کد خبر: ۵۴۱۶۲
تاریخ انتشار : ۱۶:۰۷ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و اعضای شورای انسجام بخشی مدیران وزارت نیرو در میز خدمت مدیران آب و برق استان فارس حضور یافتند و پاسخگوی مشکلات مردم بودند.

به گزارش برق نیوز، یداله حقیقی درحاشیه برگزاری این میز خدمت با اشاره به اینکه دیدار چهره به چهره با مردم فرایندی بهینه برای ایجاد ارتباط سالم و گوش فرادادن به مسایل و مشکلات آن‌ها است گفت: جهاد تبیین که مورد تاکید رهبری و مسوولان عالی نظام اسلامی است با همین دیدار‌های چهره به چهره نمودی عینی پیدا می‌کند.

حقیقی خاطر نشان کرد: در میز خدمت ارتباط رودر رو با مشترکان و شهروندان حاصل می‌شود و آن‌ها می‌توانند بدون عبور از شرایط سخت بروکراسی به مدیران و معاونان دسترسی داشته باشند و مشکلات خود را در میان بگذارند هر چند در شرکت برق منطقه‌ای فارس شرایط برای ارتباط با مدیران ارشد سازمان با کمترین محدودیت فراهم است، اما تاکید‌ها روی برقراری ارتباط چهره به چهره متمرکز شده است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس افزود: از جمله دیگر مزایای میز خدمت ایجاد فرصت برای فرهنگ سازی و تشویق مصرف بهینه انرژی است، مردم در میز خدمت از زبان متخصصین و کارشناسان مفاهیم مصرف بهینه را بیشتر و بهتر در می‌یابند و این فرصتی برای فرهنگ سازی است.

اعضای شورای انسجام بخشی مدیران وزارت نیرو در استان فارس نیز در میز خدمت مدیران آب و برق استان حضور یافته و گزارشی از روند پیشرفت طرح‌های عمرانی و اقتصادی ارائه دادند و پاسخگوی مشکلات مردم به صورت رو در رو بودند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Romania
|
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
0
0
چه خبر های مسخره. و پوپولیستی کار می کنی برق نیوز
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار