کد خبر: ۵۷۱۶۱
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۷ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از آمادگی کامل نیرو‌های عملیاتی این شرکت و اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین برق پایدار حوزه‌های انتخاباتی در زمان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اقصی نقاط استان فارس در روز جمعه، ۱۱ اسفند سال جاری خبر داد.

به گزارش برق نیوز، حمیدرضا کریمی‌فرد امروز، ۹ اسفندماه در جمع خبرنگاران در شیراز گفت: باتوجه به اهمیت انتخابات، پیش‌بینی‌های لازم و تمهیدات ویژه برای حفظ پایداری شبکه برق در هنگام برگزاری انتخابات اندیشیده شده است.

وی افزود: ۱۸۰ گروه عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان شامل ۴۰۰ نفر نیروی اجرایی و عملیاتی و ۴۵ نفر نیروی پشتیبانی و نظارتی به همراه تجهیزات مورد نیاز در روز انتخابات در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی نسبت به رفع آن اقدام کرده و فرآیند رای‌گیری از مردم شریف استان دچار وقفه نشود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس یادآورشد: نیرو‌های عملیاتی تا پایان شمارش آراء همچنان در حالت آماده‌باش خواهند بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار