به گزارش برق نیوز، در این جلسه که مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت نیز حضور داشتند، مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت توانیر با اشاره به اهمیت کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندان، شاخص قانون و قانونگرایی به عنوان معیار اصلی در تصمیم گیریها، اهمیّت رعایت بخشنامه مدیریت تعارض منافع، پیگیری اسناد زمینهای بدون سند شرکت، سازمان نظام مهندسی به عنوان مسوول سیستم ارت داخلی ساختمان واهمیّت بیمه نامههای مسئولیت مدنی برای پرداخت خسارتها را مورد تاکید قرار داد.
مجید برنگی همچنین برگزاری جلسات کمیته بصورت ماهیانه، عضویت مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات در کمیته سلامت اداری، کاهش مدت زمان پاسخگویی به شکایات، پیگیری اجرای راهکارهای اصلاحی جهت کاهش گلوگاههای فساد، پیگیری انجام دقیق بازرسی کارگروههای پنجگانه بازرسی شرکت و تمرکز بر رعایت قوانین و مقررات به منظور ارتقای سلامت اداری را در جهت بهبود عملکرد کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم بیان کرد.
محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه نیز در ابتدای این جلسه به معرفی فعالیتهای شرکت پرداخت و گفت: سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم مجموعه اقداماتی است که با هدف حفظ و ارتقای اعتمادعمومی، پاسخگویی، مسئولیت پذیری و کاهش فساد در نظام اداری سالم و بهره ور انجام میشود.
وی افزود: طی سال جاری در مجموع ۷ جلسه کمیته سلامت اداری در این شرکت تشکیل و ۲۰ مصوبه در جهت صیانت از حقوق مردم و بررسی گلوگاههای فساد به تصویب اعضای کمیته رسیده است.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.