کد خبر: ۵۷۹۷۳
تاریخ انتشار : ۱۶:۳۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
وزیر نیرو گفت: آگاهی بخشی و همراه کردن مردم با شرایط و الزامات صنعت آب و برق و پرهیز از ایجاد هرگونه نگرانی باید به عنوان یک اصل در روند فعالیت روابط عمومی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش برق نیوز، " علی‌اکبر محرابیان" همزمان ایام دهه کرامت و فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی در دیدار و گفت‌و‌گوی صمیمانه با کارکنان روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی وزارت نیرو که سه ساعت به طول انجامید، ضمن تبریک این ایام به تمامی فعالان عرصه روابط عمومی به خصوص در صنعت آب و برق، گفت: آب، برق و فاضلاب کالا‌هایی هستند که همه جوانب زندگی بشر از جمله شغل، امنیت، اقتصاد و پیشرفت را تحت تاثیر قرار می‌دهند به طوری که می‌توان اهمیت این عناصر را با اموری، چون امنیت و سلامت مقایسه کرد.

وزیر نیرو با بیان اینکه پیشرفت‌های تکنولوژیک کشور در سایه فعالیت صنعت آب و برق حاصل می‌شود، افزود: این در حالی است که مقام نخست صادرات فنی مهندسی کشور نیز هم اکنون متعلق به صنعت آب و برق است.

محرابیان به استناد نظرات کارشناسان رسانه و علوم اجتماعی، فضا و شناخت عمومی درباره فعالیت‌های وزارت نیرو در دولت سیزدهم را نسبت به دوره‌های گذشته بسیار متفاوت دانست و گفت: آگاهی‌بخشی و همراهی مردم با شرایط و الزامات صنعت آب و برق و پرهیز از ایجاد هرگونه نگرانی در اذهان عمومی به عنوان یک اصل شناخته می‌شود.

وزیر نیرو تاکید کرد: بین امیدواری و نگرانی مردم مرز بسیار باریکی است و اینکه چالش‌ها چگونه مدیریت شود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی برنامه‌های مدیریت مصرف برق را به عنوان نمونه مثال زد و اظهار داشت: مثلاً در مدیریت مصرف برق و دعوت به صرفه‌جویی، رویکرد‌ها به معنای کاهش رفاه مردم نیست بلکه شامل کاهش مصرف در بخش‌هایی است که رفاه ایجاد نمی‌کند و در واقع اتلاف انرژی هستند.

وی با اشاره به اثربخشی فعالیت‌های روابط عمومی وزارت نیرو ذیل همکاری کارکنان متخصص و همراه تاکید کرد: پیشبرد سیاست‌های خوب در کنار تبیین خوب رسانه‌ای می‌تواند موثر واقع شود.

محرابیان نحوه بیان مطالب از سوی رسانه و روابط عمومی را بسیار مهم دانست و افزود: ادبیات و زبان رسانه باید در شان مردم فرهیخته ایران باشد و بر همین اساس نیز در سال‌های اخیر شاهد همراهی خوب مردم و مشترکان در طرح‌های مدیریت مصرف برق بوده‌ایم.

وی اقناع مردم را وظیفه رسانه و روابط عمومی دانست و افزود در این شرایط وظیفه روابط عمومی وزارت نیرو بسیار خطیر است به طوری که در ابتدا نیاز است مردم همراه شوند و در ادامه رسانه و روابط عمومی آن‌ها را اقناع کند.

محرابیان توجه به اهمیت توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر را نیز در اطلاع رسانی‌ها خاطرنشان کرد و گفت: انرژی‌های تجدید پذیر در دنیای امروز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به طوری که در عین استفاده از اوج تکنولوژی، از محیط زیست نیز به شدت حفاظت می‌شود و نیاز است اطلاع رسانی در این بخش تقویت شود.

وی بیان کرد: نکته مهم این است که وزارت نیرو تولید کننده و تسهیل کننده بخش تولید کشور است و روابط عمومی و رسانه باید با درنظر گرفتن این اصل، سیاست‌های صنعت آب و برق را به خوبی برای مردم تبیین کنند.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
0
2
?????????
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
0
0
اقای کاظمی ای کاهش مدیران کل را هم دعوت می کردید فراموش نکنید مدیران کل دوستان شما هستند و بازوی شما.
.........
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
0
0
در توزیع برق یزد امروز مراسم یادبود در یکی از حسینیه های شهر یزد به مناسبت مرگ ... بعد از سه هفته غیبت ایشون برگزار می شود و کارکنان از طریق میران و سرپرستان اگر نگوییم مجبور شدیدا ترغیب به حضور در مراسم می شوند
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار