کد خبر: ۵۶۳۴۲
تاریخ انتشار : ۱۴:۳۴ - ۲۸ آذر ۱۴۰۲
جلسه کمیته اجرایی طرح‌های شرکت، با حضور محمود دشت بزرگ مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان و اعضای این کمیته با دستور بررسی و پیگیری طرح‌های برق منطقه‌ای گیلان برگزار شد.

به گزارش برق نیوز، محمود دشت بزرگ در این جلسه گفت: برای عبور موفق از اوج بار سال آتی، پیگیری، تامین منابع مالی و بهره برداری به موقع طرحها، به ویژه طرح‌های ۱۸۰ اقدام عملیاتی تدوین شده وزارت نیرو، بسیار ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت شروع عملیات اجرایی ساختمان دیسپاچینگ برق منطقه‌ای گفت: برای انجام این مهم باید مجری مشخصی تعیین تا پیگیری‌های لازم از سوی آن‌ها انجام و نتایج به صورت منظم ارائه شود.

مدیر عامل برق منطقه‌ای گیلان ضمن تاکید بر ضرورت برگزاری کمیته اجرایی طرح‌ها به صورت هفتگی، گفت: پایش مستمر طرح‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و بایستی با پیگیری مستمر و بازنگری تمامی جوانب، روند اجرایی طرح‌ها را تسریع بخشید.

معاون طرح و توسعه در این جلسه با ارائه گزارشی از مراحل اجرایی طرح‌ها و وضعیت کنونی آن، گفت: طرح احداث پست انتقال غرب رشت با ظرفیت ۲۰۰*۲ مگاولت آمپر، ۹۰.۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با توجه به اهمیت و اولویت این طرح، ضرورت دارد جلسه‌ای تشکیل شود تا برنامه ریزی ویژه به منظور اتمام طرح در موعد مقرر انجام شود.

وی افزود: طرح افزایش ظرفیت پست سیاهکلده از ۱۲۵*۲ به ۱۶۰*۲ مگاولت آمپر با پیشرفت فیزیکی ۶۴.۷۸ درصد در دست اقدام بوده و تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است که در جلسه کمیته اجرایی طرحها، مراحل اجرایی ۲۵ پروژه دیگر نیز به دقت مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار