کد خبر: ۵۷۳۸۹
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۷ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
معاون بازار برق شرکت مدیریت شبکه برق ایران از به روز شدن پرداخت مطالبات جاری نیروگاه‌ها خبر داد و گفت: با اصلاح روابط مالی صنعت برق، انتظار می‌رود پرداخت مطالبات جاری نیروگاه‌ها تا حد ممکن به روز شده و از انباشت بدهی‌های صنعت برق به تولید کنندگان برق جلوگیری شود.

به گزارش برق نیوز، حمیدرضا باقری در تشریح برنامه‌های این معاونت برای سال جاری تاکید کرد: با توجه به نتایج و بازخورد مناسب دریافت شده از اجرای مکانیزه کردن فرآیند آرایش تولید بازار برق، معاونت بازار برق قصد دارد در سال آتی این شیوه را در صدور صورتحساب‌های بازار برق نیز پیاده سازی کند.

وی خاطرنشان ساخت: در نتیجه پیاده سازی این روش، ضمن اجرای تمام مصوبات جاری هیات تنظیم بازار برق، اطمینان کامل برای همه بازیگران بازار برق و نهاد‌های نظارتی از اجرای امن و بدون خطای تمامی فرآیند‌های بازار برق در فضای رقابتی از ابتدا تا انتها حاصل می‌شود.

وی اضافه کرد: در زمینه جلب مشارکت نیروگاه‌های صنایع نیز تلاش می‌شود تا با پیشنهاد مقررات مورد نیاز به وزارت نیرو و اخذ اطلاعات مولد‌های مستقر در حوزه مشترکین و انعقاد قرارداد با نیروگاه‌های جدید صنایع، مشارکت بیشتر این گروه از نیروگاه‌ها برای تولید در ایام اوج بار سال ١٤٠٣ جلب شود.

معاون بازار برق شرکت مدیریت شبکه برق ایران همچنین توسعه معاملات بورس از سطح یک مگاوات به بالا تا سطوح مشترکین خانگی و تجاری کوچک به واسطه شرکت‌های توزیع و خرده فروشان پس از اصلاح روابط مالی صنعت برق را از دیگر برنامه‌های در دست اجرای این معاونت برای سال جاری اعلام کرد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
0
0
تا امروز برای نیروگاههای خصوصی چه فعالیت مثبتی داشته اید؟!
مطالبات مالی چه شد؟
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار