کد خبر: ۵۶۵۸۸
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۸ - ۱۹ دی ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان از کشف ۱۴ دستگاه ماینر غیر مجاز در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
کشف ۱۴ دستگاه ماینر از یک منزل مسکونی در ایرانشهر

به گزارش برق نیوز، محمد رئیسی اظهار داشت: طی اقدامی عملیاتی توسط پرسنل امور برق شهرستان ایرانشهر، ۱۴ دستگاه ماینر غیرمجاز در شهرستان کشف و ضبط شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان افزود: این تعداد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز از یک منزل مسکونی کشف و ضبط شده است.

وی بیان کرد: با توجه به سهم بالای مصرف برق دستگاه‌های ماینر، کشف و ضبط مراکز غیرمجاز از برنامه‌های مهم و مستمر شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

رئیسی با بیان اینکه همراهی و ارائه گزارش‌های مردمی نقش مهمی در شناسایی و کشف مراکز غیر مجاز رمز ارز دارد، گفت: دستگاه‌های ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق، خسارت زیادی به شبکه توزیع برق وارد کرده و بخشی از خاموشی‌های ناخواسته را سبب می‌شوند.

وی تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم به منظور ایجاد رفاه و آسایش عمومی در صورت مشاهده موارد مشکوک استفاده غیرمجاز از برق، مراتب را به سامانه ۱۲۱ فوریت برق گزارش کنند.  

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: هر دستگاه ماینر معادل ۲.۵ کیلووات ساعت برق یعنی معادل یک دستگاه کولر گازی ۲۴ هزار مصرف برق دارد که این مهم فشار بسیار زیادی را به شبکه تحمیل و زمینه آسیب جدی به تجهیزات شبکه و لوازم برقی شهروندان را فراهم خواهد کرد.

 

 
منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار