کد خبر: ۵۴۹۱۸
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۷ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای کرمان با اشاره به آسیب طوفان دیروز به شبکه برق در جنوب استان گفت: کار اصلاح و رفع آسیب‌های خطوط بلافاصله آغاز و در همان ساعات اولیه ۷۰ مگاوات خاموشی برطرف و باقیمانده خاموشی نیز بتدریج و با برقدار شدن پست‌ها تا قبل از ظهر امروز رفع شد.

به گزارش برق نیوز، محمدرضا حبیبی امروز ۱۷ مردادماه در این رابطه اظهار کرد: به دلیل شرایط جوی نامناسب و طوفان شدیدی که عصر روز گذشته در برخی مناطق جنوب استان به‌وقوع پیوست، منجر به حادثه در خطوط ارتباطی انتقال و فوق توزیع پست‌های کهنوج، هلیل، سرتک و جازموریان شد و تعداد ۹ دکل دچار آسیب و حادثه و همین امر موجب خاموشی در این مناطق شد.

وی گفت: بلافاصله جلسه هماهنگی و بررسی ابعاد حادثه توسط تیم بحران برق منطقه‌ای در محل مرکز دیسپاچینگ جنوبشرق برگزار و پس از اتخاذ تدابیر لازم گروه‌ها و تیم‌های عملیاتی حاضر در منطقه کار اصلاح و رفع آسیب‌های خطوط را آغاز و در همان ساعات اولیه ۷۰ مگاوات خاموشی برطرف و باقیمانده خاموشی نیز بتدریج و با برقدار شدن پست‌ها تا قبل از ظهر امروز رفع شد.

حبیبی بیان کرد: در نتیجه فعالیت‌ها و تلاش‌های جهادی و بی وقفه تیم‌های عملیاتی و تعمیراتی و کادر کمیته بحران برق منطقه‌ای کرمان در شرایط نامناسب جوی و گرمای منطقه، هم اکنون تمامی پست‌های انتقال و فوق توزیع برقدار هستند و پایداری شبکه برقرار است و بزودی اندک خاموشی‌ها در شبکه توزیع نیز بر طرف می‌شود.

مدیرعامل برق منطقه‌ای استان کرمان همچنین از همکاری‌ها و پیگیری‌های شخص وزیر نیرو، معاون وزیر در امور برق و انرژی، استاندار و سایر ارگان‌ها که در جریان این حادثه کمک کردند و همچنین گرو‌های عملیاتی تقدیر کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار