کد خبر: ۵۷۲۸۶
تاریخ انتشار : ۱۱:۵۴ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از اجرای موفق طرح‌های توسعه محور این شرکت و اتمام طرح بهارستان در ١٥٢ روستای آذربایجان غربی از ابتدای سالجاری تا کنون خبر داد.

به گزارش برق نیوز، طاهر کیامهر از اتمام طرح بهارستان در ١٥٢ روستای استان خبر داد و گفت: تلاشگران صنعت برق امسال در راستای اجرای طرح‌های بهینه سازی شبکه برق اقدامات شاخصی در سطح استان به ویژه در سطح روستا‌ها انجام داده اند که اجرای کامل طرح بهارستان در ١٥٢ روستای سطح استان بخشی از این اقدامات می‌باشد.

وی به اجرای «طرح بهارستان» در روستا‌های مورد هدف این طرح با اولویت روستا‌های مشکل دار اشاره کرد و گفت: با حمایت‌های به عمل آمده از سوی دولت سیزدهم در جهت توسعه و بهسازی شبکه‌های برق روستایی، توجه به مناطق محروم و توسعه متوازن، از ابتدای سال ١٤٠٢ تاکنون طرح روستا محور بهارستان در ١٥٢ روستای آذربایجان غربی با اعتباری بالغ بر ١٤٨ میلیارد تومان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ٣٠ درصد شبکه توزیع برق روستایی استان آذربایجان غربی در قالب طرح بهارستان تاکنون بهسازی شده است، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته؛ عملیات نوسازی و بهسازی شبکه‌های توزیع در قالب طرح بهارستان در بخش زیادی از روستا‌های استان انجام شده و اجرای آن تا پوشش ١٠٠ درصدی تمام روستا‌های سطح استان ادامه خواهد داشت.

کیامهر در پایان گفت: جابه جایی تیر‌های موجود در معابر روستایی، اصلاح شبکه فرسوده، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، تعویض و تقویت ترانسفورماتور‌ها و نصب پست جدید بخشی از کار‌هایی است که در قالب طرح بهارستان در روستا‌ها انجام شده است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار