کد خبر: ۵۵۳۹۲
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۱ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
وزیرنیرو در پیامی درگذشت مهندس سیاوش قربانی زاده قائم مقام توزیع برق خوزستان را تسلیت گفت.

به گزارش برق نیوز، در متن این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خانواده گرامی قربانی زاده

عزت و سربلندی ایران اسلامی؛ مرهون تلاش و ایثار عزیزانی است که با تمام وجود برای پاسداری از ارزش‌های اسلامی و حفظ کشور مجاهدت نمودند؛ تاریخ در برابر مجاهدت‌های آنان سر تعظیم فرود خواهد آورد.

اکنون که یکی دیگر از مدیران متعهد؛ متخصص و پرتلاش صنعت برق و از یادگاران دوران دفاع مقدس؛ زنده یاد مهندس سیاوش قربانی زاده؛ قائم مقام فقید شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان از میان ما رخت بربسته و به دیدار معبود شتافتند بر خود لازم میدانم ضمن ارج نهادن به تلاش‌های خالصانه و خستگی ناپذیر آن عزیز سفرکرده؛ مراتب تسلیت خود را به خانواده محترم ایشان ابراز و از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت نمایم.

علی اکبر محرابیان-وزیر نیرو

گفتنی است مهندس سیاوش قربانی زاده از متخصصان پیشکسوت صنعت برق خوزستان و متخصص شبکه‌های توزیع سه شنبه هفتم شهریورماه به دلیل ایست قبلی درگذشت.

بر اساس این گزارش؛ وی در دوران کاری خود مسولیت‌های مهمی از جمله معاونت بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، مدیریت برق ناحیه جنوب، مدیریت برق دزفول و مدیریت برق ایذه را بر عهده داشت.

از مهندس قربانی زاده به دلیل احاطه و تسلط بر مباحث تخصصی صنعت برق، آشنایی کامل با تاریخچه و روند توسعه و پیشرفت این صنعت در استان خوزستان، به‌عنوان دایره‌المعارف صنعت برق یاد می‌شد.

این پیشکسوت صنعت برق خوزستان در دوران جنگ تحمیلی ۸ ساله خدمات بسیار موثری در تامین برق مناطق جنگ زده ایفا نمود و حتی در دوران اشغال خرمشهر و حصر آبادان با حضور در محل خدمت خود به تامین برق این شهر‌ها و برقراری شبکه‌های برق آسیب دیده پرداخت

گفتنی است زنده یاد سیاوش قربانی زاده تا آخرین روز‌های حیات پر برکت خود با اخلاق مداری، تخصص و تدبیر در خدمت شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به عنوان قائم مقام انجام وظیفه می‌نمود.

پیام تسلیت وزیرنیرو در پی درگذشت قائم مقام توزیع برق خوزستان

انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
0
1
سلام
چقدر دیر تسلیت گفت
میزاشت چهلمش هم می‌گذشت
پاسخ ها
توانیری
| Iran (Islamic Republic of)
روحشون شاد..
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
0
4
سلام ضمن ارزوي رحمت الهي براي ايشان سوال اينجا است كه با اين سابقه درخشان و مفيد و فني ، چرا پست سازماني او قايم مقام بوده است؟ يعني الان شخصي مفيد تر و مناسب تر و ذبده تر از ايشان بر سر كار است ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
1
2
چون جزء باندي نبود مديرعامل نشد و از تهران آوردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
1
1
اونهم چون خودی بود تسلیت گفته
پاسخ ها
سرباز گمنام
| Iran (Islamic Republic of)
برادر عزیز که بدون مطالعه و اطلاع از سوابق ایشان نظر میفرمایید آقای مهندس قربانی یکی از اسطورهای مردمی و بدون حاشیه صنعت برق میباشد و جز هیچ گونه حزب و یا لابی سیاسی نبودن
سرباز
| Iran (Islamic Republic of)
لطفا اطلاعات کامل داشته باشید بعد نظر بدبد افرادی مثل آن مرحوم کم نظیر و کم هستند
کم
|
Canada
|
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
0
3
روحش شاد یادش گرامی
مروری بر رزومه این مدیر لایق خواننده را بوجد می آورد و به ایرانی بودنش میبالد رخسار نورانی اش جلوه ای از انوار الهیست و بدون شک روحش بهرمند از فضائل بی حساب ملکوتی در جوار رحمت بیکران ایزدی ست .
مهندس برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
0
3
روحشون شاد.. باور کنید مثل ایشان در صنعت برق و دیگر صنایع کم نداریم ولی قدرشون انطور که باید دانسته نمیشود و اونوقت جالبه خانم کارگر نجفی معاون محترم وزیر نیرو دربدر بدنبال استخدام نخبه هاست تا کمبود هارو مثلا برطرف کنه...؟ اگر عرضه دارین نخبه های فعلی رو اول دریابید....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
0
0
خدار رحمت کند بسیار انسان درستکار ودلسوزی بود ایشان باید مدیر عامل توزیع برق خوزستان میشد ول به ناحق عمل کردند روحش شاد امیدوارم مدیرعامل توزیع خوزستان به خانواده ایشان توجه کنند
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار