کد خبر: ۵۵۲۲۰
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۶ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: با افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۶۷ پروژه توزیع برق در این استان، ۸۷۲ روستای منطقه از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند و عملیات اجرایی پروژه‌های توزیع برق در ۶۷۷ روستای دیگر آغاز شد.

به گزارش برق نیوز، "محمد رئیسی" اظهار داشت: همزمان با هفته دولت، ۱۵۵ پروژه توزیع برق با اعتبار ۲۹۰ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۱۲ پروژه با اعتبار ۳۳۹ میلیارد تومان آغاز شد.

وی ادامه داد: با افتتاح این تعداد پروژه ۶۱ هزار و ۷۵۹ خانوار سیستان و بلوچستانی از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند شده و با آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های توزیع برق، ۶۶ هزار و ۲۱۱ خانوار دیگر این استان به زودی از این نعمت بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ۵۶ پروژه توسعه شبکه، ۸۴ پروژه اصلاح و بهینه‌سازی، ۱۰ پروژه برق‌رسانی و پنج پروژه روشنایی شهری و روستایی طی هفته دولت در این استان بهره‌برداری شد.

وی به حجم عملیات پروژه‌های افتتاح شده اشاره کرد و افزود: ۱۸۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۳۷۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۳۱۳ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم تجهیزات احداث شده پروژه‌های افتتاح شده است.

رئیسی در ادامه به پروژه‌های آغاز شده این شرکت در هفته دولت اشاره کرد و اظهار داشت: عملیات اجرایی ۱۱۲ پروژه توزیع برق در بخش‌های توسعه، برق‌رسانی، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق طی هفته دولت آغاز شد.

وی به حجم عملیاتی پروژه‌های آغاز شده اشاره کرد و گفت: ۱۰۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۴۲۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۳۹۹ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم در نظر گرفته شده برای اجرای این تعداد پروژه است.

برق‌رسانی به سه روستای سیستان و بلوچستان انجام شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان همچنین گفت: همزمان با هفته دولت، برق‌رسانی به روستای غریب آباد و همت آباد خاش و روستای گودخارستان میرجاوه انجام شد.

رئیسی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، ۳۱ خانواده این مناطق از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند شدند، اظهار داشت: ۹ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و چهار دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم پروژه‌های برق‌رسانی این روستا‌ها است.

وی ادامه داد: برق‌رسانی به مدارس خیرساز روستا‌های کمب و عثمان‌آباد چابهار، برق‌رسانی به مدارس خیرساز روستا‌های شهریری، گیمک، بنت، سیرک، دستگرد و نیکوجهان نیکشهر و برق‌رسانی به سایت گردشگری روستای درک زرآباد از جمله پروژه‌های دیگر برق‌رسانی مورد بهره‌برداری در هفته دولت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای مجموع پروژه‌های برق‌رسانی ۶۷ میلیارد ریال است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طی این هفته عملیات اجرایی برق‌رسانی به ۱۴ روستای این استان آغاز شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حدود ۲۵۰ هزار خانواده روستایی این استان از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند هستند، گفت: این درحالیست که تعداد خانوار‌های بهره‌مند روستایی این استان از برق مطمئن و پایدار قبل از انقلاب ۴۵۰ خانوار بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۹ درصد روستا‌های سیستان و بلوچستان از نعمت برق برخورد هستند، تصریح کرد: تمامی روستا‌های بالای ۱۰ خانوار این استان که دارای کد آبادی و مجوز هستند، برق‌دار بوده و سایر مکان‌های فاقد برق استان در صورت صدور مجوز خدمات دهی از سوی دستگاه‌های متولی در برنامه برق‌رسانی قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار