کد خبر: ۵۵۹۳۳
تاریخ انتشار : ۱۰:۲۰ - ۲۱ آبان ۱۴۰۲
در جهت آمادگی گروه‌های عملیاتی و بهینه سازی شبکه برق و بهبود ارائه خدمات به شهروندان تهرانی، مانور ضربتی و جهادی با حضور نیرو‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برگزار شد.

مانور ضربتی و جهادی بهینه سازی شبکه در منطقه برق رودکی

به گزارش برق نیوز، مانور جهادی آمادگی گروه‌های عملیاتی و بهینه سازی شبکه برق و بهبود ارائه خدمات به شهروندان تهرانی با حضور معاون بهره برداری و دیسپاچینگ و معاون امور مناطق جنوبغرب و حضور پر رنگ نیرو‌های عملیاتی مناطق برق بهمن، فارابی، سینا، سهروردی، رودکی و دیسپاچینگ جنوبغرب، این مانور در محدوده منطقه برق رودکی انجام شد.

فرشاد مرحمتی مدیر منطقه برق رودکی ضمن اشاره بر هدف برگزاری این مانور و سنجش آمادگی نیرو‌های عملیاتی اشاره کرد: علاوه بر پاکسازی منطقه از پست‌های زیرزمینی، زمینی و هوایی، انشعابات شناسایی شده در مسیر اصلاح شد.

وی افزود: در جهت رصد توانمندی گروه‌های عملیاتی از نظر شرایط و محل اجرا متفاوت باسایر مانور‌های اجرایی در محدوده صنعتی و تجاری به مرحله اجرا درآمد.

این گزارش می‌افزاید: علیرضا زاکانی شهردار تهران به صورت سرزده از روند انجام مانور و فعالیت‌های همکاران این شرکت بازدید و از زحمات و فعالیت تمامی نیرو‌های شرکت توزیع نیروی برق پایتخت که در جهت برق رسانی پایدار و مستمر به مشترکین کلان شهر تهران فعالیت می‌کنند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار