کد خبر: ۵۵۳۱۳
تاریخ انتشار : ۱۴:۲۶ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
فرمانده انتظامی استان یزد: با تلاش ماموران پلیس در ۲۰ روز گذشته ۵ باند سرقت سیم و کابل منهدم و ۱۵ نفر از اعضای این باند‌ها دستگیر شدند.

به گزارش برق نیوز، عباسعلی بهدانی فرد درباره این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق شبکه هوایی در نقاط مختلف شهر یزد و تخریب صورت گرفته باعث آزار و اذیت و مردم می‌شد رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس یزد قرار گرفت. انهدام ۵ باند سرقت سیم و کابل برق در یزد

وی ادامه داد: در همین خصوص تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی در کلانتری‌ها و پلیس آگاهی استان یزد تشکیل شد و با گشت زنی‌های ویژه در ۲۰ روز گذشته ۵ باند سرقت شناسایی و ۱۵ نفر از اعضای این باند‌های سرقت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس، تمامی سرقت‌های کابل و برق رخ داده در این مدت کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

سردار بهدانی فرد گفت: از دستگاه‌های دولتی به خصوص شرکت برق انتظار داریم تا اقداماتی را در خصوص پیشگیری از سهولت در سرقت سیم و کابل برق انجام دهد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار