کد خبر: ۵۵۴۲۳
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۵ - ۰۳ مهر ۱۴۰۲
فرمانده انتظامی گنبد کاووس از دستگیری ۲ سارق واعتراف آنان به ۲۲ فقره سرقت سیم‌های کابل برق در شهرستان خبر داد.

به گزارش برق نیوز، سرهنگ نادعلی صادقی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان گنبد کاووس، دستگیری عامل یا عاملان وقوع جرم به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند در نقاط جرم خیز، شب گذشته ۲ نفر که در حال سرقت کابل برق بوده را مشاهده و بلافاصله نسبت به دستگیری متهمان اقدام و مقدار ۳۰ مترکابل برق سرقتی کشف کردند.

سرهنگ صادقی تصریح کرد: سارقان در تحقیقات اولیه پلیس با شواهد موجود چاره‌ای جزء بیان حقیقت نداشتند و به ۲۲ فقره سرقت کابل برق اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند و از شهروندان خواست؛ در صورت قطع برق و موارد مشکوک در این خصوص مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار