کد خبر: ۵۷۹۹۹
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
مقامات برقی از جمله وزیر نیرو، مدیرعامل شرکت توانیر، مدیرعامل برق حرارتی، رئیس سازمان ساتبا و مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران در پیام‌هایی شهادت آیت اله دکتر سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهور ایران و همراهان ایشان را تسلیت گفتند.

به گزارش برق نیوز، مقامات برقی از جمله وزیر نیرو، مدیرعامل شرکت توانیر، مدیرعامل برق حرارتی، رئیس سازمان ساتبا و مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران پیام‌های تسلیتی به شرح زیر صادر کردند:

پیام تسلیت وزیر نیرو:

بسمه تعالی

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلً

رییس جمهور خدمتگزار جمهوری اسلامی ایران روز گذشته در تداوم خدمتگزاری بی وقفه، خستگی ناپذیر و جهادی خود، در سفر به استان شهیدپرور آذربایجان شرقی به همراه وزیر امور خارجه، نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی، فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و تیم‌های حفاظت و پرواز در شب ولادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

تضرع و نیایش مردم عزیز ایران اسلامی در مساجد و منازل در ساعت‌های گذشته بیانگر قدرشناسی و قدردانی ایشان از مردانی است که خالصانه و بی‌منت از جان گذشتند تا به رسالت مهم و مقدسی که همانا توفیق خدمتگزار به مردم است، بپردازند.

خادم الرضا، آیت‌الله رییسی در طول حیات پربرکت خود در دولت سیزدهم، توسعه زیرساخت‌های صنعت آب و برق را در اولویت برنامه‌های دولت مردمی قرار داد و در سایه رهنمود‌های داهیانه ایشان بود که اقدامات و تلاش‌های وافری در جهت رفع مشکلات مردم و تامین نیاز‌های ایشان در زمینه آب و برق صورت پذیرفت.

اگرچه شهادت این بزرگ مرد تاریخ ایران اسلامی و دیگر همراهان شهید ایشان ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای ملت بزرگ ایران است، اما رویکرد‌ها و گام‌های بلند ایشان در مسیر خدمتگزاری به مردم توسط دیگر سربازان و همسنگران ادامه خواهد یافت.

اینجانب شهادت رییس جمهور خدمتگزار و مردمی، وزیر امور خارجه، نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی و دیگر شهدای این حادثه دلخراش را به پیشگاه حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی»، ملت شریف و بزرگ ایران و خانواده معزز و معظم شهدا تسلیت عرض می‌کنم و از خدای بزرگ برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت توانیر:

بسمه تعالی
انالله و انا الیه راجعون

بدینوسیله شهادت خادم الرضا خادم جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه که در راه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی به شهادت رسیدند را به محضر رهبر معظم انقلاب، وزیر محترم نیرو و مجموعه همکاران صنعت برق کشور، خانواده‌های محترم آن عزیزان و ملت گرامی ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

بی تردید آثار خدمات ایشان که عمر شریف خود را در راه پیاده سازی عدالت، اجرای قوانین و خدمت به مردم و انقلاب اسلامی ایران صرف نموده و در راه خدمت به آبادانی کشور به مقام رفیع شهادت نائل گردید، برای همیشه در یاد‌ها و خاطره‌ها باقی خواهد ماند.

پیام تسلیت مدیرعامل برق حرارتی:

بِسمِ رَبِّ الشُهَداءِ وَ الصِّدّیقین
کلُّ مَنْ عَلی‌ها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبِّک ذوالجلالِ والاکرامِ

شهادت یار دیرین انقلاب، هشتمین رئیس جمهوری ایران اسلامی و خادم الرضا، همزمان با سالروز ولادت هشتمین ستاره آسمان امامت و ولایت، حضرت علی بن موسی‌الرضا المرتضی (علیه السلام) و همراهان ایشان را به ساحت مقدس حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خادمان ملت در دولت سیزدهم، بویژه به همکاران پرتلاشمان در وزارت نیرو، بر اثر حادثه دلخراش سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی از یاران و یاوران صدیق انقلاب اسلامی، خدمتگزاری متعهد و دلسوز بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید و حتی تا آخرین لحظه عمر پربرکت خویش سرافرازنه در راه آبادانی و سربلندی کشور، بسیار کوشا و ثابت قدم بود.

بی‏ تردید خدمات ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در دوران ریاست جمهوری ماندگار بوده و در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

از درگاه خداوند متعال خواهانم که او را در أعلی علّیّین با حضرت محمد و آل صلوات الله علیهم اجمعین محشور نموده و کمبود‌های ناشی از فقدان او را جبران فرماید و برای عموم مردم ایران، صبر و سلامتی مسئلت دارم.

پیام تسلیت رئیس سازمان ساتبا:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

" حادثه جانگداز شهادت خادم‌الرضا، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رییس محترم جمهور و چند تن از همراهان و خدمتگزاران مردم، موجب تأسف، تاثر و تالم فراوان مردم صبور و انقلابی کشورمان شد.

کشور عزیزمان ایران، در سوگ بزرگ‌مرد خالص و پرتلاشی نشسته است که مظهر خدمتگزاری به مردم، مبارزه با فساد، حامی مستضعفان و پیگیر عدالتخواهی، استقلال‌طلبی و تحقق ارزش‌های دینی و انسانی بود.

ضایعه مصیبت‌بار و تأثرانگیز شهادت رئیس گرانقدر جمهور، وزیر محترم امور خارجه، امام جمعه عزیز تبریز و استاندار خدوم آذربایجان شرقی و همراهان ایشان را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، پشتوانه انقلاب و مردم، رهبر معظم انقلاب، هیات محترم دولت، مردم قدرشناس، خانواده‌های عزادار و بازماندگان آن عزیزان تسلیت عرض می‌کنم و تسلی، صبر و آرامش را برای دل‌های غمگین آنان از خداوند متعال مسألت می‌نمایم و امیدوارم خداوند متعال کشورمان را از هرگونه گزند بدخواهان به سلامت بدارد. "

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

غم و اندوهی بی‌پایان صنعت برق کشور را در پی شهادت رئیس جمهور محبوب دولت مردمی و همراهان ایشان در اثر سانحه‌ی بالگرد فراگرفته است.

این ضایعه اسفبار مایه تالم صنعت برق کشور همچون دیگر اقشار جامعه است که به شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند.

آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.

شهادت عالم برجسته آیت الله رئیسی رحمه الله علیه و هیات همراه را به محضر رهبر معظم انقلاب، وزیر محترم نیرو، همکاران صنعت برق و نیز ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان و همراهان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
0
0
جناب وزیر میدانیم برای شما خیلی سخت است درک این حادثه اسف بار و شهادت بزرگ مرد انقلاب رییس جمهور جهادگر و کوشا که خود را وقف دین و مکتب و انسانیت کرده بود ، حال شما و تمامی اعضاء هیات دولت در عیور از این غم را درک کرده مانند شما در این عزا شریک هستیم و اذعان داریم باور فقدان آن سفیر عدالت و جهاد برای همه ما بسیار سخت است.
برای شادی روح آن دلیر مرد راهش را ادامه دهید بالاخص در موضوعات مرتبط با وزارت نیرو و رفع ناترازی
یک شهروند
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار