کد خبر: ۵۷۸۸۷
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۷ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: یکی از برنامه‌های ما برای امسال تبدیل سیم به کابل خود نگهدار است که ۱۶۰۰ کیلومتر هدف گذاری این کار در دستور کار است.

به گزارش برق نیوز، مهدی دادگر در بیست و یکمین همایش سالانه ایمنی شرکت برق استان اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش تقدیر از همکاران و پرسنل سختکوش توزیع برق استان است و مفتخریم که همکاران همه ایمن هستند و در برخی شاخص‌ها به عنوان نمونه معرفی شده‌اند.

وی بیان کرد: در سالی که گذشت با همت و تلاش همه پرسنل اقدامات زیادی انجام شد که مهمترین آن اتمام بهسازی شبکه ۸۳۵ روستا بود، همچنین در سالی که گذشت شاخص‌های خوبی در حوزه تلفات و نرخ خاموشی‌ها کسب کردیم و علیرغم همه مشکلات و معضلات کار‌های خوبی انجام شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از برنامه‌های ما برای امسال تبدیل سیم به کابل خودنگهدار است که ۱۶۰۰ کیلومتر هدف گذاری این کار در دستور کار است.

دادگر با بیان این‌که به ایام پیک بار نزدیک می‌شویم تاکید کرد: طبق پیش‌بینی‌ها گرمای امسال از میانگین دو درجه بیشتر است و باید شرایط را طوری فراهم کنیم که با مشکل مواجه نشویم.

وی گفت: مشترکان خانگی نیز اگر نسبت به سال قبل کاهش مصرف داشته‌اند در قرعه کشی خودروی دنا شرکت داده و همچنین مشمول پاداش می‌شوند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی یادآور شد: باید برای رعایت ایمنی بازدید‌های ایمنی بیشتر و مداوم‌تر شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار