کد خبر: ۵۵۳۰۸
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۴ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: برق‌رسانی به پنج روستای شهرستان خاش و سه روستای شهرستان تفتان در حال انجام است.

به گزارش برق نیوز، محمد رئیسی اظهارکرد: روستا‌های یعقوب آباد، ریگ آباد و احمد ریگی تفتان و روستا‌های کامران آباد، نصرت آباد پشت کوه، نورآباد کلکلی، زیرکان و خوشاب پلاسو خاش از جمله مناطق مورد برق‌رسانی است.

وی ادامه داد: ۹ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و هشت دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم شبکه مورد نیاز جهت برقرسانی به این تعداد روستا است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۹۵ میلیارد ریال اعتبار برای برقرسانی به این روستا‌ها در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این تعداد پروژه برقرسانی، ۸۹ خانوار این مناطق از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند خواهند شد.

رئیسی خاطرنشان کرد: پیمانکار پروژه‌های شهرستان تفتان مشخص و پروژه برق‌رسانی به روستا‌های خاش در مرحله اجرای طرح و مشخص کردن پیمانکار جهت اجرای پروژه است.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۹ درصد روستا‌های سیستان و بلوچستان از برق مطمئن و پایدار بهره‌مند هستند، گفت: تمامی روستا‌های بالای ۱۰خانوار استان که کد آبادی و مجوز لازم از دستگاه‌های متولی دارند از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند هستند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار