کد خبر: ۵۵۴۰۶
تاریخ انتشار : ۱۲:۰۸ - ۰۱ مهر ۱۴۰۲
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: باندی سه نفره شامل ۲ نفر سارق سیم و کابل برق و یک نفر مالخر در این شهرستان متلاشی شد.

به گزارش برق نیوز، سرهنگ عباس علی یاری روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی افزایش وقوع سرقت کابل و سیم برق در حوزه شهری شهرستان دشتستان که منجر به خسارت به اموال بیت المال و اداره برق شده بود شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به شکل ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: سرقت‌های انجام شده همچنین موجب افزایش نگرانی‌های شهروندان به سبب قطع برق و خسارت به لوازم خانگی شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان تصریح کرد: در نتیجه تحقیقات میدانی فردی که اقدام به خرید ضایعات یک‌هزار و ۳۰۰ کیلو سیم و کابل برق مسی به طرز ماهرانه‌ای در زیر بار ضایعات پلاستیک و فلز در زیر بار خودرو جاسازی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

علی‌یاری ادامه داد: ۲ سارق همدست وی نیز شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیرو تحویل مراجع قضایی شدند.

وی افزود: متهمین در بازجویی‌های انجام شده و در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده از سوی مأموران به ارتکاب۲۱ فقره سرقت سیم وکابل برق و مخابرات اعتراف کردند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: در ادامه صحنه‌های سرقت نیز بازسازی و همچنین پرونده آنان جهت رسیدگی قضایی به دادسرا ارسال شد.

وی به شهروندان توصیه کرد که در صورت مشاهده افراد و وسایل نقلیه مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار