کد خبر: ۵۶۵۷۲
تاریخ انتشار : ۰۸:۴۹ - ۱۹ دی ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: ۷۰ درصد خودطرح کابل خود نگهدار در شهرستان اردبیل تا کنون محقق شده است.

به گزارش برق نیوز، حسین قدیمی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با فرماندار اردبیل با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای مدیریت برق اردبیل اظهار کرد: طی سه سال اخیر، بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف شبکه برق شهرستان اردبیل هزینه شده است.

وی با اشاره به تحقق ۷۰ درصدی طرح کابل خود نگهدار در شهرستان اردبیل افزود: طی سه سال اخیر نزدیک به یک هزار کیلومتر جایگزینی سیم مسی با کابل خود نگهدار در شهر‌ها و روستا‌های شهرستان اردبیل به اتمام رسیده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، انتظار داریم این مهم تا پایان سال آینده با پیشرفت ۱۰۰ درصدی، تکمیل و به بهره برداری نهایی برسد.

مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل برگزاری مانور‌های عملیاتی و اصلاحی شبکه و مانور‌های آماده به کاری مراکز مهم و حساس را از اولویت‌های مدیریت برق شهرستان عنوان کرد و گفت: تجهیز مدیریت بحران به انبار اختصاصی، برج نوری، پست‌های سیار و دیزل ژنراتور در همین راستا می‌باشد به طوری که با توسعه ناوگان خودرویی مدیریت برق اردبیل، توسعه مولد‌های اضطراری از ۶ به ۱۰ دستگاه در ساختمان‌های اداری شرکت و تحقق فرآیند سرویس و تعمیرات سیستمی، روند خدمات رسانی به شهروندان، بهبود و تسریع یافته است.

قدیمی در ادامه با اشاره به موفقیت‌های حاصل شده در طرح بهارستان مدیریت برق اردبیل، افزود: از سال ۹۹ تا سال‌جاری در بیش از ۵۰ روستای شهرستان اردبیل، جابجایی و مقاوم سازی پایه‌های برق در معابر روستایی، تأمین ولتاژ مطمئن مشترکان، اصلاح روشنایی معابر عمومی و اصلاح فرسودگی و توسعه شبکه روستاها، در قالب طرح بهارستان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار