کد خبر: ۷۷۹۲
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۱ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
مدير عامل شركت توزيع نيروی برق اين استان از راه اندازی رسمی عمليات خط گرم برای نخستين بار در استان چهارمحال و بختياری خبر داد.

به گزارش "برق نيوز" سيد روزبه هاشمی افزود: عدم اعمال خاموشی به مشتركين حساس برای تعميرات يا توسعه خطوط برق يك ضرورت است و اين تكنولوژی سال هاي اخير در كل كشور ترويج يافته بود و هم اکنون با اغاز به كار اين گروه ها توسط بخش خصوصي ورود اين تكنولوژي به بخش شبكه هاي توزيع برق  استان چهار محال و بختياري هم محقق شد.

هاشمي اظهار داشت: تعميرات به روش خط گرم بسيار پرهزينه است و لازم است با اولويت براي خطوط برق با مشتركين حساس مورد استفاده قرار گيرد.

مدير عامل شركت توزيع نيروی برق اين استان از تجهيز اكيپ هاي داخلي شركت توزيع به فن آوری خط گرم خبر داد و اضافه کرد: فعلا برخي تجهيزات تامين شده كه به محض تكميل در آينده نزديك به بهره برداري مي رسد.

وی ياد آور شد: دور نماي عمليات اجراي روي خطوط فشار متوسط برق استان روش هاي خط گرم است و برای اعمال هر نوع خاموشي با برنامه براي تعميرات يا توسعه تا حد امكان لغو خواهد شد.
منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار