کد خبر: ۵۷۳۹۰
تاریخ انتشار : ۱۲:۵۸ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
اطلاعیه شرکت‌های توزیع و برق منطقه‌ای خوزستان در خصوص قطعی برق بارندگی اخیر شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق خوزستان در خصوص خاموشی‌های مناطقی ازشهر‌های ایذه، لالی، مسجد سلیمان و اندیکا در روز دوشنبه ۶فروردین، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

اطلاعیه شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع برق خوزستان در خصوص قطعی برق بارندگی اخیر

به گزارش برق نیوز، شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص خاموشی‌های مناطقی ازشهر‌های ایذه، لالی، مسجد سلیمان و اندیکا در روز دوشنبه ٦ فروردین، اعلام کرد: به علت شرایط جوی سنگین (بارش شدید باران و وزش باد و طوفان با سرعت حدود ١٠٠ کیلومتر در ساعت) شبکه برق فوق توزیع و توزیع این مناطق دچار آسیب دیدگی شده و خاموشی‌های ناخواسته‌ای رخ داد که با تلاش نیرو‌های عملیاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن آسیب‌های وارده برطرف و شبکه به حالت عادی برگشت.

این اطلاعیه می‌افزاید: به علت شرایط جوی و آسیب وارده به تجهیزات، نیرو‌های عملیاتی شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق خوزستان که از قبل در آمادگی کامل بودند از بامداد روز دوشنبه ٦ فروردین تا ساعت ١٥ با تلاش بدون وقفه، آسیب‌های وارد شده را به شبکه برطرف کرده و برق این مناطق را به پایداری کامل رساندند.

پایداری شبکه توزیع برق خوزستان در بارندگی اخیر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: شبکه توزیع برق استان با وجود بارش شدید باران پایدار است.

علی خدری با اعلام این خبر افزود: گروه‌های عملیاتی برق در سراسر استان خوزستان با شروع نخستین مرحله بارش‌ها پبش از روز ٢٩ اسفند سال گذشته در آماده باش کامل قرار داشتند تا در صورت نیاز وارد عمل شوند.
وی اضافه کرد: با تلاش‌های انجام شده و رصد شبکه توزیع برق به صورت نقطه به نقطه و با استفاده از داده‌های برخط در حال حاضر مورد خاصی از قطعی برق وجود ندارد و در سراسر استان خوزستان، برق در پایداری کامل قرار دارد.

خدری ادامه داد: البته در برخی نقاط به صورت محدود آسیب‌هایی به شبکه وارد شده که با توجه به فعالیت ١٥٠ گروه ویژه عملیاتی در سراسر استان این موارد جزیی به سرعت مرتفع شده است و مرکز دیسپاچینگ و کنترل شبکه این شرکت، بدون وقفه با به روزترین امکانات برگرفته از هوش مصنوعی در حال بررسی شبکه برق استان است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت پیش از وقوع بارندگی‌ها و با جدی گرفتن هشدار‌های مسوولان، اقدام به تامین تجهیزات و یراق آلات شبکه و استقرار آن‌ها در مناطق مختلف کرده است، عنوان کرد: کماکان حدود هزار نفر از نیرو‌های عملیاتی توزیع برق خوزستان آماده هستند تا در صورت بروز هر گونه نارسایی احتمالی، بلافاصله وارد عمل شوند.

 

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار