کد خبر: ۵۶۱۹۳
تاریخ انتشار : ۱۰:۵۰ - ۱۳ آذر ۱۴۰۲
نشست مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان با مدیران معاونت بهره برداری با موضوع تامین نیاز‌های شبکه برای گذر از اوج مصرف سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

بررسی نیاز‌های شبکه فوق توزیع برق منطقه‌ای خوزستان برای گذر از تابستان ۱۴۰۳

به گزارش برق نیوز، در این نشست که با حضور مدیران نواحی دهگانه برگزار شد، جزییات شبکه از لحاظ نگهداشت شبکه، بهینه سازی و بهره برداری برای گذر از پیک مصرف تابستان سال ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست علی اصغر خدامراد منگری معاون بهره برداری گزارشی از مشکلات ساختاری و پرباری شبکه و لزوم تامین نقدینگی برای رفع مسائل شبکه، ارائه کرد.

علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در این نشست با بیان اینکه رفع نقاط کور و مشکلات شبکه فوق توزیع، برای بهره برداری بهینه از شبکه و تامین برق مشترکان لازم است، گفت: تلاش خواهیم کرد تا تا علاوه بر تامین نقدینگی لازم برای رفع مسائل و چالش‌های شبکه در حوزه بهره برداری، با همت و تلاش مضاعف همه ارکان شرکت، پایداری شبکه و تامین برق مطمئن را برای مشترکان فراهم نماییم.

وی در عین حال از مدیران و کارکنان نواحی بهره برداری خواست که نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا آماده سازی و بهینه سازی شبکه در فرصت باقیمانده تا شروع پیک به سرانجام برسد و عبور موفقی از پیک مصرف داشته باشیم.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار