کد خبر: ۵۵۸۱۴
تاریخ انتشار : ۱۰:۱۰ - ۱۰ آبان ۱۴۰۲
نشست فصلی مدیران عامل شرکت‌های توزیع نیروی برق شمال کشور در نوشهر آغاز شد.

به گزارش برق نیوز، مصطفی بابایی مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران صبح چهارشنبه در نشست فصلی مدیران عامل شرکت‌های توزیع برق شمال در نوشهر با بیان اینکه شرکت توزیع شمال نقش ارزنده‌ای در کشور دارند، افزود: متأسفانه ارتباطات شرکت‌های توزیع کم است و نیاز است موضوعات به صورت مستمر پیگیری شود.

وی مدیریت منابع مالی و مصارف را از جمله دغدغه‌ها بیان کرد و راه اندازی دبیرخانه شرکت‌های توزیع نیروی برق شمال کشور را ضروری دانست.

چهار درصد مشترکان رؤیت پذیر هستند

امیرحسین خوش صولت معاون شرکت برق غرب مازندران با بیان اینکه تعداد مشترکان ۷۱۰ هزار مشترک است، میزان فروش را دو هزار و ۶۹۶ میلیون کیلو وات بیان کرد و گفت: چهار درصد مشترکان رؤیت پذیر هستند.

وی با بیان اینکه میزان فروش انرژی شرکت ۱.۸۴ درصد فروش کل کشور و رشد فروش ۵۸ درصد است و گفت: طی شش سال اخیر ۸.۵ درصد میزان تلفات کاهش یافته است.

وی بیان اینکه طول شبکه فشار ضعیف هوایی موجود هفت هزار و ۲۵۴ کیلومتر است، گفت: سه هزار و ۴۰۹ کیلومتر از شبکه کابل خودنگهدار شده است.

خوش صورت از سرویس و تعمیرات اساسی ۱۹۵ دستگاه سنسور و تعمیر ۱۱۲ دستگاه تابلوی توزیع فشار متوسط خبر داد.

غفاری مدیرکل دفتر مجامع عمومی و نظارت مالی شرکت توانیر با بیان اینکه صنعت برق برای تأمین برق پایدار برای مشترکان نتایج قابل قبولی کسب کرده است، افزود: روند نظارت مالی و فرایند‌ها در شرکت‌های توزیع به نحو مناسب و قابل قبول است.

وی با بیان اینکه در حوزه نیرورسانی طی چندسال گذشته دارای چالش بودیم، افزود: اکنون با همکاری همکاران به نتایج قابل قبولی رسیدیم.

وی با عنوان اینکه چالش‌ها را شناسایی و راهکار‌های حل آن را احصا کنیم، گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری به خروجی مناسبی برسیم.

تلفات انرژی در شبکه‌های برق مازندران به ۱۱ درصد رسید

همچنین مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در این نشست با بیان اینکه ۴۵ هزار دستگاه ترانسفورماتور و ۱۷ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط در استان وجود دارد، میزان تلفات انرژی ۱۱ درصد اعلام کرد و افزود: میزان تلفات در سال ۹۲ حدود ۱۸.۵ بوده است که اکنون به ۱۱.۷۴ کاهش یافته است.

سید کاظم حسینی شمار مشترکان یک میلیون و ۵۶۰ هزار مشترک ذکر کرد و گفت: ۷۶ درصد مشترکان خانگی و کمتر از یک درصد مشترکان صنعتی هستند و بار پایه نیز ۱۹۰۰ مگاوات است.

وی با عنوان اینکه میزان پیک بار در تابستان به سه برابر بار پایه می‌رسد، گفت: مشکل اصلی برق در شمال کشور توزیع و فوق توزیع است و امسال بیشترین خاموشی‌ها در این حوزه بوده است.

حسینی خواستار توزیع پست برای جلوگیری از خاموشی‌ها شد و گفت: ۱۴ هزار کیلومتر شبکه سیم مسی است و باید برای جمع آوری آن اعتبار گذاشته شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه مازندران به عنوان منطقه چهار گرمسیری درنظر گرفته شده است، افزود: بازنگری در این حوزه الزامی به نظر می‌رسد.

منبع: مهر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
0
0
ایکاش قاسم شهابی در مازندران میماند و تهران نمی آمد. متاسفانه ... را تدریجی دارد به ورطه نابودی می کشد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار