کد خبر: ۱۵۶۴۰
تاریخ انتشار : ۱۰:۲۴ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
محمدجواد جهادی معاون هماهنگی برق شهرستان های شمال استان کرمان امروز در همایش آشنایی با حریم شبکه های برق و مخاطرات آن در فرمانداری افزود: تجاوز به حریم شبکه های برق جرم است و باید از این کار پیشگیری شود.
به گزارش برق نیوز به نقل از سازش خبر، محمدجواد جهادی معاون هماهنگی برق شهرستان های شمال استان کرمان امروز در همایش آشنایی با حریم شبکه های برق و مخاطرات آن در فرمانداری افزود: تجاوز به حریم شبکه های برق جرم است و باید از این کار پیشگیری شود.

وی تصریح کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم شبکه های برق علاه بر جرم بودن خطرساز بوده و  شاهد حوادثی که منجر به حوادثی مانند فوت و نقص عضو بده ایم

مسئول هماهنگی برق شهرستان های شمال استان کرمان تصریح کرد با  همکاری نیروی انتظامی در زمینه رفع تصرف حریم شبکه های برق  بر اساس این تعامل از سوی مدیریت برق شمال استان کرمان از فرمانده انتظامی رفسنجان تقدیر به عمل می آید.

بخشی از متن تقدیرنامه سرهنگ نصرالله عباسی بدین شرح است؛

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با سلام

پیشرفت و تعالی کشور مرهون همت و اراده بزرگ مردانی است که با قدرت و عزمی ستودنی تلاش و برای حفظ منافع ملی و سرمایه های کشور تمامی توان و اخلاص خود را مایه می گذارند.

بدین وسیله از تعامل با شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در راستای صیانت از تأسیسات عمومی و حفظ بیت المال که نمود آن رفع تجاوز به حریم شبکه های برق است، قدردانی می کنم.

محمود شهبا رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار