کد خبر: ۵۷۱۳۲
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۹ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
مانور بازدید و کنترل لوازم ایمنی و تجهیزات فردی و گروهی در امور نگهداشت پیشگیرانه شبکه فشارمتوسط منطقه غرب مشهد انجام شد.

به گزارش برق نیوز، در این مانور که با هدف پیشگیری از بروز حوادث ناشی از فرسودگی و معیوب بودن تجهیزات ایمنی و با حضور گروه‌های اجرایی در محل امور نگهداشت پیشگیرانه شبکه فشارمتوسط منطقه غرب توسط کارشناس ایمنی و مسوولان اجرایی امور انجام شد، علیرضا سکندری شهری، مدیر امور نگهداشت پیشگیرانه شبکه فشار متوسط منطقه غرب مشهد در این خصوص گفت: استفاده از لوازم ایمنی و تجهیزات فردی و گروهی برای امنیت و ایمنی سیم بانان گروه‌های اجرایی بسیار مهم است. با توجه به ماهیت کارگروه‌های اجرایی این امور که به صورت خط گرم (برق دار) اقدام به اجرای عملیات نگهداشت بر روی شبکه فشارمتوسط می‌کنند، سالم و ایمن بودن تجهیزات و لوازم فردی و گروهی این گروه‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نقش بسزایی در جلوگیری از بروز حوادث در شبکه دارد.

وی افزود: در این مانور تمامی لوازم و تجهیزات فردی و گروهی مانند استیک‌های عایق، دستکش‌های عایق ٢٠ کیلوولت، کمربند‌های سیمبانی، کلاه ایمنی، فازمتر ٢٠ کیلوولت، کپسول‌های آتش نشانی، چکمه‌های عایق و... که نقش بسزایی در اجرای عملیات خط گرم دارند مورد بازدید و کنترل چشمی قرار گرفت. تجهیزاتی که نیاز به تست در آزمایشگاه دارد مشخص تا در اسرع وقت مورد تست عایقی قرار گیرند و مواردی هم که دچار نقص و ایراد بودند جهت خرید و جایگزین کردن آن‌ها پیگیری‌های لازم انجام شد.

سکندری شهری در پایان اظهار امیدواری کرد با انجام این بازدید‌ها و کنترل‌های دوره‌ای گام بسیار مهمی در جهت ارتقای سطح ایمنی در گروه‌های اجرایی برداشته شده و شاهد هیچگونه حادثه‌ای نباشیم و با تلاش مضاعف نقش موثری نیز در حفظ و پایداری و افزایش قابلیت اطمینان شبکه‌ها در منطقه غرب مشهد داشته باشیم.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار