کد خبر: ۱۱۶۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳:۱۱ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴
قطع سه ساعته برق در بخشی از شهر دزفول در صبح روز سه شنبه موجب اخلال در روند خدمات رسانی ادارات و دستگاههای خدماتی به شهروندان شد.
برق بخش اداری شهر دزفول در ضلع غربی پل جدید و کوی حافظ از حوالی ساعت 7:15 دقیقه صبح روز سه شنبه تا ساعت 10:20 دقیقه به مدت سه ساعت قطع شد و این قطعی برق موجب اخلال در خدمات رسانی ادارات و دستگاههای اجرایی به شهروندان شد.
بنا به این گزارش شهروندانی که برای انجام کار اداری به سازمان ها و ادارات دزفول مراجعه کرده بودند به دلیل قطع برق ناچار به ترک اداره شدند.
قطع برق این منطقه همچنین موجب اخلال در فعالیت کسبه و بازاریان غرب پل جدید شده و گله مندی آنان را به دنبال داشت.
شبکه های رادیویی صدا و سیما نیز به دلیل قطع برق فرستنده در ساعت مذکور در دزفول قطع گردید.
شبکه های رادیویی از جمله رادیو ایران ، پیام ، جوان ، ورزش ، قرآن ، معارف و رادیو دزفول نیز برای مدت سه ساعت در سطح شهرستان دزفول قطع گردید.
مدیر توزیع برق دزفول در خصوص علت قطع برق به ایرنا گفت:این قطعی برق برنامه ریزی شده بوده و با هدف آچار کشی شبکه و قطع شاخ و برق درختان از فضای داخل شبکه برق دزفول صورت گرفته است.
محسن نمازی فر با بیان اینکه در مدت مذکور ایستگاه برق فتح المبین دزفول نیز برای انجام
عملیات فنی از مدار خارج شده بود افزود:اداره توزیع برق هر سال پس از پایان فصل تابستان برای آماده سازی شبکه برق در فصل پاییز و زمستان اقدام به آچار کشی شبکه و قطع شاخ و برق درختان از داخل شبکه می نماید.
وی در خصوص علت عدم اطلاع رسانی قبلی در خصوص این قطعی برق با توجه به مشکل پیش آمده برای بسیاری از ادارات و دستگاههای خدماتی اظهار کرد:به دلیل مسایل امنیتی امکان اطلاع رسانی قبلی در خصوص قطع برق برنامه ریزی شده وجود ندارد.
نمازی فر در عین حال افزود:با توجه به در پیش بودن باد و باران و به منظور جلوگیری از قطع برق شهرستان دزفول ، طرح آچار کشی و قطع شاخ و برق درختان از داخل شبکه برق در مناطق مختلف شهر دزفول با اعمال خاموشی اجرا شده و در سایر مناطق دزفول نیز اجرا می شود.
اهالی روستای عدالت دزفول در چند روز بارندگی اواخر هفته گذشته نیز با مشکل قطعی برق مواجه شده و به گفته اهالی قطع برق موجب قطع آب و تلفن این روستا برای مدت دو روز شد.
تعداد مشترکان برق دزفول به 144 هزار مشترک رسیده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار