کد خبر: ۵۷۱۳۴
تاریخ انتشار : ۱۴:۳۸ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: درپی بارش برف در این استان ۴۵گروه عملیاتی و اجرایی صنعت برق در ۱۱ شهرستان استان در آماده باش کامل هستند.
آماده باش ۴۵گروه عملیاتی و اجرایی صنعت برق خراسان جنوبی در پی بارش برف

به گزارش برق نیوز، مهدی دادگر با اشاره به بارش برف در مناطق مختلف استان اظهار داشت: شبکه برق استان کاملاً پایدار و گروه‌های عملیاتی و اجرایی با پشتیبانی کامل و امکانات لازم و آماده به‌کار مجهز هستند.

وی بیان کرد: این گروه‌ها که متشکل از ۹۷ نفر از نیرو‌های متخصص و اجرایی شبکه برق هستند به همراه تجهیزات مورد نیاز و با کمک ۴۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین و مولدین برق اضطراری آماده به کار و عیب‌یاب، در آماده‌باش کامل هستند تا با تلاش و همت خود نسبت به تأمین برق پایدار استان، اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با اشاره به وضعیت مطلوب کنونی شبکه‌های برق استان افزود: هم اکنون تمامی شهرستان‌ها به دیزل ژنراتور به تعداد و ظرفیت مناسب مجهز هستند.

دادگر تصریح کرد: گروه‌های خط گرم، دستگا‌های عیب یاب و دیزل‌ژنراتور‌های برق اضطراری برای مواقع بحرانی آماده به کار است تا برق مطمئن وپایدار را به مردم هدیه دهد.

منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار