به گزارش برق نیوز، عملکرد روابط عمومیهای صنعت آب و برق در گذر از تابستان ۱۴۰۲ در ۶ محو «ارتباط با رسانههای تصویری»، «ارتباط با رسانههای مکتوب»، «شبکههای اجتماعی»، «تبلیغات محیطی»، «آموزش (آموزش همگانی، همکاران و اصحاب رسانه)» و «آرشیو و صوتی» مورد بررسی قرار گرفت. فرصت بیشتر بارگذاری آثار، امکان ویرایش و رفع اشکال، تعاملی بودن ارزیابی و نحوه مستندسازی و گزارشدهی در این دوره از ارزیابی روابط عمومیهای صنعت آب و برق از جمله مواردی است که در مقایسه با نخستین دوره جشنواره ارزیابی روابط عمومیها قوت یافته است.
در این راستا ۱۳۱ شرکت ۳۸۰۱ فایل را که هر یک حاوی بیش از صدها اثر هستند را از طریق "سامانه الکترونیکی" ارسال کردند.
بنا بر این گزارش دوره ثبت نام و ارسال آثار به دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومیهای برتر صنعت آب و برق، ویژه گذر از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۲ از ابتدای تیرماه سال جاری آغاز شد و تا ۲۰ مهر ادامه یافت.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.