کد خبر: ۵۶۱۹۱
تاریخ انتشار : ۱۰:۱۵ - ۱۳ آذر ۱۴۰۲
معاون هماهنگی مالی، پشتیبانی و امور مجامع توانیر، تامین منابع را از مباحث اصلی صنعت برق کشور عنوان و بر لزوم متناسب بودن هزینه‌ها با منابع شرکت‌های زیرمجموعه در صنعت برق تاکید کرد.

به گزارش برق نیوز، سید سعید سیدعلایی عضو هیات مدیره و معاون هماهنگی مالی، پشتیبانی و امور مجامع شرکت توانیر در گردهمایی مدیران عامل شرکتهالی توزیع با تاکید بر اینکه تامین منابع مالی از مباحث اصلی صنعت برق در ناترازی اقتصادی است، تناسب هزینه‌ها با منابع شرکت‌های برق را ضروری دانست و اداره اقتصادی شرکت‌های برق را جزو وظایف ذاتی مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه عنوان کرد.

وی موضوع مولدسازی را فرصتی مغتنم در جهت تامین منابع برشمرد که باید اطلاعات شرکت‌ها در سامانه پیش بینی شده، بارگذاری و مباحث مرتبط با آن از سوی شرکت‌های برق با جدیت پیگیری شود.
سیدعلایی همچنین از بازگشایی LC برای طرح‌های هوشمندسازی صنعت برق و پیشبرد برنامه‌ها در این خصوص خبر داد.

معاون هماهنگی مالی، پشتیبانی و امور مجامع توانیر همچنین موضوع مولدسازی را بهترین فرصت برای تامین منابع شرکت‌های توزیع عنوان کرد و از شرکت‌های توزیع خواست با بهره گیری از قابلیت‌های اسناد خزانه نسبت به پرداخت بدهی پیمانکاران اقدام کنند.

وی با قدردانی از ارائه صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ از سوی شرکت‌های توزیع، از مقبول شدن صورت‌های مالی شرکت توانیر برای نخستین بار از سوی سازمان حسابرسی خبر داد که با کاهش بند‌های حسابرسی و افزایش گزارش‌های مقبول همراه بود.

براساس این گزارش، کاهش بند‌های حسابرسی به منزله افزایش کیفیت و شفافیت گزارش‌های مالی شرکت توانیر و ۵۶ شرکت زیرمجموعه صنعت برق و برگ زرینی در کارنامه عملکرد توانیر به ویژه معاونت مالی، پشتیبانی و امور مجامع محسوب می‌شود که در کنار عبور بدون خاموشی از اوج بار تابستان، دستاورد ارزشمندی را برای ستاد صنعت برق کشور حاصل کرد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار