کد خبر: ۵۶۴۴۴
تاریخ انتشار : ۱۰:۵۷ - ۰۹ دی ۱۴۰۲
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از ترمیم و اصلاح شبکه‌های برق آسیب دیده ناشی از بارش برف در پایگاه مرزی اربیلان ارومیه خبر داد.

به گزارش برق نیوز، طاهر کیامهر ضمن اشاره به ۲۴ ساعت تلاش بی‌وقفه سیمبانان و تکنسین‌های مدیریت توزیع برق ایثار برای رفع مشکل پایگاه مرزی اربیلان، از ترمیم و اصلاح شبکه‌های برق آسیب دیده این پایگاه مرزی خبر داد و گفت: در پی بارش شدید برف و کولاک روز‌های اخیر، گزارشی مبنی بر بروز مشکلاتی در شبکه‌های برق پایگاه مرزی اربیلان به واحد اتفاقات شرکت ارائه شد.

وی افزود: عمده آسیب‌های وارده به شبکه ناشی از پارگی سیم‌ها در اثر سنگینی برف و کولاک شدید بوده است که اکیپ‌های عملیاتی متشکل از تکنسین و سیمبان به محل اعزام و پس از ۲۴ ساعت تلاش بی‌وقفه اکیپ عملیاتی مدیریت توزیع برق ایثار شبکه برق این پایگاه پایدار شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ادامه خاطر نشان کرد: اکیپ اجرایی اعزام شده ۱۳ کیلومتر از مسیر پایگاه، تجهیزات را به صورت دستی و با پای پیاده به دلیل پوشش بالای برف و صعب‌العبوری راه جهت ترمیم شبکه طی کردند.

وی اضافه کرد: در پی هشدار‌ها و پیش‌بینی‌های هواشناسی از ابتدای هفته بارش‌های شدید در سطح استان آغاز و در پی آن عیوب و آسیب‌هایی به شبکه برق استان وارد شده و تلاشگران صنعت برق علی‌رغم شرایط سخت آب و هوایی حاکم در استان، همکاران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با جان و دل به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا هیچ خللی در برق‌رسانی پایدار به مردم ایجاد نشود.

کیامهر ادامه داد: پاسگاه‌های مرزی سطح استان به دلیل شرایط جغرافیایی استان به ویژه این مناطق مرزی دارای مناطق صعب العبور و با دسترسی سخت هستند که همین امر باعث می‌شود تا سختی‌های کار و عملیات اجرایی برقرسانی به این پاسگاه‌ها دو چندان شود، اما همکاران شرکت توزیع نیروی برق همواره در هر شرایطی حتی با پای پیاده خدمت‌رسانی و برق‌رسانی پایدار به مردم را سر لوحه کار خود قرار داده‌اند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار