کد خبر: ۵۴۳۴۶
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۱ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
طرح توسعه پست‌های انتقال برق لارستان و زرین دشت با نصب و راه اندازی ۳ دستگاه سکسیونر ۶۶ کیلوولت در پست‌های ۲۳۰ کیلوولت لار و حاجی آباد مرکز شهرستان زرین دشت به اجرا در آمد.

به گزارش برق نیوز، فرشاد فرامرزی معاون بهره برداری این شرکت اعتبار اختصاص یافته با بیان این که برای اجرای این طرح ۱۲ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است، طول خطوط اجرا شده دراین طرح را شامل ۴۷.۸ کیلومتر در محدوده لارستان و ۴۵.۷ در محدوده زرین دشت اعلام و پیش بینی کرد تا اواسط خرداد این طرح به طور کامل به بهره برداری برسد.

وی افزود: برای اجرای این طرح ۷۰ روز زمان پیش بینی شده بود، اما با تلاش متخصصان زودتر از برنامه زمان بندی به بهره برداری خواهد رسید. وی اضافه کرد: ۱۰۰ درصد تجهیزات نصب شده و سایر اقدامات مهم انجام شده دراین طرح با نظارت و تلاش متخصصان داخلی انجام شده است، با توجه به افزایش بار و تعداد دیفکت‌های متعدد در پست‌های ۲۳۰ کیلوولت لار و حاجی آباد و همچنین انجام بانک ۲ دستگاه ترانسفورماتور در پست ۲۳۰ کیلوولت لار تعداد ۲ دستگاه سکسیونر مربوط به ترانسفورماتور ۳ در پست ۲۳۰ کیلوولت لار و یک دستگاه سکسیونر مربوط به ترانسفورماتور ۱ در پست حاجی اباد طرح یاد شده به سرانجام مطلوب رسید.

فرامرزی خاطرنشان کرد: در پست ۲۳۰ کیلوولت لار جریان سکسیونر از ۱۶۰۰ آمپر به ۳ هزار و ۱۵۰ آمپر و در پست حاجی آباد جریان سکسیونر از ۸۰۰ آمپر به هزار و ۶۰۰ آمپر افزایش یافت.

محمد برقی جهرمی کارشناس طرح بهینه سازی شبکه برق منطقه‌ای فارس نیز در باره این طرح گفت: به منظور بهینه سازی و جلوگیری از هدر رفت سرمایه شرکت، سکسیونر باز شده در پست ۲۳۰ کیلوولت لار بعد از انجام تعمیرات اساسی کامل در پست حاجی آباد نصب شد.

وی، هدف از اجرای این طرح را پایداری شبکه و افزایش قابلیت اطمینان در پست‌های ۲۳۰ کیلوولت لار و حاجی آباد اعلام کرد و افزود: پایداری شبکه و افزایش قابلیت اطمینان در پست‌های ۲۳۰ کیلوولت لار و حاجی آباد و اتمام زودتر از موعد اجرای طرح از ویژگی‌های خاص طرح توسعه پست‌های انتقال برق لارستان و زرین دشت است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
0
2
بعد از حدود دو سال از اتفاقات پیش آمده در برق منطقه ای فارس و دستگیری مدیرعامل قبلی و معاونین، هنوز باندهای فساد تو شرکت فعال هستن و مدیر عامل هم تو خواب خرگوشیه و تکاپوی راهیابی به مجلس. حتی فساد بیشتر هم شده
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار