کد خبر: ۵۵۹۵۵
تاریخ انتشار : ۱۵:۴۵ - ۲۲ آبان ۱۴۰۲
فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری ۵ نفر از سارقان کابل برق با اعتراف به ۵۰ فقره سرقت در ۲ عملیات مجزا توسط پلیس قزوین خبر داد.

به گزارش برق نیوز، علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و تجهیزات برق‌رسانی در سطح شهر قزوین و ایجاد نارضایتی عمومی به‌دلیل خاموشی و آسیب به تجهیزات برقی شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و عوامل انتظامی کلانتری ۱۷ غیاث‌آباد شهرستان قزوین قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص تیم‌های عملیاتی پلیس حین گشت‌زنی در شهر قزوین یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار را در حال انتقال مقادیر قابل توجهی کابل برق روئیت کرد و بلافاصله او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات اولیه پلیسی، ضمن قبول بزه انتسابی به ۳۵ فقره سرقت کابل در شهر قزوین با همکاری ۲ نفر از همدستان خود اعتراف کرده، خاطرنشان کرد: یکی از متهمان در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شده و دستگیری عضو دیگر باند نیز در دستور کار مأموران قرار دارد.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، ابراهیمی عنوان کرد: در عملیاتی دیگر نیز مأموران در بازدید از محل وقوع جرم و بررسی‌های تخصصی از شیوه و شگرد سارقان در سرقت کابل‌های برق، به ۳ نفر مشکوک شده و فعالیت‌های آنان را تحت‌نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه پس از مدتی تعقیب و مراقبت، این افراد حین سرقت توسط مأموران غافلگیر و دستگیر شدند، بیان کرد: متهمان با یک دستگاه مینی‌بوس در نقاط خلوت و کم رفت و آمد شهر پرسه زده و در فرصت مناسب اقدام به سرقت می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات اولیه پلیسی به ۱۵ فقره سرقت در شهر قزوین اعتراف کرده و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سارقان از شیوه‌های مختلفی، چون استفاده از خودرو‌های مسافربری و دیگر روش‌ها جهت سرقت استفاده می‌کنند، از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار