کد خبر: ۵۶۶۴۹
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۹ - ۲۵ دی ۱۴۰۲
سخنگوی صنعت برق کشور با بیان اینکه انرژی دریافتی صنایع انرژی بر کشور ابتدای سال جاری تا کنون از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است، گفت: میزان مصرف برق در همه صنایع انرژی‌بر در دی ماه امسال نسبت به سال گذشته ۱۷.۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش برق نیوز، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با اعلام این خبر اظهار داشت: مشترکین فولادی، سیمانی و فلزی کشور در دوره ۴ ماهه گرم سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ترتیب معادل ۲، ۵/۶ و ۸ درصد انرژی بیشتری از شبکه سراسری برق کشور دریافت نموده اند و رشد انرژی دریافتی کلیه صنایع انرژی بر در چهارماهه گرم سال در سال جاری نسبت به سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ به ترتیب برابر ۴/۵ و ۲۰/۴ درصد بوده است.

سخنگوی صنعت برق تاکید کرد: مشترکین فولادی، سیمانی و فلزی کشور از ابتدای سال جاری تا تاریخ ۱۹ دی ماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ترتیب معادل ۴/۲، ۵/۶ و ۶/۵ درصد انرژی بیشتری از شبکه سراسری برق کشور دریافت نموده اند و رشد برق دریافتی کلیه صنایع انرژی بر در این بازه برابر ۵ درصد بوده است.

سخنگوی صنعت برق در خصوص تأمین برق مورد نیاز صنایع انرژی بر در اولین ماه زمستان سال جاری گفت: مشترکین فولادی، سیمانی و فلزی کشور از ابتدای زمستان سال جاری تا تاریخ ۲۲ دی ماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ترتیب برابر ۲۶/۵، ۱۸/۷، ۸/۷ درصد انرژی بیشتری از شبکه سراسری برق کشور دریافت نموده اند. رشد برق دریافتی کلیه صنایع انرژی بر در این بازه برابر ۱۷/۶ درصد بوده است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
0
0
۱۸۰ زاویه عملکرد را بچرخانیم و به اخبارش توجه کنیم :
با توجه به ضرورت افزایش یک درصدی قیمت برق و انجام آن مصرف برق صنایع بشدت کاهش یافت و وزارت نیرو را مجبور نمود برای رفع این ناترازی یک درصد افزایشی را کاهش دهد ، به گزارش خبرنگار یکی از فعالین صنعتی ابراز داشت صنعت نمیتواند با قیمت برق کیلووات ۵۵۰۰ تومان دچار افزایش مصرف شده و برای رفع این معضل و هزینه بالا از روش های بروز صنعتی در بهینه سازی و تامین برق خود استفاده نموده است این فعال صنعتی اضافه کرد که در سال جاری صنایع کوچک و بزرگ بیش از ۲۰ دزصد تلفات خود را نیز کاهش داده که نسبت به ۵ سال گذشته به ۵۷ درصد رسیده است که باز هم جای کار دارد.
آرزو بر جوانان عیب نیست
طرح کم مبتکر طرح های نوین بهینه سازی انرژی الکتریکی/ مکانیکی
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار