کد خبر: ۵۵۸۴۱
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۳ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲
آیین تکریم و معارفه مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برگزار و سید مسعود اسدالله پور به عنوان مدیر این دفتر معرفی شد.
معرفی مدیر جدید دفتر حراست و امور محرمانه برق منطقه‌ای خوزستان

به گزارش برق نیوز، محمود دشت بزرگ در این مراسم که با حضور رئیس حراست کل استان خوزستان، حسینی معاون حفاظت کارکنان مرکز حراست وزارت نیرو، دانش معاون حفاظت کارکنان دفتر مرکزی حراست و قربانی مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت توانیر و اعضا شورای هماهنگی حراست‌های صنعت آب و برق وجمعی از معاونین و مدیران شرکت برق منطقه‌ای برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از شرایط عبور از تابستان ۱۴۰۲ و اقدامات اثربخش برق منطقه‌ای در این راستا، اظهار داشت: نگاهی توسعه‌ای و متوازن بر شرکت برق منطقه‌ای خوزستان حاکم است تا بتوانیم با تنوع بخشی به برنامه‌های خود در توسعه و پایداری شبکه، ضریب نفوذ خدمت خود را گسترش دهیم و به مردم و نظام خوش خدمتی کنیم.

وی افزود: با ترکیبی از فعالیت‌های مدیریت هوشمند در وزارت نیرو و شرکت توانیر، توسعه و آماده سازی شبکه و مشارکت و برنامه پذیری مردم توانستیم از تابستان طاقت فرسای امسال که ۸۸ روز آن دما بالای ۴۷ درجه بوده، با موفقیت عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه برای گذر موفق از پیک مصرف تابستان سال جاری ۴۲ پروژه به ارزش سرمایه گذاری ۸۲۰۰ میلیارد تومان برنامه ریزی و وارد مدار شده است، اظهار داشت: با این پروژه‌ها ۳۴۵۲ مگاولت آمپر به ظرفیت شبکه و ۳۵۰ کیلومتر به طول شبکه اضافه شده است.

دشت بزرگ ادامه داد: حراست، مسئولیت پیش بینی، پیشگیری و مقابله با تهدید‌ها و آسیب‌هایی را دارد که منابع و منافع سازمان را تهدید می‌کند.

وی با برشمردن مسئولیت‌ها و وظایف مدیریت حراست و امور محرمانه در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، گفت: از جمله وظایف و ماموریت‌های حراست در هر سازمانی نظارت بر عملکرد و جلوگیری از ایجاد بستر تخلف و لغزش است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان انعطاف پذیری، استراتژی محور و مجهز به فناوری و تکنولوژی، حضور میدانی و روشنگری، هم ساز و سازگار با ماموریت‌های سازمان و نگاه به داخل و معتمد بودن برای پرسنل را از دیگر ویژگی‌های مدیر و کارکنان دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برشمرد.

سید مسعود اسدالله پور مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان که پیش از این به عنوان سرپرست این دفتر منصوب و فعالیت می‌کرد، نیز در این مراسم گفت: خود را میراث دار زحمات و تلا ش‌های مدیران سابق دفتر حراست می‌دانم و تلاش می‌کنم که به لطف و توفیق خداوند امانت دار خوبی در این مسیر باشم.

وی گفت: خود را خدمت گذار مردم در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان می‌دانم و امیدوارم در این مسئولیت به خوبی انجام وظیفه نمایم.

مجتبی قربانی مدیر کل دفتر مرکزی حراست شرکت توانیر نیز در این مراسم موفقیت حراست را در گرو تعامل و همکاری همه ارکان سازمان دانست و سیاست‌ها و خط مشی‌های حراست و اهمیت وجودی آن را تشریح کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و مدیریت برق منطقه‌ای در عبور موفق از پیک تابستان ۱۴۰۲، گفت: رسیدن به اهداف عالیه هر دستگاه نیازمند تعامل و همکاری همه واحد‌ها با امور حراست است.

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
3
1
تبریک به دشت بزرگ ... بزرگ و باند ...که با موفقیت سومین مدیرحراست شرکت برق منطقه ای خوزستان را جهت حفاظت از خود کنار گذاشتند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
3
3
گیریم از نظارت خلق فرار کردی با نظارت خدا چه می کنی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
0
3
پس حراست البرز کی عوض میشه
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
0
0
آخه برنگی رو چه به بازرسی
مثل سوراخ اول کمربند هستن همیشه هست ولی هیچوقت به درد نمیخوره
فقط فقط شعار بلد بده
بساط دهقانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
0
0
از سال ۱۳۹۹ چندین بار حضوری با آقای مجتبی قربانی جلسه داشتم وقرار بود رییس حراست شرکت توزیع نیروی برق کوهدشت ونیز سرپرست برق لرستان آقای مجتبی زاهدی که از سال ۱۳۹۴ تاکنون از رئیس مفسد در امور انتقال نیروی برق لرستان حمایت می کنند برکنار شود اما اقدامی انجام نشده!؟
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار