برق نیوز BarghNews

آموزش و آزمون
نظام مهندسی برق
آغاز توزیع کارت آزمون نظام مهندسی شهریور ۱۴۰۱ + لینک
امکان دریافت کارت آزمون نظام مهندسی شهریور ماه ۱۴۰۱ برای داوطلبین شرکت در آزمون نظام مهندسی فراهم گردید. این آزمون در روز‌های ۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهریورماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌گردد.
تاریخ اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد/ جزئیات انتشار پاسخنامه رسمی و تاریخ آزمون بعدی
آزمون‌های ورود به حرفه‌های نظام مهندسی امسال بعد از چند بار به تعویق افتادن به خاطر شرایط کرونا بالاخره در مرداد ماه برگزار شد. برق نیوز با مهندس حامد مانی فر مدیرکل دفتر مقررات ملی ملی ساختمان بوده و مسئول برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه نظام مهندسی در خصوص تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون قبلی، جزئیات برگزاری آزمون بعدی، تاریخ انتشار پاسخنامه رسمی آزمون و شرایط پذیرش داوطلبان با درصد‌های ۴۸ و ۴۹ در آزمون قبلی مصاحبه کردیم که جزئیات آم در این خبر قابل مشاهده است.
بسته آموزش کامل مبحث ۱۳ فیلم و کتاب
بسته آموزش کامل مبحث ۱۳ شامل کتاب راهنمای جامع مبحث ۱۳ بصورت چاپی، فیلم آموزش جامع مبحث ۱۳ و رفع اشکال آنلاین است.
بسته تکمیلی آزمون نظام مهندسی برق
بسته تکمیلی آزمون نظام مهندسی برق شامل راهنمای جامع مبحث ۱۳، کتاب پرسشنامه مبحث ۱۳ و کتاب پرسشنامه مبحث ۱۵ بوده و دارای دارای گارانتی کیفیت و امکان رفع اشکال لحظه‌ای با مولف و مدرس بسته آموزشی است.
کتاب راه آزمون نظام مهندسی برق طراحی
این کتاب، مهمترین مفاهیم و نکات مربوط به چهار منبع اصلی و مهم آزمون نظام مهندسی برق یعنی: مبحث ۱۳ (طرح و اجرای تاسیسات برقی ساختمانها)، مبحث ۱۵ (آسانسور‌ها و پلکان برقی)، راهنمای مبحث ۱۳ (راهنمای طراحی و اجرای تاسیسات برقی) و نشریه ۱۱۰ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در برگرفته و شما را از مطالعه بیشن از ۱۴۰۰ بی نیاز می‌کند.
کتاب پرسشنامه مبحث ۱۵
کتاب پرسشنامه طبقه‌بندی شده مبحث ۱۵ ویژه رشته آزمون نظام مهندسی برق نظارت و طراحی چاپ شده است. یکی از بهترین راه‌های موفقیت در آزمون نظام مهندسی برق، تسلط به پرسش‌های سنوات قبل است که در کتاب پرسشنامه طبقه‌بندی شده مبحث ۱۵، تمامی پرسش‌های مربوط به مبحث ۱۵، حل شده است.
کتاب پرسشنامه مبحث ۱۳
کتاب پرسشنامه طبقه‌بندی شده مبحث ۱۳ ویژه رشته آزمون نظام مهندسی برق نظارت و طراحی چاپ شده است.یکی از بهترین راه‌های موفقیت در آزمون نظام مهندسی برق، تسلط به پرسش‌های سنوات قبل است که در کتاب پرسشنامه طبقه بندی شده مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان، تمامی پرسش‌های مربوط به مبحث ۱۳، حل شده است.
کلاس آنلاین آزمون نظام مهندسی برق
کلاس آنلاین آزمون نظام مهندسی برق ویژه آزمون نظام مهندسی برق نظارت و طراحی بصورت آنلاین برگزار می‌گردد. داوطلب می‌تواند ابتدا در کلاس حاضر شده و در صورت عدم رضایت از کیفیت، کل مبلغ را پس بگیرد. به شرکت کنندکان در این دوره، بسته تضمینی به صورت هدیه داده می‌شود.
بسته طلائی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی طراحی
بسته طلائی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی طراحی شامل فیلم آموزشی، ۵ جلد کتاب، ۴ آزمون آزمایشی و رفع اشکال تلگرامی است. با اطمینان از کیفیت بی نظیر بسته های طلایی آزمون نظام مهندسی برق، شما می‌تواند از بسته استفاده بفرمایید و در صورت عدم رضایت، بسته را پس داده و کل وجه پرداختی را دریافت کنید.
بسته طلائی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی نظارت
بسته طلائی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی نظارت شامل فیلم آموزشی، ۵ جلد کتاب، ۴ آزمون آزمایشی و رفع اشکال تلگرامی است. با اطمینان از کیفیت بی نظیر بسته های طلایی آزمون نظام مهندسی برق، شما می‌تواند پس از بسته استفاده بفرمایید و در صورت عدم رضایت، بسته را پس داده و کل وجه پرداختی را دریافت کنید.
۱
پربیننده ترین اخبار