کد خبر: ۵۶۵۱۹
تاریخ انتشار : ۱۴:۱۲ - ۱۴ دی ۱۴۰۲
در روز‌های اخیر ۳ سارق آهن آلات دکل‌های انتقال برق فشار قوی در ایلام و لرستان دستگیر شدند.

به گزارش برق نیوز، فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از شناسایی و دستگیسری ۲ سارق آهن آلات دکل‌های انتقال برق فشار قوی در این شهرستان خبر داد. افشار شاهمرادی در خصوص این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت آهن الات دکل انتقال برق شناسائی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش ماموران کلانتری آسمان آباد سارقانی که اقدام به سرقت کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول افزود: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به سرقت آهن آلات (نبشی) دکل‌های برق اعتراف که پس از اعلام محل دپوی آن‌ها اقلام مسروقه کشف کردند.

همچنین فرمانده انتظامی دورود از دستگیری سارق دکل‌های برق فشارقوی در این شهرستان خبر داد. جمشید سیاه منصور اظهار داشت: به دنبال وقوع سرقت تجهیزات دکل‌های برق فشارقوی، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پاسگاه «ژان» با اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات خود را آغاز و با استفاده از شگرد‌های پلیسی، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر و مقادیری تجهیزات دکل‌های برق مسروقه از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی دورود، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به چهار فقره سرقت از تجهیزات دکل‌های برق فشارقوی در روستا‌های اطراف شهرستان اعتراف و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار