کد خبر: ۵۴۷۶۲
تاریخ انتشار : ۱۴:۲۶ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر از اجرای طرح تعویض مقره‌های برق در ایستگاه‌های پارس، پرک، عسلویه و گلوگاه استان بوشهر خبر داد.

به گزارش برق نیوز، به دنبال تاسیس صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی در سال ۱۳۸۱ با توجه به نزدیکی دکل‌های انتقال برق به فلر‌های گازی پالایشگاهها، همواره شاهد آثار مخرب بر روی مقره‌های سیلیکونی خطوط انتقال و فوق توزیع بوده ایم که از این رو. طرح تعویض مقره‌های سیلیکونی خطوط ۷۲۵ و ۷۱۲ حد فاصل ایستگاه‌های پارس پرک و عسلویه گلوگاه در دستور کار قرار گرفت.


به همین منظور با مکاتبات و پیگیری‌های متعدد، آزمون‌های ویژه مقره‌های خطوط توسط پژوهشگاه نیرو انجام و پس از اخذ مجوز‌های مربوط به ورود به محدوده شرکت نفت و گاز پارس جنوبی عملیات تعویض مقره‌های آسیب دیده بر اساس اولویت بندی‌های در نظر گرفته شده آغاز و در مدت ۱۳ روزکاری تعداد ۳۶۳ زنجیره مقره بر روی ۵۸ دکل تعویض شد که با تثبیت شرایط انتقال برق در ایستگاه‌های یاد شده هم اکنون مشرکان صنعتی و سایر مشترکان در این محدوده از برق مطمئن برخوردارند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار