کد خبر: ۵۶۶۷۵
تاریخ انتشار : ۱۴:۴۱ - ۲۶ دی ۱۴۰۲
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از هم استانی‌های اردبیلی خواست شهروندان برف بام ساختمان‌ها را روی سیم‌ها و کابل‌های شبکه‌های برق نریزند.
هشدار در خصوص ریختن برف بام ساختمان‌ها روی سیم و کابل شبکه‌های برق

به گزارش برق نیوز، ناصر عبدالهیان گفت: با توجه به برودت و سردی هوا و بارش برف در تمامی نقاط استان و مشکل تردد در خیابان‌ها و معابر شهری و روستایی، هم استانی‌های عزیز لطفاً برف بام ساختمان‌های مسکونی روی سیم‌ها و کابل‌های شبکه‌های برق نریزند، چراکه این کار باعث پاره شدن سیم‌ها و قطع برق می‌شود.

وی درخواست کرد تا در روز‌های زمستانی و برفی به این مسئله دقت کنند تا مشکلی در تأمین برق هم استانی‌های پیش نیاید.

عبدالهیان ضمن تقدیر از تلاش همکاران عملیاتی و اتفاقات افزود: تمامی اکیپ‌های عملیاتی و اتفاقات شرکت توزیع برق استان اردبیل به صورت شبانه روزی در حالت آماده باش کامل هستند تا هرگونه خاموشی موردی را رفع کنند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت اظهار کرد: شهروندان از دست زدن به سیم‌های پاره و آویزان از شبکه‌های برق به دلیل رعایت موارد ایمنی جداً خودداری کرده و در صورت مشاهده به مرکز فوریت‌های برق استان به شماره تلفن ۱۲۱ اطلاع دهند.

عبدالهیان در ادامه افزود: از عموم هم استانی‌های تقاضا می‌شود ضمن صرفه جویی در مصرف برق، یاری رسان خدمتگزاران خود در صنعت برق استان باشند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار