کد خبر: ۵۶۲۹۱
تاریخ انتشار : ۱۶:۰۸ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: زیرساخت‌های لازم برای تامین برق مورد نیاز طرح‌های طرح نهضت ملی مسکن شهر‌های استان در حال انجام است.

به گزارش برق نیوز، علی خدری در تشریح این اقدامات اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی مسکن کشور در خصوص پرداخت یک سوم هزینه‌های زیرساخت‌ها توسط وزارت مسکن و شهرسازی، پیگیری‌های لازم جهت اخذ ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است.

خدری افزود: در سال ۱۴۰۱ در قالب اعتبارات عمرانی، ۲۴ واحد مسکونی شهرستان شوش به طور کامل با اعتباری معادل ۳۰ میلیارد ریال انجام شد و از سال ۱۴۰۲ تاکنون ۶۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل زیرساخت‌های برق در سایت مسکن ملی دزفول، بهبهان و اندیمشک نیز برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر شهر‌های شوش و اندیمشک که طرح‌ها به طور کامل به اتمام رسیده، در شهر‌های دزفول و بهبهان نیز این عملیات تکمیل شده و برق کارگاهی در سایت‌های مورد نظر جهت پیشرفت ساخت و ساز‌های شبکه تامین شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: برنامه اجرایی برای واحد‌های طرح ملی مسکن این است که با آغاز کار عمرانی در هر واحد، شرکت برای اجرای زیرساخت‌های آن اقدام می‌کند.

وی اضافه کرد: با بررسی‌های انجام شده برای برق‌رسانی به طرح بزرگ مسکن ملی در سطح استان، اعتبارات جدید جذب شده و به زودی، کار تامین شبکه برق آن‌ها آغاز خواهد شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار