کد خبر: ۵۶۰۱۵
تاریخ انتشار : ۱۶:۳۲ - ۲۷ آبان ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از اجرای عملیات تعمیرات پیشگیرانه شبکه فشار متوسط به روش خط گرم (بدون خطع جریان برق) با رفع ۲۱۹۶۳ مورد عیب شناسایی شده در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش برق نیوز، حمیدرضا کریمی فرد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش گروه‌های ویژه کار بر روی خطوط برقدار و در راستای استمرار خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، تعداد ۲۱ هزارو ۹۶۳ مورد عیب شناسایی شده در طول شبکه توزیع نیروی برق استان برطرف شد که موجب صرفه‌جویی بالغ بر ۱۸ هزار و ۴۹۹ کیلو وات انرژی شده است.

وی، کاهش تلفات انرژی، کاهش خاموشی‌های فشار ضعیف و فشار متوسط، تامین برق مستمر و پایدار، کاهش زیان‌های اقتصادی ناشی از وقفه در تامین برق و افزایش سطح رضایت‌مندی مشترکان را از جمله مزایای تعمیرات به روش خط گرم برشمرد و گفت: با تلاش‌های انجام شده از سال ۹۲ تعداد ۲۱ گروه خط گرم جهت انجام تعمیرات به روش خط گرم در شرکت توزیع نیروی برق استان تجهیز و فعال شده‌اند که امید است با تداوم تلاش‌ها برای سال‌های آینده نیز به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، اعتبار هزینه شده در سال ۱۴۰۲ برای انجام تعمیرات به روش خط گرم را بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: این اعتبار در بخش‌های آموزش نیروی انسانی، خرید اجناس مورد نیاز شبکه و دستمزد تعمیرات گروه‌های خط گرم هزینه شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس یکی از توانمندترین شرکت‌ها در راه اندازی و استقرار گروه‌های خط گرم در کشور است، یادآورشد: هم اکنون ۲۰ گروه خط گرم در شهرستان‌های استان فارس در حال فعالیت بوده و وجود پیمانکاران توانمند در اجرای خط گرم نیز سبب شده تا در سطح استان، این عملیات از قابلیت اجرایی خوبی برخوردار باشد.

کریمی فرد، ابراز امیدواری کرد با انجام عملیات‌های تعمیرات پیشگیرانه به روش خط گرم، تامین برق مطمئن و پایدار، رفاه و رضایت مشترکان در اقصی نقاط استان بیش از پیش فراهم شود.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار