگاهی ایران معترض بودن ! امیدوارم ایشون در کارشون موفق باشن میتونن تا حدی که امکان داره ناترازی برق رو به سامان برسونن
امیر
مثل شرایط اسفبار نیروگاه شهیدرجایی
سالار
وضعیت اسفناک نیروگاه شازند
رسول
همانند نیروگاه شازند
داداش بروسلی
پرند
همدم
همانند وضعیت اسفناک حراست همدان
صالحی
همه منتظرن که آدم با سواد و حرفه ای جای مرادی مشهور به کیف بره پیشاهنگ معرفی بشه
همکاربرقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳
آقای مهندس پیشاهنگ … بسیار توانمند هستند … ایشان پدر … تقریبا تمام مدیران صنعت برق را به جزییات میشناختن و از طرفی بیشتر همکاران احترام ویژه ای برای ایشان قائل هستند .معنوی صنعت برق کشور هستند … خداقوت ، خسته نباشید ؛ دست مریزاد جناب مهندس.
جانباز
خجالت بکش...تاریخ را تحریف نکن ...خرابی های ایشان(پیشاهنگ)به صنعت برق قابل شمارش نیست و فقط شومن بود
مهراب
خیلی !؟؟ گفته میشه از ژاپن و آلمان براش دعوت نامه فرستادن براش !
مرد مومن اینهمه ناترازی حاصل ندانم کاری های ایشون و امثال ایشون بوده که بعداز بازنشستگی هم ولکن پست مدیریت نبود ! یک انسان هرچقدر کار بلد باشه تا بازنشستگی انجام داده ،قرار نیست مثل انرژی از حالتی به حالتی واز پستی به پستی تغییر کنه !
در ضمن خدمت همکاران بگم که ایشون اصلا به اعتراض همکاران نیروگاهی اهمیتی نمی‌داد و مهم براش مدیران بودن ! واقعا چقدر راحت از پست کنار می‌رن بدون جوابگویی بخاطر عملکرد اشتباهشون ! امثال پیشاهنگ الان باید تو باغ شخصی روزگار بگذرونن و از مواهب بازنشستگی لذت ببرن اونم با حقوق ها و مزایایی خوبی که گرفته بودن نه اینکه دوباره سکان برق رو بدست بگیرن و فاجعه بیافرینند
ناشناس
پدر صنعت برق؟؟؟؟؟؟!!!!!! بابا دیگه تملق هم حدی داره. بیچاره صنعت برق . بیچاره صنعت صد ساله برق .
عماد
بهتر است ...و دوستانش در نیروگاه شازند و لوشان و بعثت و همدان بسیار طلب استغفار و امرزش نماییم .
ناشناس
به جای همکار برقی مینوشتی مدیر اصفهانی
حمید
واقعا شرم آوره
ایشون از همان تیمی بی لیاقت که وزیر محترم سابق به جاهای مختلف منصوب کردند!!!
ما دربرابر هموطنان خودمون مسئولیم، تاریخ رو تحریف نکنیم!!!
یه عده متاسفانه با همین شیوه عملکردند که امثال آقای ملاعلیا توانستند اکثر مدیران توانیر رو عزل و تبعید کنند!!!!
اگر دین نداشته باشید حد اقل آزاده باشید، اینجا دیگه هیچکی هیچ‌کسی نمیشناسد و باید حرف حق رو زد دیگه از چی میترسید؟؟؟
بابا برقی
جسارت خودت مهندس پیشاهنگ نیستی ؟؟؟
وضعیت امروز و دیروز همش با مدیریت ایشان بوده از حداقل بقیه مدیرها میتونن بندازن مشکلات رو سر مدیر قبلی ولی پیشاهنگ که با همه بوده چی
همکار
پیشآهنگ درجه یک بود ... با همه کمبودها به صنعت برق کمک کرد ... یادمه موقعی که طرذز طلب هم رفت ... میگفتید خدا برق حرارتی رو آزاد کرد ... الان هم پشت سر پیشآهنگ میگید ... متاسفانه ما ایرانیها عادت کرده ایم که بعد از یکی دو سال از تصدی یک پست ، متصدی آن پست را بکوبیم ...

دو سال دیگه .... همه به همین عسگری بدو بیراه میگن ... حالا بشینید و نگاه کنید.
عبدالرسول
شمایی که از پیشاهنگ تعریف میکنی، اول خودت را معرفی کن ، در ضمن به کدام نیروگاه جهت دریافت به بانک معرفی شدی
ناشناس
همکار برقی سلام.هیج کجای دنیا ، هیچ علمی پدر ندارد و تمامی ندارد.باید تجربه کسب کنی تا زمان نفس در این دنیا.یعنی میخوای بگی تو هم پدر علم ایرانی یا مخترع نیروگاهی.
علی
?
بدبخت
مادر صنعت برق کی بود؟!!!!؟؟؟؟؟!!!!!
دلسوز
Sweden
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲
با ارزوی موفقیت، امیدوارم بعد از حضور ایشون به سرعت معاونین و مدیران کل نالایق که رابطه ای وارد شرکت شدند و بدون هیچگونه تخصصی، یک شرکت تخصصی و اجرایی را تبدیل به حسینیه و سازمان تبلیغات ریا و تزویر! کردند سریعا برکنار و افراد شایسته و لایق وارد حوزه کار شوند... به امید خدا
دلسوز
معاون مالی و پشتیبانی جدید نیروگاه شازند از لحاظ سواد سازمانی ، تکلم، قدرت بیان، تصمیم گیری سازمانی، آشنایی با بخشنامه و دستورالعملها فوق ضعیف است و این شاخصها به ضرر پرسنل نیروگاهست، خواهشمند است مدیریت محترم عامل فعلی و یا آینده در انتخابی دستوری و شفارسی این گونه اشخاص تجدید نظر کنن. موضوع قابل بررسی است هر شخص خوبی مدیر خوب نیست. باید در حوزه مالی منابع انسانی قاطع بود و به نفع پرسنل خدمتکش سوق پیدا کرد نه بخاطر حفظ سمت در جلسات اظهار و نظر نکنی..
دلسوز
Sweden
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
با ارزوی موفقیت برای ایشان، امیدوارم با حضورشون به سرعت معاونین و مدیران کل نالایق را که با رابطه و بدون هیچگونه تخصصی وارد شرکت شدند و یک شرکت تخصصی و اجرایی را تبدیل به حسینیه و سازمان تبلیغات تزویر و ریا کردند، سریعا برکنار و افراد شایسته را جایگزین کنند... به امید خدا...
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۳
...رفت
صبور
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۹
در نیروگاه شازند با پشتیبانی پیشاهنگ دفتر دار مدیر عامل به سمت معاون منابع انسانی و نگهبان به صورت غیر قانونی و با باند بازی به سمت ریس حراست رسیدند و تمام تصمیمات را میگیرند
ناشناس
آقای صبوری فرد هم بازنشسته شد بنده خدا
شازند
آقای صبوری فرد بسیار با سواد و با خدا بود.حراست چرا وقتی بچه های شرکت تولید میان میبرشون تو اتاقش.مخصوصا بچه های مالی و بازرگانی.مگه حراست ها جدا نشده
عماد
خدا کنه وضعیت نیروگاه ها و دریافتی کارگران زحمتکش اون هم بهتر بشه. بی انگیزگی و عدم تمرکز روی کارها به خاطر مسائل اقتصادی تو همه نیرو گاه ها موج میزنه.
رسو
مدیر مالی هم جوانگرایی بشه بد نیست.الان حراست جوان و بهتر از قبلی
سالار
کاش حراست نیروگاه و شرکت تولید منطقه مرکزی یکی بود.اینجوری کار بهتر پیش میرفت.خدایی علی بخشی مدیر قوی و توانمندی
حمزه
پرچم مهندس ایرانپاک بالا.کاش مدیر بازگانی از شرکت تولید انتخاب میکردید که انقدر حاشیه نداشته باشید
همکار
کجا رفت دکتر قاسمی.معاون مالی هم خسته شده به نظر و باید کارشناس مالی بشه.خوش به حال اون روزها که رسیدگی اسناد بودی معاون جان
همکار
بسیار توانمند ، تپه ها بشمار
رصد
باز از خودت تعریف کردی ؟؟؟؟؟
همکار
همکاران عزیز و زحمتکش شازند ،به موافقان و مخالفان کاری ندارم ، ولی خداوکیلی با وجدان باز نگاه کنید و بی انگیزه ای را در کل شرکت ببینید ،
ناشناس
مشکلات نیروگاه شازند را باید آقای سارانی نژاد حل کنه به عنوان مدیرعامل اصلح و کاردان هلدینگ برق منطقه مرکزی.حالا بماند که خود شرکت تولید نیاز به مراقبت دارد که الان نیروگاه شازند تمامی مشکلات را به دوش میکشه و حل می کنه .از آقای سارانی نژاد تقاضا داریم در دفتر اراک مستقر شوند یا اینکه پرسنل و دفتر اراک را به تهران ببرن و ساختمان فعلی را جهت اجاره در اختیار نیروگاه قرار دهد ،چراکه اکثر مشکلات به خاطر تردد پرسنل شرکت تولید در نیروگاه شازند میباشد و این باعث تفرقه شده چراکه کارشناسانی برای بازدید میایند که اصلا نیروگاه را نمیشناسن و اظهار نظر آنها باعث بدبینی مدیران میشود.والسلام
همکار
همکاری که مینویی کاش ....... خوب رسیدگی بهت میشه ناقلا
ناشناس
نزدیک دیگه بیاد نیروگاه.کار دیگه از کاش گذشته و فکر کرده نیروگاه کباب میدن هر روز.اگر بیاد پذیراییش میکنیم اون ناقلا را
همکار
تصمیمات مهم شرکت توسط حراست جوان و قوی گرفته میشود ، ایران پاک .....
برقی
نیروگاه شازند متاسفنه بدجور درگیر حاشیه بازی های افراد ضعیف در پست های کلیدی شده
همکار
اگه آقای صبوری در نیروگاه شازند معاونت مالی و اداری میشد ، جلوی هزینه های اضافی و واهی را می‌گرفت ، جای بررسی دارد ، یا خدا .........,??????
احمد
جالب توجه ، معاونت منابع انسانی پس از بازنشسته شدن ، از شرکت در اداره کار شازند شکایت نمود ، ایران پاک فرموده حواسم هست
Saeed
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۸
شما رو به خدا یه گزارش از وضعیت فاجعه بار معاون برنامه ریزی و همچنین معاون منابع انسانی تهیه کنید
دو نفری که در پایینترین رده دانش و تخصص هستند و صرفا با سفارش و پارتی از دولت قبل به جا موندند و روز به روز دارند وزارت را بیشتر در باتلاق فرو میبرند
Saeed
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۸
شما رو به خدا یه گزارش از وضعیت فاجعه بار معاون برنامه ریزی و همچنین معاون منابع انسانی تهیه کنید
دو نفری که در پایینترین رده دانش و تخصص هستند و صرفا با سفارش و پارتی از دولت قبل به جا موندند و روز به روز دارند وزارت را بیشتر در باتلاق فرو میبرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۷
بسیار عالی.فقط مدیران شرکتهای زیر مجموعه هم سریعتر تعیین تکلیف شود و این شرکتهای تولید هم که بار مالی و زیان ده هستن جمع شود یا اینکه ساماندهی شوند نه اینکه شرکت در یک استان دیگر و مدیر عاملش در تهران بشیند.عملا خروجی و بازدهی ندارن شرکتهای تولید و فقط سفره پرسنل نیروگاهی کوچیکتر شده
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۸
با رفتن پیشاهنگ امروز پرسنل نیروگاهها شیرینی پخش میکنند ، مبارک باشه ، بعضی مدیرعاملها مثل شازند ، بیستون و .....لباس مشکی پوشیدند
ناشناس
بسیاری از پرسنل مدیر گزیده در برق حرارتی هم شادمان هستند
ناشناس
همچنین مدیر عامل نیروگاه ری
شادمان
در شازند به مناسبت برگزاری همایش روابط عمومی ها از اقای ...تقدیر شد .
ناشناس
چقدر بدبختید
احمد
چقدر بیچاره هستید با این وضعیت بد نقدینگی ، همایش ۱۳۰ نفره روابط عمومی کل نیروگاهها را برگزار میکنید ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! پیش به سوی تپه های فتح نشده
تولید برق
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۵
آقا این شرکت تولید اصفهان مدیر تمام وقت میخواد نه نیمه وقت.نمیشه که هم اینجا باشه هم همدان باشه هم اراک.همین یک جاش هم به زور مدیریت میکردی
ناشناس
منظورت همونی که سرپرست مفتح شده.اون رفته دنبال طرز طلب
ناشناس
مثل معاون مالی پشتیبانی خود مادر تخصصی که هیچ وقت سر کار نیست و همیشه ساعت 11 میاد سرکار
ناشناس
استاد بیمه کردن اموال تحت پوشش نیروگاه هاست.خدا نکنه نیروگاه آتیش بگیره اون موقع بیمه طلبکار میشه به جای نیروگاه.
اشنا
باید ببینی منافع اقای که میگین رفته همدان توی همدان چیه؟ چرا این همه اصرار داره همدان بمونه چه منفعتی براش داره . راستی کسی از سابقه خانوادگیش توی اراک خبر داره؟/؟؟؟
غریبه
خانواده مذهبی و همسرش خانواده شهید.بسیار انسان شریف و پاک دست.زندگی ساده و مردم دار
ناشناس
الان دیگه خیلی اصرار نداره بمونه همدان.فقط مدیر عامل بمونه حالا هر جایی که باشه حتی سیستان بلوچستان.داره بازنشست میشه خیلی اذیتش نکنید گناه داره.همدان به خاطر نزدیک بودن به خانواده و پدرش انتخاب کرده.
آشنا
چند نکته در خصوص دفاع آقای خاص از خودش:
اول کدوم یک از همسران خانواده شهیده .؟
دوم ابهامات دزدی ارد و بازخرید چیه؟
اشنا دوم
چرا از شازند رفتی اونجا که به خانواده نزدیکتر بوده .
راستی موضوع گیر دادن استاندار اصفهان چیه .
اشنا
راستی وقتی خودت برا خودت مینویسی ماجرا آرد و رابطه اش با لوستر فروشی هم بنویس. دوست داشتی ماجرا های دیگه هم بنویسم خانواده مذهبی
ناشناس
ماجرای لوستر فروشی چی هست.ماجرای دیگه چی میدونی.چیزای جدید میشنویم
اشنا
از سرمایه گذاری توی همدان بگو خانواده مذهبی و مردم دار.
ناشناس
چه سرمایه گذاری.اگر چیزی میدونستید میگفتید
اشنا
میدونم خودت هم میدونی از لوله های رینیت هم بگو یا من بگم تا همه بفهمند چند چنده خانواده مردم دار و ...
ناشناس
چرا انقدر بگم بگم راه انداختید.بگو دیگه
اشنا
شیخی جان چرا سوالها رو پاسخ نمیدی چرا از آرد دزدی و رابطه آن با لوستر فروشی حرف نمیزنی نفس بابا.شنیرم از اصفهان هم اخراج شدی .راسته؟ اینکه له جز منصوری ازت حمایت نکرده توی شرکت‌های که بودی نشونه چیه؟ مردمداری یا مذهبی
غریبه
این منصوری کیه دیگه.چه منافعی داشته براش.مگه تو نونوایی کار میکرده که آرد برده با خودش.لوستر واسه کجا خریده.چه چیزهای خنده داری
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۵
تبريك به مجموعه برق حرارتي بابت اين انتصاب، لطفا انتصاب هاي لحظه اخري مجري هاي برق حرارتي جلوگيري شود، مدير عامل اسبق دوستان خودش رو تا لحظه اخر قبل اينكه برود حكم براشون زده ايشالا كه جلوگيري كند از انتصاب افراد نالايق
ناشناس
لطفاً اغلب مدیران کل(دفتر فنی تولید و ...)، مجریان طرح ها و بویژه مدیران عامل نیروگاههای دولتی و تولید نیروهایی که توسط پیشاهنگ و دار و دسته اون پست گرفتند رو عوض کنید باور کنید این بابا برای تا 20 سال آینده صنعت برق، کل مسیر توسعه برق ایران رو مین گذاری کرده فقط و فقط برای کسب منفعت شخصی و باند بازی
مطلع
موافقم

چند روز پیش یک مجری معرفی شد که خدا میدونه که سر و ته توربین رو تشخیص نمیده …

آقای عسگری ورود کن … طرح ب آدم‌های کار بلد نیاز داره … نه کسایی که به زور دایی جان ناپلئون اومدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۳
سالی که نکوست زبهارش پیداست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۳
سالی که نکوست زبهارش پیداست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷
چه شود لایه ای ازمپنادروزارت نیرو برکاتش یعدا مشخص خواهد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷
چه شود لایه ای ازمپنادروزارت نیرو برکاتش یعدا مشخص خواهد شد
حسن محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸
خدا شانس بده یکی ی کار هم نداره ولی کسی مصل اقای عسگری نیومده برق صبا سمت انچنانی میگیره . اقای علی ابادی اگه اقای عسگری بچه خواهرت نبود این سمت دوباره میدادی به ایشون
محسن
سلام
ما پرسنل مپنا به وجود و مدیریت آقای مهندس عسگری افتخار می کنیم
ایشان مایه فخر مپناست
حق ایشان مدیرعاملی گروه مپنا در سال گذشته بود ولی افسوس از باند بازی !!!!
ناشناس
به عنوان یکی از همکاران گروه برق و انرژی صبا باید عرض کنم که دوره کوتاه مدیریت مهندس عسگری در این هلدینگ، بهترین دوران مدیریتی از زمان تاسیس گروه صبا بود و ایشان در همین دوره کوتاه اثرات بزرگی به جا گذاشتند.
کارمند تولید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴
با سلام
هرچند شناختی از جناب مهندس عسکری ندارم اما ضمن احترام ، تبریک و آرزوی موفقیت برای ایشان امیدوارم متفاوت از مدیران عامل محترم سابق و اسبق با نگاه درست مدیریتی و اتخاذ تصمیمات مدبرانه با اهتمام به حاکمیت شایسته سالاری در قدم اول با پاکسازی شرکت مادر تخصصی و شرکت های تابعه و وابسته از برخی مدیران ارشد و میانی حقیقتاً نالایق ، ناآشنا با ( حتی بدیهیات ) صنعت تولید و اهمال کار ( که غالباً منفعت طلبانه از سایر بخش های متفاوت از تولید به این شرکت ها تحمیل شده اند ) شاهد مهار روند تند بحران ملی ناترازی تولید و مصرف باشیم .
کارمند تولید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴
با سلام
هرچند شناختی از جناب مهندس عسکری ندارم اما ضمن احترام ، تبریک و آرزوی موفقیت برای ایشان امیدوارم متفاوت از مدیران عامل محترم سابق و اسبق با نگاه درست مدیریتی و اتخاذ تصمیمات مدبرانه با اهتمام به حاکمیت شایسته سالاری در قدم اول با پاکسازی شرکت مادر تخصصی و شرکت های تابعه و وابسته از برخی مدیران ارشد و میانی حقیقتاً نالایق ، ناآشنا با ( حتی بدیهیات ) صنعت تولید و اهمال کار ( که غالباً منفعت طلبانه از سایر بخش های متفاوت از تولید به این شرکت ها تحمیل شده اند ) شاهد مهار روند تند بحران ملی ناترازی تولید و مصرف باشیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵
بهتر پیشاهنگ که رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
انصافا که خبر سنگین بود و دردناک!
دولت پزشکیان هم دولت بی سوادها و پارتی دارها هست!
انصافا حق میگه خبر که این آدم فقط با حمایت های علی آبادی ...پیشرفت کرده!
نه سابقه کاری!
نه تخصصی!
یک آدم ...ادب باند باز ...پرور! که بنابر تجربه ...پرورها معولا ...هم هستند!
اکثریت پرسنل مپنا از اینکه شر ایشان از مپنا کم شد بعد از قطع حمایت علی آبادی خوشحال بودند!
اگر امیدی به اصلاح وضعیت شبکه برق بود، با این انتصاب باید منتظر بدتر شدن وضع باشیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
مبارک باشه انشالله. با آرزوی توفیق برای ایشان
ناشناس
اقای مهندس عسگری از روی دلسوزی میگویم
شمادر ادارات دولتی مسیولیت بالا نداشتهاید قطعا با مشکلاتی روبرو خواهید شد حتما از ظرفبیت دکتر گلابکش استفاده کنید تجربه خوبی دارند
از افراد بدنام اخراج شده از مپنا استفا ده نکنید
اقای اع را نیاورید مشکل دارند
ببه چنئد نفر قدیمی جهت مشاور در کنارتان نیاز دارید
مثل دورا مپنا مدیریت نکنید جواب نمیدهد
همکار
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
انتصابات رفقای اقای پیشاهنگ دم رفتن به عنوان مجری رفت رو هوا خیلی باحالن
M
Italy
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
ان شاالله که آخر و عاقبت وزارت نیرو ختم بخیر بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
مبارک باشد انشاالله اولین اقدام چینش تیم کاری قوی در شرکت مادر تخصصی حرارتی و پاکسازی این شرکت از افرادی مثل گلاب کش باشد که حتی یک روز ماندنش هم به ضرر وزارت نیرو است
ناشناس
قوی ترین مدیر فعلی گلابکش است عسکذی نباید ایشان را ازدست دهد چون عسگری اشنایی به سیستم دولتی ندارد وایشان میتواند کمک خوبی باشد
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
باسلام احترام بدینوسیله به استحضار می رساند چرا آقای مهندس علی اکبرلو را معرفی نکردند با این همه سابقه اجرایی
ناشناس
با توجه به شناخت 25 ساله ای که بنده از ایشان دارم، بسیار انسان توانمندی هستند با این وجود هیچگونه داعیه ای مبنی بر تصدی پستی ندارند.
دلسوز برق
واقعا جناب مهندس اکبرلو ادم توانمندی هستند انشالله شاهد موفقیت ایشان در رده های بالا باشیم
ناشناس
دوستان حتماً شوخی می کنید؟؟؟ خخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
مهندس عسکری بسیار فرد بادرایتی است امیدوارم افراد نادرست را دور خودش نیاورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
درسته که امسال صورتهای مالی برق حرارتی مطلوب بود اما یه نگاه بنداز جناب عسگری ببین این ذیحساب برق حرارتی و شرکتهای زیر مجموعه هزینه میکنند برای مشاور مالی و نوشتن صورت مالی در حالیکه ما بچه های توانمند داریم اما کنار گذاشته شدن.خداییش تو توانیر اصلا مشاور مالی معنا نداره و خودشون صورت مالی مینویسن و فقط برق حرارتی این کار مد شده.به جاش بیان اضافه کار و تشویقی بدن به پرسنل.خدا رو خوش نمیاد.
ناشناس
وقتی ذیحساب از دستگاه های اجرایی مثل آموزش پرورش ، فنی حرفه ای و اداره ارشاد میارن نباید توقع داشته باشی صورت مالی بنویسه.چون اونجا صورت مالی ندیده به خودش و فقط کارشناس ساده بوده.اما یه پرسنل برقی همه فن حریفه.دیگه مثل آقتی فرج اللهی و عربگری پیدا نمیکنیم
اشنا
برخی شرکت‌های تولید مشاورانی مستقر در کانادا دارند
ناشناس
آقا سیاسی شد.کانادا کجا و ایران کجا.باید تیم حراست دست به کار بشه زودتر
اشنا
آقا بخدا دروغ نیست مشاور مالی شرکت تولید مفتح مقیم کاناداست. شاید بی ربط نباشه به اصرار برخی از آقاین شرکت تولید به ماندن در همدان . و نرفتن به اصفهان
ناشناس
چشم آقای نصیری ذیحساب محترم روشن که خبر داره و برخورد نمیکنه.یاد زمان قدیم میفتم که معلم خصوصی میگرفتند و آخر نمره میشد ۲۰.مثل مشاور مالی آقای فلاح و رحمت پور که اول حراست ایراد گرفت بهشون و بعد چراغ خاموش قرارداد مینوشتند.نظرتون چیه همه یکصدا فریاد بزنیم شرکتهای تولید جمع بشه و کارکنانش برگردن به محل کارشون.مشاور مالی باید حذف گردد.
همکار
آقای نصیری دفاع کن و پاسخ کوبنده بده و بگو شرکتهای زیر مجموعه مخصوصا تولید با توان به بازوهای خودشان کار و نظارت میکنند بر نیروگاه.سکوت نکن.
آینده بین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
کاش بعد از انتصاب ایشان بفرمایند در هلدینگ برق و انرژی بنیاد چه کارهایی انجام دادند؟...
واقعا فقط مدیران تغییر و شرایط هیچ
جانباز
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
با سلام و عرض ادب و احترام و تبریک به آقای مهندس عسگری و دست مریزاد به انتخاب چناب آقای دکتر علی آبادی
اینجانب که افتخار این را داشته ام که مدتی هم در مپنا در خدمتتان بودم ..بی تملق شما از دانش و تجربه جزء سرآمدهای صنعت برق بوده و خواهید بود(به دلایلی می خواهم نامم را اعلام نکنم) هم اکنون در مجموعه نیروگاه شهیدرجایی بوده و این نیروگاه ثمره زحمات شبانه روزی مدیرعامل سالهای گذشته جناب آقای مهندس فرهور می باشد و به همین منظور همیشه رتبه 1 سالانه را اخذ نموده که گواه صدق این مدعاست.
و اینجانب افتخار همکاری با جناب آقای مهندس فرهور در 11سال مدیرعاملی در نیروگاه شهید رجایی را داشته ام به طوریکه سیستم نیروگاه را کاملا" علمی و با دانش توام نمود که البته نیروگاه اگر تاکنون سرپا است از زحمات و داشته های ایجاد شده از زمان آقای مهندس فرهور بوده و جادارد خسته نباشید و یاعلی به ایشان گفت.
ولیکن جناب آقای مهندس
درحال حاضرحال نیروگاه شهیدرجایی بعد از تغییر مدیریت در سه سال گذشته اصلاً خوب نیست و اشخاصی در راس معاونت های مالی و پشتیبانی و معاونت منابع انسانی (آقایان سمیعی واصلی بیگی )قرارگرفته اند که بدون مدرک تحصیلی مرتبط و حتی عدم سابقه وجود 1روز کاری مرتبط باعث از بین رفتن تمامی تلاشهای صورت گرفته تا کنون شده اند که هر انتقادی را به این وضع موجود از جانب کارکنان خدوم نیروگاه را سرکوب و حتی به تغییرو جابه جایی سازمانی و کاهش پاداش های تخصیصی و...منجرمی باشد(نمونه آن در آخرین جلسه پرسش و پاسخ با مدیرو معاونین مربوطه ضبط شده است).
متاسفانه مدیرعامل محترم نیز اختیار ی در این خصوص نداشته و فقط عروسک معاونین فوق الاشاره بدون قید وشرط به دلایلی ...می باشد.
جناب آقای مهندس به وضعیت نیروگاه شهیدرجایی رسیدگی کنید تا قبل از اینکه دیر شود تا موجبات حادثه(مثل فوت 2همکار عزیزمان در سال گذشته که مقصران حادثه نه تنها تنبیه نشدند بلکه در حال حاضر ترفیع گرفته و به درجات بالا رسیده اند و چه همکارانی که بچه هایشان یتیم شده اند) تادوبار ه نیروگاه به وضعیت اوج خود مثل زمان های قبل مدیریت جناب آقای مهندس فرهور برسد.
موفق و موید باشید.
محمد
احسن...دقیقاً مثل قدیمی است که هر مهندس فنی الزاماً مدیر موفق نیست(که مصداق مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی است)
اسد
واقعا 2 همکار عزیز مان در نیروگاه شهیدرجایی که به دلیل عدم توانایی مدیر خدمات و معاون مالی و پشتیبانی/منابع انسانی در عدم بروز حادثه (آن هم بدون پرمیت و تجهیزات فردی کار و ایمنی)به رحمت خدا رفتنند.بیامرزد
خدا ازتون نگذارد که این 2خانواده را یتیم کردید
اپراتور
در دوران طلایی آن نابغه دوران ماضی مدیر عامل محبوب در آن یازده سال رویایی جنابعالی برادر به ظاهر جانباژ حقوق پرسنل از وام‌های با بهره حداقل ۲۵ درصد بانکهای اطراف پرداخت می‌شد و بودجه جاری خرج تعمیرات و یدکی میشد و اضافه کار تشویقی برای جبران کسر بودجه ده ساعت کاهش یافت و به اشاره آن نهاد نظامی مدیر خدمات معاون منابع انسانی و عضو قدرتمند هیات مدیره شد و چارت سازمانی کاهش یافت و هزینه نیروی انسانی برای تولید یک مگاوات برق رکورد حداقل در جهان را ثبت کرد و هم اکنون مدیر عامل ظالم فعلی و معاون مالی غیر متخصص ایشان اضافه کار تشویقی را سی ساعت افزایش دادند و بودجه جاری را خرج طرحهای ساختمانی و غیره نمی کنند و وام‌های بهره بالا نمی گیرند تا شرکت را بدهکار کنند و از شرکت برق حرارتی بجای بودجه مدال بگیرند و در این بحران مالی و کسر بودجه دولت دنبال راهکارهای بهبود معیشت پرسنل هستند و انصاف داشته باشید و خجالت بکشید از دروغها و ریاکاری
کارشناس
موتابها و اصلی بیگی در حال آوار برداری از ویرانه ای هستند که فروهر و شیرزاد بجا گذاشتند و در شرایط فعلی کشور و کمبود نقدینگی اینکار بسیار سختی است و پرسنل فداکار شهید رجایی در کنار مدیران خود برای بهبود شرایط شرکت تلاش می کنند و وابستگان باند قبلی باید شرکت را رها کنند و پیش ارباب خود بروند
بابا برقی
نوشته های "اپراتورو کارشناس" را 2بار با دقت خوندم باور نمی کردم مربوط به نیروگاه شهید رجایی باشه..زیرا خودم در نیروگاه شهید رجایی هستم و نابودی این نیروگاه را از نظر بی انگیزگی و ساختاری و نابودی را به چشم می بینم
جناب آقای مهندس عسگری نیاز است یک تیم بازرسی مستقل به نیروگاه اعزام تا به چشم ببینیدوضعیت مدیریتی (علی الخصوص معاونت های منابع انسانی/مای و پشتیبانی)چگونه است قبل از اینکه دیر شود
همکار برقی
واقعا رشد آسانسوری یه این میگن که یک مهندس فنی با عدم یک روز سابقه کار مالی و بازرگانی بشود معاون مالی و پشتیبانی و یک مهندس شیمی بشود معاون منابع انسانی...خیانت به دیگران و همکاران باتجربه خودم در نیروگاه شهید رجایی(قطع الرجال است)
مدیرعامل هم فقط عروسک و دنبال لابی
میثم
واقعا اینجانب قضاوتی برای یادداشتهای بالا ندارم ولیکن اگر هرجای دنیا بود به دلیل بی تدبیری و عدم مدیریت در کارگاه یک نیروگاه(شهیدرجایی) 2 نفر فوت کنند مرسوم است که افراد استعفا دهند ولیکن در نیروگاه شهید رجایی نه اینکه استعفا ندادند بلکه حتی بانیان حادثه (که حتی بیمه مسئولیت نداشتند) موجب ترفیع و بالاتر رفتن مقام شغلی ایشان شدند
در این حادثه مدیرعامل/معاون منابع انسانی/معاون مالی و پشتیبانی/مدیرخدمات مقصر بودند و فقط به پرداخت دیه و...اکتفا شد.
با نفرین خانواده چه خواهید کرد
مادرتخصصی
دقیقا موافقم ...مدیرعامل نیروگاه شهیدرجایی به دلیل اینکه هیچ مزیت قابل نگارشی ندارد به نوعی برای نگهداشت این پست مدیرعاملی فقط به لابی گری با این دو معاونت مالی و پشتیبانی(اصلی بیگی)و منابع انسانی(سمیعی)و ارگان های استانی رو آورده و نیروگاه شهیدرجایی از ابتدای تاسیس تاکنون تمام زحمات مدیرعامل های سلف خود (جناب آقایان مهندسین پورولی و فرهور)را در این چندسال به باد داده و بی انگیزگی از تک تک نفرات کارکنان رسمی و شرکتی و حتی تامین کنندگان به چشم می خورد.
چه حیف سیستم و ثمره گذشتگان به دلیل ارنج اشتباه نفرات مدیریتی (عدم دانش و تخصص ) به یکباره در حال از بین رفتن است...
جناب آقای مهندس عسگری مدیرعامل محترم شرکت مادر تخصصی به نوشتار اینجانب حتی اکتفا نکنید خود از نیروگاه بازدید و نظر سنجی داشته باشید.
التماس دعا
ارسطو
فارغ از نوشته های بالابه غیر ازنفرات گفته شده_(سمیعی/اصلی بیگی) که من هم به لابی گری آنها برای رشد آسانسوری موافقم.

مهندسین دلسوزی همچون مهندسین شریفی و غنوی نیز با غیرت تا پای جان برای نیروگاه تلاش می کنندو دست مریزاد دارد
خبرنگار حوزه برق
Netherlands (Kingdom of the)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳
نقطه قوت عسگری اینه که ارتباطش با علی آبادی خیلی نزدیکه و از این جهت برق حرارتی برعکس همیشه دست بالا رو مقابل توانیر برای اولین بار داشته باشه . اما نقاط ضعف عسگری:
1.رزومه اش نشون میده که از مدیران آسانسوریه و هرجا بوده برای رزومه سازی رفته و عملکردش مبهمه، همکاران مپنا ازش ناراضی بودن
2. توبخش دولتی کار نکرده لذا با محدودیت های منابع انسانی و بودجه آشنا نیست به قول معروف شلاق محدودیت بودجه به تنش نخورده
3.هیچ وقت تو شرکت برق حرارتی نبوده و آشنایی با این شرکت نداره که یا مجبوره اتوبوسی تغییرات بده که نتیجه اش از الان معلومه یا مجبور میشه با همین افراد بسازه که با وظایفی که بر عهده اش گذاشتن کارش سخته
4.تو بخش خصوصی بوده و نقش مطالبه گر نسبت به وزارت نیرو و برق حرارتی داشته ولی الان در مقام پاسخگویی و ارائه کارنامه مدیریتی
5.شنیده شده که میخواد محمدرضا شریفی و تعدادی از مدیران اخراجی مپنا رو با خودش بیاره که از الان باید فاتحه برق حرارتی رو خوند و برق حرارتی میشه باتلاق مدیریتش
بهتر بود علی آبادی از ایشون به عنوان حوزه ریاست یا مشاور استفاده میکرد نه پست های اجرایی کلیدی اونم تو این شرایط صنعت برق و عدم هماهنگی ایشون با حائری و رجبی مشهدی
ع ش
با سلام
ضمن تبریک خدمت جناب عسگری .انشالله با اوردن اقای محمدرضا شریفی وتیم جدید شاهد تحول در برق حرارتی با این مدیران فعال باشیم.ایشان واقای شریفی از مدیران خوب وفعال صنعت برق هستند
حسن
خارج نشين مزدور تو خفه شو
عسگري عزيز تبريك به شما و انشا له منشا خير باشيد
ناشناس
دقیقا. تحلیل خوبی بود. متاسفانه افراد را براساس تجربه و قابلیت هاشون منصوب نمی کنن. عسگری و شریفی نمی تونن در بخش دولتی موفق باشن و دچار تناقض رفتار میشن و با بدنه درگیر
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
شرایط صنعت برق شرایط حساسیه لذا به نظرم علی آبادی باید فرماندهی معاونت برق و انرژی به یه نفر میداد و انتخاب سایر اعضای تیم صنعت برق رو به اون مسپرد تا هماهنگی بیشتر باشه الان فارغ از افراد منصوب شده یه اش شله قلم کاری شده که امیدی بهش نیست.
طرزطلب= یه روز در ساتبا کار نکرده و تمام سوابقش در حوزه برق حرارتی و آب بوده و بیشتر شبیه رزومه سازی برای آینده اس تا معاون وزیر شود و بعدشم و.....
عسگری= سالها حوزه وزارتی بوده و بخش خصوصی و اصلا در حوزه برق حرارتی کار نکرده و سابقه مدیریت در بخش دولتی را ندارد
رجبی مشهدی= از مدیران سیاسی دولت قبل که کارنامه مشخص است و فقط سخنگوی خوبی است و دائما با ساتبا و برق حرارتی چالش دارن
حائری= که همیشه میگن میخواد بره ولی بازم ماندگاره و با قدرت ادامه میده تو هر شرایطی و با هر ادمی کار میکنه .علی آبادی هم میخواست عوضش کنه و نتونست .
با این شرایط میخواهیم 20 هزارمگاوات ناترازی رو رفع کنیم. خدا به دادمون برسه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
برق حرارتی را خدا ازاد کرد .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
آقای مهندس عسگری ...تبریک به انتصاب شایسته جنابعالی
به داد ما پرسنل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران برسید ..مدیرعامل شرکت(آقای مهندس مرادی) در این چند سال با ارائه آمار غلط و با رزومه مدیریتی شرکتهای کوچک(که کارکنان آن به اندازه انگشتان دست )می رسد.
این شرکت علیرغم پتانسیل های علمی و عملیاتی آن به نابودگی و بی انگیرگی کشانده است .
ناشناس
دمت گرم ...حرف دل ما را زدی ..خداوند از ایشان به دلیل توطئه در عزل مهندس فرهور(مدیرعامل فهیم گذشته شرکت تعمیرات نیروگاهی)با هماهنگی مهندس پیشاهنگ نمی گذرد.
باور کنید آقای مهندس مرادی در حد شرکتهای 10نفره نیز نیست چه برسه به تعمیرات نیروگاهی
امیر
تاحالا اینجانب به ضعیفی مدیریت مثل ایشان ندیده ام
شهاب
با سلام
هرزمان انتصابی در ساختار بخش برق وزارتخانه رخ میدهد همکاران تعمیراتی خواستار تغییر مدیریت عامل هستند. جدال معاونین ، ضعف شدید بخش معاونت مهندسی شرکت از صدر تا ذیل ، عدم توجه به برنامه ریزی و پایین بودن بهره وری از شاخص ترین کاستی هاست. اصلاح ساختار مدیریتی ، نوسازی تجهیزات ، بازنگری در حقوق و مسایل معیشتی کارکنان این شرکت باید به جدیت پیگیری شود. مهندس مرادی با وجود پرداخت پاداش های بهتر نسبت به مدیران عامل قبلی ، ولی با اینکه اشراف و اطلاع خوبی از کاستی ها داشتند با قاطعیت برخورد نکردند که از شاخص ترین نقاط ضعف ایشان می باشد.
مظفر
ایشان از زمانیکه آمدن در طول تاریخ بی سابقه بوده که شرکت بتواند این همه قرارداد با قیمت خوب بگیرید. واقعا توسعه ایشان بی نظیر بود. دوستی که این حرف میزند
یک روز از زمان پرداخت حقوقمان گذشته یا مزایای انگیزشی. ایشان تمام تلاششان برای ارتقا شرکت و معیشت پرسنل گذاشتند از حق نگذریم و قضاوت اشتباه نکنیم برخی از کارهای ایشان
۱. پرداخت حقوق و مزایا به موقع
۲.‌افزایش حقوق و مزایا در مدیریت ایشان
۳. توسعه خدمات شرکت به مانند Lte
۴. خرید ماشین آلات ساخت پره که بعد از آقای کلوتی تنها مدیری بود که این ماشین آلات اضافه کرد
۵. خرید دستگاه پرس شینه برای اولین بار
۶. توسعه مزایای انگیزشی پرسنل
۷. خرید لباس کار و کفش کار در سطح بسیار بالا
۸. ارتقا کارشناسان ایشان به سمت های بالا
۹. بهبود سیستم آموزش شرکت
ووو ده ها موارد دیگر که ایشان واقعا در حق این شرکت زحمت کشیدند
محمد
آقای مهندس مرادی واقعا زحمت کشیدن قرار نیست که چند نفر اقلیت راضی باشند خدا رو شکر اکثر کارکنان دل خوش و رضایت از کار ایشان دارند.
همکار
مرادی رزومه اش خیلی قویه:1- مدیر نیروگاه دورود (با 15 نفر پرسنل) 2- مدیرعامل شرکت تولید مفتح( با 10 نفر) 3- مدیرعامل شرکت تولید رجایی(10 نفر) 4- مدیر توربین شهریار(200 نفر)
پرسنل تعمریات نیروگاهی باید قدرشناس باشند.
ترمال
جماعتی انگشت به دهان مانده از آخرین انتصاب مرادی. چه انگیزه ای برای کارکنان باقی می ماند وقتی یکی از تنبل ترین و ضعیف ترین کارکنان شرکت آسانسوری بالا می‌رود و به معاونت می‌رسد. چه کسانی رزومه اش را بررسی و تاییدش کرده اند؟
صالحی
مرادی کیف بر پیشاهنگ بود. در عمرش یک توربین از نزدیک ندیده و یک کارسناس ستادی بود که تعمیرات نیروگاهی دو بخاک سیاه نشوند. با حضور فردی مثل شریفی، واقعا عجیبه که مرادی ده دقیقه هم بتوونه در سرکتی مثل تعمیرات بمووونه.
صغری
مظفر جان
هم از توسعه درکی نداری ، هم از حق و حقوق اولیه یک کارمند.
درباره ی گزینه های ۲ و ۶ ، شاید به تو مبلغ بیشتری رسیده است.
با امثال معاونت مهندسی و معاونت جدید تامین ، حتما قله های بیشتری را فتح خواهند کرد.
خویشتندار
شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران و شرکت قطعات توربین شهریار حیات خلوت آقای پیشاهنگ بود و نوچه های ایشان مثل مرادی و نظامی غلام حلقه به گوش ایشان بودند
وقتی آقای مهرداد پس از بازنشستگی می شود رئیس هیات مدیره شرکت قطعات توربین شهریار.. خود این قصه را تعبیر نما
دلسوز
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
تبریک به فرزند شایسته صنعت برق -جناب آقای مهندس عسگری
احتراماً اینجانب از کارکنان نیروگاه بعثت که بالغ بر29سال سابقه کاری داشته ام نه من بلکه اکثریت کارکنان باسابقه از سوئ مدیریت مدیرعامل(آقای مهندس شجاعی)و معاون مالی و پشتیبانی ایشان(آقای کریمی) به ستوه آمده ایم.
اگر رزومه ایشان را بررسی کنید علیرغم اینکه این 2نفر در نیروگاه های نکا/لوشان باعث خسارات زیادی به صنعت برق شده به دلیل توصیه اشخاص در شرکت مادر درحال رشد آسانسوری هستند.التماس دعا
نیروگاهی
شجاعی با حمایت پیشاهنگ مدیرعامل شد و سابقه مدیریت موفق و تجربه فنی نداشت و کریمی پرستار بهداری بود که با حمایت پور ولی و فروهر بدلیل انجام خدمات پزشکی برای مدیران بیمار رشد کرد و در نیروگاه نکا کارنامه خوبی نداشت و اینها نمونه افرادی هستند که بدون شایستگی لازم و بدلیل روابط شخصی با مدیران رشد غیر عادی داشتند
اپراتور
دمت گرم و ای والله
واقعا این 2 نفر(شجاعی و کریمی) از مدیریت هیچی نمی دانند ولی با چاپلوسی و ارتباط خانوادگی و ...توانستند به اینجا برسند و هرجا مثل شهید رجایی/لوشان/نکا بودن به گواه همکاران ثمره نابودی و بی انگیزگی کارکنان شده اندکه حالا نو بت نیروگاه شهید رجایی شده است
اسد
جناب آقای مهندس عسگری
خواهش دارم به بررسی پرونده این دو نفر بپردازد این دونفر هرجا بودند سیستم را به نابودی کشانده اند
آقای مهندس شجاعی.... از یک کارشناس نیروگاه شازند در عرض چند سال به صورت آسانسوری به شهیدرجایی/لوشان و بعثت به مدیرعاملی رسیده وهرجا بوده باعث نارضایتی و نابودی نیروگاه شده است.
آقای کریمی از بهیاری نیروگاه شهید رجایی به یکباره و با حمایت بالادستی به معاون مالی و پشتیبانی نیروگاه نکا/لوشان و بعثت رسیده است و ایشان نیز باعث نارضایتی کارکنان و از هم پاشیدگی سیستم گردیده است.
ناشناس
مهندس شجاعی با حمایت مهندس شیخی اومد بعثت.نهضت ادامه دارد
نعمت
نیروگاه بعثت تا قبل از این 2نفر..جایگاه بزرگان صنعت برق بود..حالا شده محل بی انگیزگی و...ناامیدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
سلام، این باند دور پیشاهنگ که قبلا بازنشسته شدند، انشالله پاشون از برق حرارتی کنده بشه با رفتن پیشاهنگ، هرکدام بازاری باز کرده بودند،
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
برق نیوز لطفا کامنت های مخالف پیشاهنگ را منتشر کن ، رفتن او شیرینی لازمه ، باندبازی ، رفیق بازی ، اخذ هدایا ، بی انگیزه کردن پرسنل ، انتخاب مدیر عاملان ضعیف و ترسو و غیره ....از خصلت‌های پیشاهنگ بود ،
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
تبریک به پرسنل نیروگاه شازند ، پیشاهنگ دوباره بازنشسته شد به زور دستگاههای نظارتی ،
شازند
گیر دادید به نیروگاه شازند چرا.نیروگاه که منظم و کارهاش قشنگ پیش میبره.شرکت تولید بگید حالا یه چیزی
همکار
کاملا درست و منظم ، البته با ۲۱ روز اعتصاب
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
خداوند اول خرمشهر و بعد مادر تخصصی را با رفتن پیشاهنگ آزاد کرد
برقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
با عرض تبریک به آقای عسگری
خواهش می کنم تعمیرات نیروگاهی را از دست سو مدیریت مرادی نجات بدهید تا شرکت را به زمین نزده تعمیرات مدیری فنی و کاربلد و آشنا به مباحث نیروگاه می باشد
ناشناس
آقای مهندس مرادی یکی از بهترین مدیران موجود هستند. محترم و باشخصیت و مدیر کارآمد و تصمیم گیر. انشالله هر جا هستند موفق باشند که تاکنون اینگونه بوده. البته هرجایی و هر مدیری موافق و مخالفانی دارد.
امین
سلام شرکت تعمیرات نیروگاهی با آمدن آقای مهندس مرادی نقطه عطف در تاریخ شرکت بود ایشان از حق نگذریم کارهای متعددی در این مدت کوتاه انجام دادن که شامل
۱. افزایش حقوق پرسنل و پرداخت بموقع
۲. افزایش ارتقا پرسنل
۳. استفاده از پتانسیل نفرات داخل برای تصدی پست های بالاتر
۴. بستن قراردادهای جدید و ایجاد سبد خدمات در آب نیرو و پتروشیمی ها
۵. توسعه خدمات شرکت در بخش Lte
۶. خریدن دستگاه پرس سینه که ۱۰ سال شرکت منتظر خرید بود
۷. افزودن دستگاه ساخت پره که بعد از مهندس کلوتی فقط آقای مهندس مرادی توانست
۸. ارتقا مزایای انگیزشی و رفاهی پرسنل
۹. شارژ انبار
۱۰. توسعه خدمات it
و ده ها موارد دیگر
و خداوکیلی تو این مدت آقای مهندس مرادی بیشترین تاثیر مثبت به این شرکت در طول تاریخش داشته و درست نیست بی انصافی کنیم.
مرادی
آقای مرادی خودش زیر تمام کامنتهای انتقادی، از خودش تعریف می کنه. ایشون در بخش ستادی برق حرارتی به خبر چین و کیف کش پیشاهنگ مشهوره و رزومه ای هم نداره. به خاک سیاه نشوند تعمیراتو
همکار برقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
ضمن تبریک به آقای مهندس عسگری و آرزوی موفقیت برای ایشان..
Reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴
برق حرارتی شده حسینیه و بیش از حد به افراط مراسم مذهبی سیاسی مشغول هستند تا تولید برق لطفا مدیرعامل محترم به این مسائل توجه کنند
ناشناس
هر کسی میره سراغ رسته تخصصی ش....
برق هم تولید میشه ، خدا بزرگه
ناشناس
Italy
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰
واقعاً کاش می شد که یه روزی شایسته سالاری و عدم رابطه بازی در انتصابات حاکم می شد ٬ البته این مورد مربوط به این وزیر و وزارت نیرو تنها نمی باشد ولی از زمان شروع بکار محرابیان وزارت نیرو کلاً نابود شد . انتصاب معاونین و مدیران حوزه ستادی وزارت را بررسی کنید (بدون جانبداری)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶
روابط عمومی فقط مهندس حسین طارمی....
ناشناس
خیلی بیچار هستی ..نون به نرخ روز خور
ناشناس
واقعا که خنده داره
کارمند برق حرارتی
این کجاش مهندسه
الهیات از کی مهندسی شده


قابل توجه برق نیوز : اگر صلاح دونستید میتونی اصلاح کنی ولی منتشر کن
ناشناس
با سلام خدمت همه عزیزان
در مورد آقای طارمی خواستم بگم من یکی از روابط عمومی های زیرمجموعه ایشون بودم و از زمانی که آقای طارمی تشریف اوردند کمترین کار ایشون این بود که رابطه شرکت ها با برق حرارتی نزدیکتر شد و حوزه روابط عمومی در برق حرارتی قدرت گرفت
ارش کمانگیر
ای نا شناس شاخته شده
از کی تا حالا اهداف شرکت برق حرارتی شده اعزام به عتبات.چسباندن اگهی تبلیغ جنگ و خوردن حلیم و ….
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹
جناب پیشاهنگ پیشرفتی که ازش حرف میزنی در نیروگاه بیستون حاصل چند سال فساد و تحریف واقعیت هاست وضعیت واحد‌های بیستون افتضاح می‌باشد اگر هم ازاین تعاریف من در آوردی دردی از صنعت برق دوا نمیکند ایکاش در جلسه بازنشستگان دور برت میگفتی که مدیر عامل نیروگاه بیستون به چه حقی یک میلیارد تومان از حساب نیروگاه رو جابجا کرده وککش هم نمی گزد و اون یک طبقه مهمانسرا که خودت میدانید که چقدر هزینه بازسازی اون شده وفقط خودت ازش استفاده میکنید و هزینه سرسام آور هیئت همراتوت در سال های گذشته با او کارت‌های هدیه و روغن حیوانی کرمانشاهی ونون برنجی و کاک و... چه هزیهای گزافی رو بر شرکت و بیت المال داشته است واون قراردادهای تعمیراتی من درآوردی شما در نیروگاهها باعث خسارت‌های جبران ناپذیری بر بدنه صنعت برق وارد کرده است و هزینه ساخت داخل شما با چرخ‌دنده‌ها ی گیربکس کولینگ تاور یادت رفته که در جلسه مطرح نمایید جناب پیشاهنگ پیشرفتی که شما سردم پاریس فقط خیانت شما وعومل شما در نیروگاه بیستون است اینها همش خیانت است نه پیشرفت فراموش نکنید تمامی مدارک در نیروگاه موجود است فقط باید نهادهای نظارتی ورود کنند البته اگر حراست منگوله باف نیروگاه بیستون در خواب نباشد
ناشناس
قطعا کسب مقام اول در بین نیروگاهتای کشور براساس امادگی در پیک بار امسال جوابدندان شکنی برای یاوه گویان است قطعا فساد ستیزی و مدیریت مدبرانه در نیروگاه بیستون چنین تظهارنظرهایی را توسط متخلفین بدنبال دارد
بهلول
Germany
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸
در بلادی موسوم به کاسپین نزدیک ام القرای اسلام قلعه ایست سترگ که سالیان دراز نور می فرستد برای روشنایی خانه خلق خدا و اندر آن قلعه امیری قدرتمند می زید دانشمند و سخنور که یادگار امیر ماضی است و در چب و راست ایشان یاران و معتمدان جنگاوران به خدمت کمر بسته اند وعنقریب است که سکان فرهنگ نیز در ید توانای شیرمردی از حلقه جوانمردان خفبه نویس و افسران دلاور گمنام قرار گیرد و در ابن وادی سیاست و مرام صدراعظم بزرگ صدیق نورسیده مملکت و نور چشم خلق نیز به دیناری نیارزد و رعیت پدرسوخته غلط میکند که در این زمینه تفکر بورزد اگر زبان به شکایت بگشاید وای به حال او و به صفات نامردان ملقب می گردد و باید صنعتگران و عمله ناراضی ترک دیار کنند تا جا برای فداییان سلطان باز گردد
در این امارت رفتگران کمر به خدمت جنگاوران بسته و به صدارت دیوان می رسند و آهنگران مرید شیخ شهر گشته و کلید خزانه ملک می ستانند و آن جوانک با فراست کتاب و دفتر نهاده و متصل به عمله خفیه گشته و خرقه فرهنگ در بر مینماید و امیر جوانبخت و دانشمند ما وصیت آن پیر و مراد سفر کرده آن استاد حاذق را آویزه گوش خود نموده و در حلقه این دلاوران کمر همت بسته و در جستجوی ثروت و منزلت در پی قدرت هراسان می دود و عدالت و جوانمردی در تاریخ هیچگاه به دوام دولت نیانجامیده است و رعیت هر چه گرسنه تر مطبعتر بوده است و این قصه در این سرزمین ادامه دارد و دنیا نصیب ریاکاران است
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰
باآرزوی سربلند برای آقای عسکری ...وخدا شکر که آقای پیشاهنگ رفت ...انشالله که کریمی معاونت منابع انسانی با آن همه هزینه های خارج از عرف که انجام داد و باند بازی این ....وهمچنین روابط عمومی بی ارزش وناچیز....استاد طارمی....عوض شوند چون مایع شرمساری شرکت مادر تخصصی هستند
بهبهانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸
ما پرسنل مپنا منتظر برگشت ژنرال به خانه خود هستیم
امیدواریم وزیر محترم در ابتدا ایشان را رئیس هیئت مدیره مپنا ‌سپس با قدرت مدیرعامل نمایند
مپنا با فرمان یک سال گذشته به پرتگاه نزدیک است
داداش بروسلی
واقعا راست میگید علی آبادی میدون کی مدیر موفقی بوده همه داره میبره وزارتخانه
امثال عسگری
شریفی
رضایی
.......
عماد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴
خدا را شکر که برخی پس از ۱۵ سال نالایقی و بد بختی که برای تولید برق دریت کرند بالاخره پس از ۴۹ سال بخور بخور رفتند
نیروگاه شازند
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸
,اقای عسگری با تبریک به شما ی مصاحبه با مدیرهای شازند ترتیب دهید .خودتان به خیلی رابطه بازی ها و مشکل های این نیروگاه پی می برید .
مهندس خلیل محمدی را سریعا جایگزین نمایید .
همکار
بهتره اعتصابات سه هفته ای بررسی شود ، آتش زیر خاکستر است ، تله مهدی و اکبر برای شهرام
برق
اوضاع پرسنل شازند از دست باند بازی های زیاد بطرز فجیهی خرابه زودتر فکری کنید
همکار
خواهشمندیم نیروگاه شازند را بررسی کنید ، انگیزه پایین و باند بازی و استخدام فامیلی و آشنایان ، خرید های .......,????!!!!
مرغ مینا
دوران اوج نیروگاه شازنددر زمان مدیریت آقای مهندس فرهور بود
انصافاً اگر کسی با دلسوزی آن موقع کارمی کرد واقعاً دیده می شد و چه کارهای بزرگی انجام شد که سرآمد محیطهای صنعتی استان بود.
نه الان که به قول بزرگی وقتی مدیران کوتله(از نظر دانش)سکان را به دست بگیرند سرنوشت نابودی سازمان است
فاطمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۰
,درود بر این انتخاب .
تبریک به آقای عسگری
نیروگاه شازند را هم آزاد کنید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲
جناب مهندس پیشاهنگ عزیز خسته نباشید صنعت برق هیچگاه زحمات شما را فرامپش نخواهد کرد
قزلو
Netherlands (Kingdom of the)
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳
با سلام......
انتخاب بجا و شایسته ای است ، بخصوص با توجه به سابقه همکاری ایشان با وزیر محترم نیرو در شرکت مپنا، امید است این انتخاب و انتصاب سبب خیر در رفع ناترازی های موجود در شبکه برق گردد ....
نیروگاهی
Germany
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۴
اقای مهندس عسگری ،لطفا برای اعتلای صنعت برق و اعتلای کشور پهناور،ایران عزیز ،جلوگیری ازخاموشییها
خواهش میکنن،باتد حاضر برق حرارتی رو با خاک انداز بریزبیرون و به چاپلوسیهاشون توجه نکن.اصل مافیان،مخصوصا پیرخرفت اونجا که از پنجره میندازنش بیرون از سوراخ دودکش برمیگرده، از نیروهای جوان و باسوادوزحمتکش نیروگاهی که الان دور از پستها نگه داشته شده اند بررسی کنید و استفاده کنید،به نیروهای تولید ارزش بدین،خیلی انسانهای دلسوز وپرتلاشی هستند.مثلشون نیست در وزارت نیرو،لطفا صد خودت و بزار.
آقوی همساده
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳
پیشاهنگ مدتها بود که برادرش رو علیرغم بی کفایتی توی برق فارس به عنوان مجری مدیریت بحران و پدافند غیر عامل نگه داشته بود . حالا دلم برای اون بیچاره میسوزه که دیگه پشت و پناهی نداره که سفارشش رو بکنه. البته ناگفته نمونه که حقیقی (مدیرعامل برق منطقه ای) هم امتیازهایی رو پای این معامله و ابقای داداش کوچولوی پیشاهنگ گرفته بود مثلا ابقای خودش و....
ناشناس
آی گل گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
عملکرد درخشان اقای مهندس پیشاهنگ در بدترین شرایط مالی و... هیچگاه فراموش نخواهد شد
ناشناس
و همچنین باعث و بانی از بین رفتن کلیه رفاهیات پرسنل نیروگاه‌ها و نابود کردن سرمایه های انسانی را هرگز هرگز فراموش نمیکنیم
ناشناس
خدمات یک ... به هم باندی هاش البته
همکار بعثت
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
با عرض سلام خدمت اول جناب آقای علی آبادی وزیر محترم نیرو و سپس خدمت آقای مهندس عسگری. بنده شناخت چندانی از آقای عسگری ندارم و لذا به مصابه یک هندوانه در بسته که داخلش مغلوم نیست فعلا در مورد پتانسیل عملکرد این عزیز اظهار نظری نمیتوانم بکنم اما در مورد عملکرد آقای پیشاهنگ من تمام کامنت های عزیزان و دلسوزان همکار را خواندم و با توجه به شناختی که از آقای پیشاهنگ و تیمشون دارم خدمت جناب عسگری عرض میکنم که علی رغم توانمندی های زیاد آقای پیشاهنگ که در جاهایی از کامنت های عزیزان همکار هم به آنها پرداخته شده، آقای پیشاهنگ ضعف های بسیاری هم داشته اند متاسفانه خویشاوند محوری و رفیق سالاری از بزرگترین ضعف های آقای پیشاهنگ بود که در جای خود باید بهش پرداخت قرار دادن فامیل و دوستان در مناصب مدیریتی مخصوصا مدیر عاملی نیر.گاه ها (که اکثراً میدانند کدام نیروگاه ها را میگویم) از جمله بزرگترین خطاهای ایشان بود. عدم استفاده از نیروهای دانشی در ساختار برق حرارتی و شرکت های زیر مجموعه و همچنین بکارگیری نیروهای بازنشسته (از جمله خودشون) در مناصب مدیریتی و ارشد برق حرارتی و شرکت های زیر مجموعه، عدم تلاش در جهت رفع ناترازی های تولید نیروگاهی و انجام تعمیرات اساسی بموقع و ایرادات قراردادهای تعمیرات اساسی نیروگاه ها، عدم توجه به حقوق و مزایای پرسنل شرکت های زیر مجموعه برق حرارتی که نارضایتی شدید را هم بوجود آوزده و .... از جمله خطاهای راهبردی آقای پیشاهنگ بود که البته بر اساس شنیده ها مراجع نظارتی و قضایی عنقزیب به آنها ورود خواهند کرد. خلاصه اینکه ناب آقای عسگری برای موفقیت در سمت خظیری که دارید باید هزینه های لازم را بدهید اما بدانید اگر واقعا بنا دارید اصلاحات لازم را انجام دهید پرسنل ستمدیده زیر مجموعه برق حرارتی آماده همکاری با شما هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
نظرات همه پرسنل نیروگاهی درست و منطقی هست مثل نیروگاه شازند و بقیه نیروگاه ها .مثل نیروگاه ری که مدیر حراست نه سابقه این پست رو دارد و نه هیچ نیروگاه دیگری این فرد را میخواد . نیروگاه ری از حراست به پایگاه مذهبی تبدیل شده است .امیدواریم آقای مهندس عسگری این نظرات را ببیند و بشنود
همکار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
امیدارم این تغییرات که قطعا نیاز بود به نفع نیروگاهها و حوزه های برقی گردد. نیروگاهها در خط مقدم برق قرار دادند و شبانه روز برای تولید برق و اهداف تعیین شده ، جانانه فعالیت میکنند، ولی متاسفانه سود حال فروش انرژی صرف مدیرانی می شود که همانند مهندس پیش آهنگ دهها شرکت برقی تاسیس کردند و خودشان و اطرافیان انها بعنوان ریئس هئیت مدیره، مدیرعامل ، و....و بستگانشان در ان شاغلند و حقوق و مزایای عالی نصیبشان میشود. ولی با قرار گرفتن شرکت برق حرارتی بین توانیر و نیروگاه، متاسفانه وضع نیروگاهها از لحاظ تامین قطعات روز به روز بدتر میشود برقی نیروگاهها اگر از سال قبل شارژ انبار نداشتند ، قطعا در تعمیرات نیمه اساسی لوازم یدکی و تجهیزات نداشتند. واز سوی دیگر در این چند سال گذشته با حضور مهندس پیش اهنگ افراد کارشناس، متخصص و فنی رشد نکردندولی در عوض افراد بی سواد و نالایق چاپلوس خوب ارتقاء یافتند و در پست های کلیدی قرار گرفتند.این تصمیم گیریها باعث تضعیف نیروگاه ها شد و منابع انسانی که مهمترین رکن هر سازمان است بی رمق و بی انگیزه شدند . امیدوارم حضور مهندس عسگری در این عرصه باعث خیر برکت باشد و تشریف بیاورند نیروگاهها و از نزدیک مشکلات همکاران بشنوند. بعد از شکل گیری شرکت برق حرارتی احکام کارگزینی با دست کاری و دستور العمل دستوری از شرکت مذکور ، با وجود تورم و مشکلات اقتصادی کشور کاهشی شد و مشکلات عدیده ای برای پرسنل نیروگاهها شد، که حقوق مزایای فعلی هزینه زندگی را پوشش نمیدهد و همه شرمنده خانواده شدند، از سوی دیگر پاداش عمومی و عیاد را از بین بردند و اعلام کردند ۶۵درصد احکام بعنوان پاداش و رفاهی دریافت میکنید و بعد یکسال انرا به نصف احکام تغییر دادند و هر سال هم به عناوینی کم میکنن و سه سال پیش حق جذب پرسنل را به یک چهارم تبدیل کردند. اقای مهندس عسگری ضمن تبریک به جنابعالی در این عرصه مهم اجتماعی و استراتژیک توقع داریم هنگام حضور در نیروگاهها، صدای ما را بشنونید
صادقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
جناب آقای عسکری خواهش می کنیم که فکری به حال معاونت مالی و مدیریت روابط عمومی بفرمائید.... کریمی از مدیرا حلقه بگوش پیشاهنگ
حقیقی
آقای مهندس پیشاهنگ یه عمر تو صنعت برق زشت و زیبا زحمت کشید و هر چی بود تموم شد و رفت دنبال زندگیش. آقای مهندس کریمی هم که کارنامه عملکرد یک ساله اش برای اونایی که سواد اداری و انصاف دارند که روشنه و نیازی به تعریف نیست. فقط صادقی !!!! تو این وسطه دنبال دیده شدنی که تا ی چیزی جلوت بندازن و سهمتو بگیری و ی دمی تکون بدی وگرنه دلسوز صنعت نیستی. پس اگه حرف زدن بلد نیستی، سعی کن حرف نزدنو یاد بگیری. مطمئن باش هیشکی نمیگه تو لالی
سنگربان
جناب آقایی حقیقی
فکر کنم خود آقای … هستی
اینقدر جوش نزن باید برگردد کرمان
همکار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
امیدارم این تغییرات که قطعا نیاز بود به نفع نیروگاهها و حوزه های برقی گردد. نیروگاهها در خط مقدم برق قرار دادند و شبانه روز برای تولید برق و اهداف تعیین شده ، جانانه فعالیت میکنند، ولی متاسفانه سود حال فروش انرژی صرف مدیرانی می شود که همانند مهندس پیش آهنگ دهها شرکت برقی تاسیس کردند و خودشان و اطرافیان انها بعنوان ریئس هئیت مدیره، مدیرعامل ، و....و بستگانشان در ان شاغلند و حقوق و مزایای عالی نصیبشان میشود. ولی با قرار گرفتن شرکت برق حرارتی بین توانیر و نیروگاه، متاسفانه وضع نیروگاهها از لحاظ تامین قطعات روز به روز بدتر میشود برقی نیروگاهها اگر از سال قبل شارژ انبار نداشتند ، قطعا در تعمیرات نیمه اساسی لوازم یدکی و تجهیزات نداشتند. واز سوی دیگر در این چند سال گذشته با حضور مهندس پیش اهنگ افراد کارشناس، متخصص و فنی رشد نکردندولی در عوض افراد بی سواد و نالایق چاپلوس خوب ارتقاء یافتند و در پست های کلیدی قرار گرفتند.این تصمیم گیریها باعث تضعیف نیروگاه ها شد و منابع انسانی که مهمترین رکن هر سازمان است بی رمق و بی انگیزه شدند . امیدوارم حضور مهندس عسگری در این عرصه باعث خیر برکت باشد و تشریف بیاورند نیروگاهها و از نزدیک مشکلات همکاران بشنوند. بعد از شکل گیری شرکت برق حرارتی احکام کارگزینی با دست کاری و دستور العمل دستوری از شرکت مذکور ، با وجود تورم و مشکلات اقتصادی کشور کاهشی شد و مشکلات 0عدیده ای برای پرسنل نیروگاهها شد، که حقوق مزایای فعلی هزینه زندگی را پوشش نمیدهد و همه شرمنده خانواده شدند، از سوی دیگر پاداش عمومی و عیاد را از بین بردند و اعلام کردند ۶۵درصد احکام بعنوان پاداش و رفاهی دریافت میکنید و بعد یکسال انرا به نصف احکام تغییر دادند و هر سال هم به عناوینی کم میکنن و سه سال پیش حق جذب پرسنل را به یک چهارم تبدیل کردند. اقای مهندس عسگری ضمن تبریک به جنابعالی در این عرصه مهم اجتماعی و استراتژیک توقع داریم هنگام حضور در نیروگاهها، صدای ما را بشنونید
ناشناس
سلام و ارادت ؛
بجز بخشی (که در زیر توضیح میدم) با همه حرفتون موافقم.
این فکر که همه اون کساییکه در شرکت های تولید نیروی برق، مدیر یا هیات مدیره شدند نفع کردند و حقوق و مزایای بالایی می گیرند همیشه هم درست نیست شاید خیلی هاشون اینجوری باشن ولی ایم مطلق نیست. بعضی از این نفرات انگار اسیر یا گروگانی هست که سیستم برق حرارتی گرفته. نه حقوق مزایای درست و حسابی بهشون میده و نه رهایشان میکنه که یه جایی برای خودشون پیدا بکنن و برن. حالا شما یا باور کن یا نه، و سعی کنیم جوری نباشه که بعضی از همکارامون علاوه بر اینکه (عین همه یا سایر نیروی انسانی صنعت برق) چیزی جز اجحاف و حق کشی عایدشون نشده، از سوی دیگه آماج تهمت قرار بگیرن.
باران
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
واقعا این اختلاف هزینه خودش اختلاس بزرگیه که نمیشه ازش گذشت در ضمن اینهمه میگین مصرف برق رو کاهش بدین بعد قبض رو براوردی حساب می کنید؟ اینهمه پیامک دادین در طول این شش ماه که کاهش مصرف جایزه داره جایزه اش هم افزایش قیمت برق در مهر بود بر اساس براورد تابستان
این دزدی قابل بخشش نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
کاش مدیران بالا دست صنعت برق از خواب خرگوشی شان بیدار بشن که "نیروی انسانی صنعت برق، از برق های منطقه ای گرفته تا نیروگاه ها و بخش دولتی تولید (شرکت های تولید نیروی برق)" وضعیت خوبی ندارند و هم از نظر مالی و مادی (حقوق و دستمزد) در مضیقه اند و هم از نظر روحی دچار یاس شده اند و مطئن باشند که اگر قدر نیروی انسانی را ندونن و ازشون بخاطر این چندین سال اجحاف، اعم از اجحاف در حقوق، اجحاف در نحوه بازنشستگی، اجحاف روا داشته شده با قانون خدمات کشوری و بویژه مبلغ بسیار کم مشمول بیمه قرار گرفتن حقوق پرداختی و نتیجتا بازنشستگی با حقوق بسیار ناچیز... دلجویی و جبران خسارت نکنن صنعت برق وضعش روز به روز از این بدتر خواهد شد
والسلام نامه تمام
حمید
Canada
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
همکاران عزیز
نبوت آقایانی که در توانیر از طرف آقای محرابیان و دست راستش آقای روغنی منصوب شدن، کی میرسد؟!!
برای همه واضح و روشن آقای ملاعلیا در توانیر چی آسیبی زده که معلوم نیست کی بشود جبران کرد!!! مگر مدیران ارشد و آنهاییکه دلسوز صنعت برق هستند، یادشان رفته ایشان با همکاری با آقایان صدا و سیمایی که در حال حاضر در شرکت همراه اول چطوری کارهای عجیب و غریب بسته؟!!! قرارداد با انرژی معلومه از کجا استارت خورد و چطوری به مرحله امضا رسید!!!
ایشان با ترفند‌های مختلف کلیه مدیران با سابقه صنعت برق مثل آقای رخشانی مهر و سجادی و اسماعیل نیا تار و مار کرد!!! مدیریت به نیروهای خودشان واگذار کردند!! امثال آقای عسکری هم دوره سربازی شان!!
این سوء مدیریت که از طرف ایشان رخ داده حالا حالاها گریبان صنعت برق خواهد گرفت.
مدیران محترم تصمیم شفاف بگیرید چون هر وقت جلوی خطا بگیرید منفعته.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱
کی نوبت این مدیران کل بی تجربه ، کم سواد خوده ستاد که بدون تجربه فقط با رانت مدیر شدن می شود
افرادی مثل
دکتر ... نوچه حیدری
شاهپور پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶
باسلام و احترام
ضمن تبریک به جناب آقای عسگری
از طرف تمامی نیروهای شرکتی یه درخواستی عاجزانه داریم نسبت به ساماندهی و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی که خواسته همه همکاران شاغل در برق حرارتی هست تا دعا گوی عمر جنابعالی باشند.
همکار
France
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸
خداروشکر برق نیوز این سکوی محترم رو درست کرد تا ما کارمندان صنعت برق بتوانیم حرفمان را بزنیم.
آقای وزیر
از شما دعوت میکنم تا تشریف بیاورید و مشکلات و چالشهای که امثال آقای ملاعلیا به بار آوردن! تشریف بیارید و دفتر تحقیقات را زیارت کنید، دفتر بهره وری و همچنین دفتر فناوری اطلاعات که از وقتی دست مدیر بله گو قربان افتاده کارمندان به جان هم افتاند و دفتر تعطیل شد!! جناب آقای ملاعلیا در مدت تصدی معاونت چی دست آوردی برای صنعت برق داشتند؟؟؟ به راستی چی هدفی دنبال میکردند داخل توانیر؟؟
آقای وزیر امید ما کارمندانی که صدای ما به جای نمیرسد، به شما!! لطفا نا امیدمان نکنید و به داد مظلومان معاونت تحقیقات و منابع انسانی برسید.
لطفا لطفا لطفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۶
جناب صبوری انسانی شریف و با تجربه و قانون‌مدار بود تمامی کارکنان پشتیبانی میدانند به خاطر همین نامبرده معاونت نشد ........
صبوری شازند
نیروگاه شازند
احسان
براي اقاي صبوري ارزوي موفقيت داريم ايشان مرد بزرگي هستند و ديگراني كه ما ميشناسيم
همکار
اگه آقای صبوری در نیروگاه شازند معاونت مالی و اداری میشد ، جلوی هزینه های اضافی و واهی را می‌گرفت ، جای بررسی دارد ، یا خدا .........,??????
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
با سلام و عرض ادب بدینوسیله به استحضار می رساند امیدوار هستیم با آمدن آقای مهندس عسگری شاهد انتصاب شایستگانی همانند آقای مهندس علی اکبرلو بعنوان قائم مقام شرکت باشیم انشاء الله
دوست
جوک قشنگی بود
شهریار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
اعرض سلام و ادب و احترام
نمیدونم چی شد که مدیر عاملی باسواد،کاربلد، باشرف،باوجدان نصیب شرکت ما(استان کهگیلویه و بویراحمد)شده-بنده به نوبه ی خودم از جناب آقای دکتر رجبی و نمایندگان محترم مجلس استان خواهش و استدعا دارم بگذارند آقای مهندس روستایی تا زمان بازنشستگی بعنوان مدیر عامل استان ما بماند
انشاالله مهندس روستایی خیر از زندگیش ببینه و عاقبت بخیر بشه
محمدعلی رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
جناب آقای عسکری سلام انتظار داریم فکر نیروگاه اصفهان (درچه) باشید و مدیریت عامل آقای امنیه را تغییر دهید ایشان باعث نارضایتی زیادی دارند در شرکت و معاونت و مدیران و کارگران ناراضی آند بپرسید و بررسی کنیذ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
اگر میخاد موفق بشه باید کل معاونای برق حرارتی رو عوض کنه...
حقیقی
اینکه اینجوری به راحتی به مردم تهمت میزنی و بدون نام و نشان حقیقی نشونه بزدلی و بی وجودیته. ولی اینکه در خصوص یک شخص خاص به راحتی یبوثت مغزیتو تبدیل به اسهال گفتاری میکنی فقط نتیجه اینه که نطفه نادرستی داری! هر وقت وجودشو داشتی تا رو در رو با هم صحبت کنیم.من همینجا منتظرت میمونم.وگرنه برو توبه کن از تهمت ناروایی که خدا ارحم ارحمینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
ظاهرا به دستور ... معاون معتاد آقای پ... یک ساعت نقره و یک فرش نفیس 30 میلیونی و یک سکه براییشاهنگ خریداری شده از بیت المال و البته با سند سازی به نفع افزایش حجم کاری پیمانکاران
Nashenas
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
آقای رجبی حالا که موندی برای حفظ آبروی خودت هم که شده علی جم در توزیع برق یزد را برکنار کن و بده ...
برقی
آقای علی جم توزیع یزد توسط سه نفر که میدان داده خرابش کردند ..
همکار برق حرارتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸
این انتصاب البته با تاخیر، بهترین انتصاب وزیر جدید نیرو است. بعد از حضور افراد بی ربط در وزارت نیروی دولت قبل، کم کم شاهد حضور افراد باسابقه مرتبط هستیم. آقای عسگری از معدود مدیرانی است که سابقه زیادی در صنعت نیروگاهی داشته است. الان هم از زمان مطرح شدن نامش و حضور برخی نفرات خوشنام در کنارش، امید به همکاران برق حرارتی بازگشته است. ان شا الله فضای جدید فضای کار و پایان حواشی در بخش تولید باش
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
آقای مهندس عسگری
به عنوان پیشنهاد عرض میکنم. در اولین اقدام انتصاباتی که در لحظه آخر پیشاهنگ انجام داد و سعی کرد مسیر رو برای آینده خودش از جهت اطلاعاتی و نفوذ مدیریتی رو حفظ کنه به حالت اول برگردون و نگذارید فردی در سایه جلوی توسعه و تولید رو هم در معاونت تولید و هم در معاونت توسعه بگیرد. مسیر توسعه نیاز به مدیرانی داره که در درجه اول کار رو پیش ببرند نه اینکه درگیر منافع شخصی باشند و در تولید راه با خرید تضمینی و افزایش مگا وات و سرمایه گذاری در رفع موانع تولید هست .یا حق
ناشناس
دقیقا زدید به هدف
پیشاهنگ همیشه دارای انصار و اعوان بوده و هست. آقای عسگری باید خیلی مراقب باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲
طرف نوشته پدر علم..بابا تو خودت مجری پساب بودی و شدی مدیر عامل.حتما انتظار داری بهت بگن پدر علم و بنیانگذار نیروگاه شازند
دلسوز صنعت برق
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰
علی آبادی یه سانتر کرد که با پاس گول طرزطلب، در ساتبا تخته و بدون هیچ غرلوندی دوران بخور بخور نیروگاه های حرارتی شروع بشه.
امیر شیخی بهاروند
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷
با سلام
خواهش میکنم یک فکری ب حال و روز تعمیرات نیروگاهی ایران بکنید
معاونت منابع انسانی و معاون منابع مالی این شرکت را به سمت نابودی برده اند دو نفر که توانایی در حد کارشناسم نیست
صورتهای مالی سراسر ابهام و رانت موجود بین مدیر و کارشناس این شرکت را فلج مطلق کرده
شرکت دانش بنیان الان پوکیده شده است
امیر
دمت گرم .. از شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران با مدیریت مهندس مرادی که اصلاً از نیروگاه چیزی نمی داند همراه با معانت مالی/معاونت منابع انسانی یک دیوار رانتی ایجاد شده است و تمام خریدها و قراردادهای آنها نیاز به حسابرسی ویژه دارد...از ما گفتن بود.
ایران
حیف مدیرعامل فهیم و دانشمند جناب مهندس فرهور که با همین دلقکاری مرادی و پیشاهنگ عزل و بازنشست شد
وصد البته که شرکت مادر از اندیشه های جناب مهندس فرهور ناکام ماند
خدا از مهندس مرادی و پیشاهنگ نخواهد گذشت
ابراهیم کامکار
واقعا صد حیف از دلسوزی و کار بلدی جناب آقای مهندس فرهور...در این فرصت کوتاه که در کرج بودند همه شیفته مرام ایشان شدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۸
تبریک لطفا از افراد اخراجی وفاسد مپنا وبنیاد استفاده نکنید
ناشناس
همشون مثل همن. خود علی آبادی از همین قماشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۳
اقای وزیر در تعجبم
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶
باسلام خدمت آقای عسگری
امیدواریم مقداری هم به فکر پرسنل پیمانکاری نیروگاها که سالهاست با این صنعت کار میکنن باشید واقعا از لحاظ حقوقی و یک سری چیزهای دیگه در فقر کامل به سر میبرن
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
ای کاش بجای رفتن به برق حرارتی
مدیر عامل مپنا میشدید تا این شرکت از دست پدر بزرگ های روبه فوت نجات می‌دادید
برقکار
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
جناب آقای مهندس عسگری
یک نگاهی هم به وضعیت معاون دمالی و پشتیبانی نیروگاه لوشان بیاندازید
دلسوز
احسن
معاون مالی و پشتبانی …
ناشناس
نتیجه عملکرد مدیر عامل اسبق که فامیل همسر آقای پیشاهنگ بود نیست؟ الآن نیروگاه .... را به نابودی می کشد
محمد
این آقا که از سوغاتی های نیروگاه شهیدرجایی است...
خویشتندار
واقعا این معاون مالی و پشتیبانی نیروگاه لوشان .....نیاز به خیلی کنترل داره حتی مدیرعامل هم به ستوه درآمده(حتی خدمات هم ازش گرفته شده)
تورا به خدا لطفا برگشت بخوره به خانه اولش(نیروگاه شهیدر جایی)
مال بد به ریش صاحبش
کاظم
آخر یک انباردارساده باید بشود .....معاون مالی و پشتیبانی...آن هم با چه خصوصیات غیرقابل پخش....از پیمانکاران و فروشندگان برای گرفتن کار سوال کنید.....
همکار
نیروگاه شازند هم یک معا‌ون مالی و پشتیبانی ضعیف دارد که قدرت تصمیم گیری ندارد ..معاون های مالی و پستیبانی هر نیروگاه باید قاطع، شجاع، با سواد و آشنایی کامل به بخشنامه و دستورالعمل های شرکت بالا دستی باشد، منابع انسانی درک کنه، نیروهای کاردان و با انگیزه را با عناوینی تشویق کنه و ارتقاء دهد ..معاون های ضعیف نمی توانند مشاور مالی خوب برای مدیرعامل باشند. در این شرایط مدیر عامل تمام مشکلات مالی و پشتیبانی را خودش به تنهایی بدوش می کشد. از تمام مدیرعامل های نیروگاه خواهشمندیم در انتخاب معاون مالی و پشتبانی تمام جوانب بررسی کنن با سفارش و رابطه معاون انتخاب نکنن چرا که در اینده خودش به چالش میکشد و پرسنل و منابع انسانی متضرر میشوند. مدیران موفق ، پرسنل موفق و با انگیزه پرورش میدهند و با رشد و ارتقاء انان در واقع سازمان به اوج خود کفایی میرسانند.
پرسنل مدیریت تولید برق سیستان و بلوچستان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
ضمن تبریک به آقای مهندس عسگری و آرزوی توفیق در این عرصه، عاجزانه از حضرتعالی تمنا داریم در خصوص آقای کاوه کریمی که در این مدت انتقال به تهران با سکونت در مهمانسرای ما در تهران آنهم با خرید و تکمیل کلیه لوازم برای ایشان بصورت سِت جهاز!!! نه تنها پول رهن منزل و اجاره هم معاف شدند بلکه پول آب و برق و ... از جیب بیت المال پرداخت میشده و تا پاسی از روز نیز مشاهده میشه که در منزل هستند و نمیدانیم کی ایشان افتخار میداده و به محل کار خود تشریف میبردند....
حقیقی
پرسنل مدیریت تولید برق سیستان و بلوچستان!!!!!!! هر وقت یاد گرفتی اندازه دهنت حرف بزنی ، اونوقت تو حیطه شرکت خودتون خزعبلات بگو. مسایل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی به خودش مربوطه.فوضولیش به هر بی سر و پایی نیومده.یا اینکه این اسم واقعیت نباشه که اونوقت اینگونه دری وری هایی که میگی، نشون میده که "ست جهاز" که بهش اشاره کردی خیلی برات آشناست که اینگونه مستقیم اشاره کردی بهش!!!! در خصوص بیت المال صحبت کردی، میشه بگی با چه اینترنتی اومدی اینجا و چرت و پرت میگی؟!!!!!! حیف نون
پاسخ حقیقی
برق نیوز محترم این ... در کامنت های بالا هم به یه نفر کلی فحش و ناسزا گفته و شما کامنتش رو منتشر کردی
الان هم این جوری داره توهین میکنه و شما انتشار دادی؟!!!
حرف حق
بهت فشار اومده؟!! آب بریز اون جات که میسوزه
حرف های همکارم کاملاً درست هست و این موارد رو همه میدونن
در عجبم از مدیران حراست برق حرارتی که چجور از این موضوع مطلع هستن و هیچ اقدامی نمیکنن
فشار
حقیقی به خودت فشار نیار
اولین معاونی که آقای مهندس عسگری عوض میکنه، کاوه کریمی هست
الکی سنگش رو به سینه نزن
راستی یه ذره ادب و نزاکت هم خوب چیزی هست که شما نداری متأسفانه
حرف های همکارم مستند و کاملاً درست هست
دوربین های نظارتی مهمانسرا رو که دست حراست هست چک کنید و مشخص میشه همه چی
حق الناس و حق ما رو خدا ان شاء الله از میگیره
حق گو
برق نیوز محترم
لطفاً لطفاً این مورد رو که کاملاً درست هست شما به عنوان رسانه به گوش ارگان های نظارتی برسونید
تمامی اسناد و مدارک اش موجود هست
تمامی حرف های همکار محترم من درست هست و مدارک اش در بخش مالی شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه‌های سیستان و بلوچستان هست
لطفاً لطفاً کاری بکنید طبق کدوم قانون معاون مالی برق حرارتی باید در مهمانسرای پرسنل نیروگاه سیستان و بلوچستان در تهران زندگی کنه
اونم یه طبقه دربست در اختیار آقا باشه
با خرید کامل لوازم جدید از جمله مبل و... حتی سشوار و اتو
لطفاً به داد پرسنل مظلوم سیستان و بلوچستان برسید این حق ما نیست به خدا
دلسوز
جناب" حقیقی" با این کامنت های بی نزاکت شما .. دقیقاً متوجه شدم که …باید عوض شود با این طرفدارانش
خیلی بی ادب هستی
ناشناس
ماهم به عنوان پرسنل برق حرارتی حرف همکاران نیروگاه سیستان رو تایید میکنیم ایشون یک طبقه از مهمونسرای سیستان رو گرفتن...همه هم میدونن...از حراست گرفته تا بقیه...
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸
باسلام خدمت دوستان
از آمدن آقایان علی آبادی و آقای عسگری زیاد خوشحال نباشید.و گول ظاهرشان را نخورید .متاسفانه اینها مدیران میدانی نیستندوآنقدر تکبر دارند از پشت میز شون اصلا تکان نمیخورند.اینها در مجموعه ای دلال صفت مثل مپنا قد کشیده اند و اصلا درکی از سختی های صنعت برق و پرسنل ندارند و همیشه نگاه شان از بالا به پایین و نگرش سرمایه داری و نئو لیبرالی دارند.خدا به داد نیروگاههای بخش دولتی برسه . امیداوارم مثل نیروگاه ما به بخش خصوصی مثل مپنا واگذار نکنند.
ناشناس
United States of America
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
آقای مهندس عسگری عزیز بازدید از شرکت های تعمیرات نیروگاهی و قطعات توربین شهریار را که تشریف آوردید هدیه های خاص مدیران عامل دو شرکت را هم که دریافت کردید!!! حالا خداوکیلی حداقل این دو شرکت فلک زده را از معصلات مدیریتی و مدیران بدردنخوری که به شما همان هدایا را دادند تا بمانند نجات دهید. البته انشاا... سازمان بازرسی کل کشور در جریان این موضوع قرار گرفته و ورود خواهد کرد.
مرتضی
این 2 شرکت دیگر میشه گفت به نابودی رسیده با مدیریت فعلی
عباس
نابودی خوبه به نیستی رسیده ..فاتحه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
انشالله اولین جابجایی کاوه کریمی ...
ناشناس
انشالله....یعنی فکر کنم بیشترین انتقادها تو این برق نیوز از کاوه کریمی شده....چرا ایشون تو یکسال که اومده برق حرارتی اینقدر منفور شده قطعا به عملکرد خودش برمیگرده....حالا نوچه هاش هی بیان زیر کامنت ها توهین کنن به منتقدین چیزی عوض نمیکنه
ابوالفضل
دقیقا... ایجاد منفوریت بر می گردد به عملکرد و یا عدم دانش فرد
همکار
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹
باسلام برق نیوز محترم لطفا به رسالت خود پایبند باشید ، بعضی شرکتها خواهان این هستند که بفهمند چه کسانی کامنت ارسال نموده اند، بازماندگان پیشاهنگ نه تنها خودشان را اصلاح نمی‌کنند بازهم دنبال .......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
برق نیوز از تو انتظار نداشتیم...چرا کامنت هایی که درباره کاوه کریمی هست حذف میکنی ولی توهین هایی که نوچه های این به خوانندگان میکنن رو چاپ میکنی…
برق نیوز
سبک زندگی شخصی مردم به ما ربطی ندارد. اگر در حوزه کاری اشکالییا نقدی هست بدون ورود به مسائل دیگر بیان کنید
فردی از بدنه سازمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
جناب عسگری جوان
مدیر عامل جدید هولدینگ برق حرارتی
با ارزوی موفقیت روز افزون امیدوارم با قدم گذاشتن در این راه پر پیچ و خم در دوران خطیر کشور (البته۴۷ ساله که این کشور در پیچ تاریخی و خطیر است) بتوانید این شرکت را از فعالیت های جانبی شامل تبلیغات اسلامی،حج و عمره،بسیج مستضعفین ، نیروهای مسلح ،زیارت اتبات و … به هدف اصلی خود شامل ساخت نیروگاههای حرارتی و بهره برداری بهینه از انهاو رفع ناترازی برسانی
باشد در این مسیر مدیران نالایق وو عرزشی و نان به نرخ روز خور را برکنار و متخصصین کارازموده را جایگزین کنی البته میدونم بدون تخصیص پول و بودجه غیر وابسته به توانیر سخته ولی مطمین هستم لیاقت حل این مشکل راهم دارید
زمان به ضرر ما در حال گذر است
فردی از جنس سازمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
مدیر عامل جوان برق حرارتی
ضمن تبریک مجدد و ارزوی موفقیت
فکری به حال بعضی مجریان طرح ها و معاونشون که بیشتر که در حد مجری یک برنامه اشپزی هم نیستند بکنید عملگردشان گویای همه جیز است دریغ از یک سرمایه گذار جدید
از ماست که بر ماست
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
با سلام
با آرزوی تندرستی و توفیق برای همکاران صنعت تولید برق
ضمن خوش آمدگویی به جناب آقای مهندس عسگری خواستم در این مجال مطالبی رو به عرض برسونم ،
مخالفت آستان قدس با انتصاب آقای مهندس عسگری برای مدیر عاملی شرکت مپنا جای سئوال داره؟
موضوع مهمی که جا داره مطرح بشه اینکه شرکت های مدیریت تولید برق در واقع شرکت نیستند و در این وضعیت ،کارکنان این شرکت ها از هر جهت متضرر شده اند .
مسیر همه کارکنان (اگه اتفاق و حادثه ای پیش نیاد و یا خودشون ترک کار نکنن) به بازنشستگی در این شرکت ها ختم میشه اما این وضعیت بازنشستگی شایسته و متناسب با فردی که در نیروگاه خدمت کرده نیست.با حقوق پایین و دریافتی های کم عدم بهره جستن برخی از کارکنان از شرایط سخت زیان آور، آتیه مناسبی رو برای کارکنان رفم نمیزنه .
این موارد باعث کاهش انگیزه و حس تعلق کارکنان شده که بهبود شرایط خود رو در جدا شدن از نیروگاه و شروع مجدد کار را در صنعت یا کسب و کار دیگر ، می بینند. آیا این روند با معنای ابقا و نگهداشت سرمایه انسانی مطابقت دارد؟
درسته که شرکت مادر تخصصی برای آماده سازی واگذاری نیروگاه تشکیل شده
اما به چه قیمتی برای کارکنان نیروگاه ها ؟؟؟
خواهشمند است قدر و ارزش سرمایه انسانی و خدماتش را مد نظر قرار بدین .
توجه به طراحی ساختار سازمانی متناسب با ماموریت شرکت مدیریت تولید بمنظور تولید و نگهداری و ارائه خدمات ، طرحریزی فرایند جبران خدمات و افزایش مهارت شغلی و سایر موارد مربوط به مباحث سرمایه انسانی در افزایش انگیزه وحس تعلق کارکنان اثر مستقیم دارد .با بهبود شرایط اقتصادی کارکنان ، بالندگی در این صنعت از حیث روابط و تعامل بین بخش ها مختلف این صنعت رو به دنبال خواهد داشت . در این رابطه باید در نظر داشت که همکاران خدوم نیروگاهی با داشتن شرایط سخت کاری و عدم تناسب درامد با ارزش افزوده ای که برای جامعه و اقتصاد مهیا می کنند، وظیفه خود را کمال و تمام انجام داده تا با کمترین خلل از پیک بار گذر کرده و به آماده سازی مولدها برای تولید و پیک بار آتی برسند.
این شرایط می طلبد تا مسئولان گرامی به شرایط اقتصادی کارکنان ، تناسب دریافتی ها و شرایط سخت و زیان آور کار در نیروگاه ها توجه شایسته ای مبذول دارند .
اردادتمند همکاران صنعت تولید برق
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
با سلام
با آرزوی تندرستی و توفیق برای همکاران صنعت تولید برق
ضمن خوش آمدگویی به جناب آقای مهندس عسگری خواستم در این مجال مطالبی رو به عرض برسونم ،
مخالفت آستان قدس با انتصاب آقای مهندس عسگری برای مدیر عاملی شرکت مپنا جای سئوال داره؟
موضوع مهمی که جا داره مطرح بشه اینکه شرکت های مدیریت تولید برق در واقع شرکت نیستند و در این وضعیت ،کارکنان این شرکت ها از هر جهت متضرر شده اند .
مسیر همه کارکنان (اگه اتفاق و حادثه ای پیش نیاد و یا خودشون ترک کار نکنن) به بازنشستگی در این شرکت ها ختم میشه اما این وضعیت بازنشستگی شایسته و متناسب با فردی که در نیروگاه خدمت کرده نیست.با حقوق پایین و دریافتی های کم عدم بهره جستن برخی از کارکنان از شرایط سخت زیان آور، آتیه مناسبی رو برای کارکنان رفم نمیزنه .
این موارد باعث کاهش انگیزه و حس تعلق کارکنان شده که بهبود شرایط خود رو در جدا شدن از نیروگاه و شروع مجدد کار را در صنعت یا کسب و کار دیگر ، می بینند. آیا این روند با معنای ابقا و نگهداشت سرمایه انسانی مطابقت دارد؟
درسته که شرکت مادر تخصصی برای آماده سازی واگذاری نیروگاه تشکیل شده
اما به چه قیمتی برای کارکنان نیروگاه ها ؟؟؟
خواهشمند است قدر و ارزش سرمایه انسانی و خدماتش را مد نظر قرار بدین .
توجه به طراحی ساختار سازمانی متناسب با ماموریت شرکت مدیریت تولید بمنظور تولید و نگهداری و ارائه خدمات ، طرحریزی فرایند جبران خدمات و افزایش مهارت شغلی و سایر موارد مربوط به مباحث سرمایه انسانی در افزایش انگیزه وحس تعلق کارکنان اثر مستقیم دارد .با بهبود شرایط اقتصادی کارکنان ، بالندگی در این صنعت از حیث روابط و تعامل بین بخش ها مختلف این صنعت رو به دنبال خواهد داشت . در این رابطه باید در نظر داشت که همکاران خدوم نیروگاهی با داشتن شرایط سخت کاری و عدم تناسب درامد با ارزش افزوده ای که برای جامعه و اقتصاد مهیا می کنند، وظیفه خود را کمال و تمام انجام داده تا با کمترین خلل از پیک بار گذر کرده و به آماده سازی مولدها برای تولید و پیک بار آتی برسند.
این شرایط می طلبد تا مسئولان گرامی به شرایط اقتصادی کارکنان ، تناسب دریافتی ها و شرایط سخت و زیان آور کار در نیروگاه ها توجه شایسته ای مبذول دارند .
اردادتمند همکاران صنعت تولید برق
بنیامین
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶
سلام
لطفاً مهندس پیری رو از برق منطقه سیستان و بلوچستان
بردارید طرف این کاره نیست
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸
گلابکش مدیر سلامتی است وکار بلد البته بنده منافعی نداشتم به جهت وظیفه بیان کردم
حقیقی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
پیشاهنگ رفت ولی هنوز انصار واعوانش هستن
فری
گر صبر کنی ز غوره حلوا سازد
اخبار خوشی در راه است
امیدواریم آقای مهندس عسگری مپنا ۲ را اینجا بسازد
شرکتی با‌ مدیران کاربلد و متخصص
شنیده ها حاکی است که مپنا امروز با نبود آقای عسگری چرخش نمی چرخد و رو‌ به افول
امیدواریم برق حرارتی برعکس آن شرکت از افول به عرش برسد
ناشناس
فعلاً که افراد و عوامل پیشاهنگ و عوامل تولید نیروی آنها در مسند قدرت چنبره زده اند و بی تعارف با این بدنه فاسد و تباه جناب عسگری راه به جایی نخواهید برد، لطفاً این بدنه فاسد را اصلاح کنید
ایران
خصوصا در بخش بودجه و منابع انسانی برق حرارتی احتیاج به یک تغییر اساسی و اورهال کامل دارد
احمدیان
Netherlands (Kingdom of the)
۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷
آقای عسگری. فقط بررسی کنین و از قدیمیهای برق حرارتی سابقه مرادی (مدیر عامل تعمیرات نیروگاهی)را بپرس. این آدم ... پیشاهنگ زمان قدیم بوده و در عمرش یک روتور رو ندیده بوده. گذاشتش تعمیرات که جایی باشه زیر چشم بازرسی نباشه و بتونه راحت ...کنی انجام بده. فقط ببین در شرکتهای زیر مجموعه اش چقدر فامیل و دوست و آشنا چپونده مرادی. پشتشم گرم بوده به حیدری و روغنی. فقط بررسی کنین ببینین در عمرش یک اوورهال دیده. خنده داره وقتی فردی مثل مهندس شریفی کنار شماست، این آدمها در تعمیرات نیروگاهی باشن. تعمیرات میتونه سکوی پرش برق حرلرتی باشه در تعمیر نیروگاهها ولی نه با مرادی که کیف بر پیشاهنگ بوده. بداد ما پرسنل تعمیرات برسید
مدیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰
دقت کردین یکی از رئیس و روسا نمیاد حرفی بزنه و دفاع کنه.چرا.این حجم از پیام برای معارفه یک مدیر به منظور اینه که آقای مهندس عسگری یک نفر نماینده انتخاب کن و صحت این پیام ها بررسی کنه.دوستان بی مورد چیزی را نمینویسن که فردا شرمنده شما بشن.پس از بررسی پیام ها تغییر و تحولات را شروع کنید.همکاران برقی اگر موافقین حمایت کنید با علامث مثبت