کد خبر: ۵۷۲۳۹
تاریخ انتشار : ۱۴:۵۵ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
نشست تخصصی معاونان بهره برداری و دیسپاچینگ و مدیران بحران و پدافند غیرعامل منطقه شمال غرب کشور در شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش برق نیوز، در این نشست تخصصی که معاونان بهره برداری و دیسپاچینگ و مدیران دفتر بحران و پدافند غیرعامل استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، زنجان، گیلان، کردستان و آذربایجان غربی حضور داشتند، ناصر عبدالهیان معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت به ارائه گزارش در خصوص وضعیت شرکت در این حوزه پرداخت.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل نیز در این نشست با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در به حداقل رساندن تلفات در زمان وقوع حوادث گفت: در جهت کاهش تلفات و بهینه سازی مصرف و به پشتوانه تحقق اهداف پدافند غیرعامل در استان، به عنوان نمونه، تا پایان سال آینده، جایگزینی سیم‌های مسی به کابل خود نگهدار در تمام استان تکمیل خواهد شد.

در ادامه، ضمن بررسی مصوبات صورتجلسه گذشته، تفاهم نامه همکاری بین شرکت‌های توزیع نیروی برق استان‌های شمال غرب کشور که تدوین و آماده شده بود، به امضا رسید.

افزایش تعامل و همکاری‌های متقابل، واکنش سریع به حوادث، تهیه و تبادل اطلاعات و نقشه‌های خطوط شبکه و... از جمله اهداف تفاهم نامه همکاری بین شرکت‌های توزیع شمال غرب کشور عنوان شد.

در پایان این نشست، مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل استان کردستان نیز به ارائه گزارش پرداخت و از خسارات برف بهمن ماه گذشته در شهرستان سقز و دیواندره به تاسیسات و شبکه برق این منطقه، بر اهمیت آماده باش شرکت‌های توزیع در زمان‌های بحرانی جهت کاهش خسارات جانی و مالی مناطق حادثه خیز تاکید کرد.

میهمانان حاضر در این نشست با تقدیر از میهمان نوازی شایسته مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، تداوم برگزاری نشست‌های تخصصی مدیران بحران و پدافند غیرعامل شمالغرب را در رسیدن به جمع بندی نهایی و اتخاذ راهکار‌های فنی در حوادث را مفید ارزیابی کردند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار