کد خبر: ۵۶۱۹۴
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۶ - ۱۳ آذر ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی اصلاح شبکه برق روستا‌های استان خبر داد و گفت: در قالب طرح بهارستان، شبکه برق یک هزار و ۷۰۶ روستای استان اصلاح و بهسازی می‌شود.
پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی اصلاح شبکه برق روستایی در کردستان

به گزارش برق نیوز، هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اظهار کرد: هدف‌گذاری برای سه سال اخیر در راستای اجرای طرح بهارستان ۸۶۴ روستا است که تا پایان آبان ماه سال جاری اصلاح و بازمهندسی تجهیزات شبکه ۶۹۳ روستا به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اضافه کرد: طرح بهارستان از سال ۱۴۰۰ توسط شرکت توانیر طراحی شد و براساس آن شرکت‌های توزیع برق مکلف شدند که طی یک فرآیند ۵ ساله، اهداف این طرح را عملیاتی و محقق نمایند.

وی هدف از اجرای این طرح را جابجایی و مقاوم‌سازی پایه‌های برق در معابر روستایی، تأمین ولتاژ مطمئن مشترکان روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستاها، اصلاح فرسودگی شبکه برق روستا‌های مشمول طرح، توسعه شبکه و تأمین برق متقاضیان جدید انشعاب اعلام کرد.

وی افزود: اعتبار تخصیصی این طرح تا پایان آبان امسال دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون مبلغی بالغ بر دو هزار و ۹۰۹ میلیارد ریال هزینه شده و مبلغ ۵۰۹ میلیارد ریال آن مازاد بر اعتبار تخصیصی شرکت توانیر است و دارای ۸۰/۲ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی ابراز امیدواری کرد، تا پایان سال ۱۴۰۴ با تداوم اجرای طرح بهارستان در کل روستاهای استان، تمامی تجهیزات شبکه توزیع برق روستایی استان اصلاح و به طور کامل بهسازی و بازمهندسی شود.

منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار