تعداد نظرات : ۲۴ نظر
۱۱:۴۴ ۰۷ /۰۵/ ۱۴۰۳
استوری پیج برق نیوز با عنوان عباس علی آبادی گزینه اول وزارت نیروی دولت چهاردهم، را ببینید.

به گزارش برق نیوز، فعلا عباس علی آبادی گزینه اول وزارت نیروی دولت چهاردهم است.

ارسال نظرات قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
=
captcha
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دلسوخته صنعت برق
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
خدا به داد صنعت برق ایران برسد
ناشناس
مپنارووزارت صمت را داغون کرد حالانوبت نیرواست
ناشناس
دلسوخته منافع خود واطرافیانش است
محمد
سلام به برق نیوز وخوانندگان محترم
محرابیان سیاسی ترین وزیر نیرو بود که عملا تا اختیارات وزارت خانه به روغنی ،کارگرنجفی ،حیدری واگذار وآنها هم باند منحرف و جریان کم سواد مدعی خطرناکی را در وزارتخانه وبعد تر از آن را یعنی آقای ملاعلیا ،داودی و زیرشاخه کوتوله های مدعی آنان را در توانیر در دوران آقای کردی مسلط کردند تمام گزارشات وزیر در ایجاد افزایش ظریفت نیروگاهی به ویژه در حوزه تجدید پذیر خلاف واقع است اینها غبار کفش آقای علی آبادی هم نمیشوند.
میرحسین
Australia
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
مردی برای همه فصول !!
خوشبحال بادمجون های اطرافش که بدون هیچ تخصصی تمام پست های مپنا رو قبضه کردند و مپنا الان این شده که میبینید
ناشناس
علی آبادی سیزده سال در مپنا سیزده تا مدیر عوض نکرد ، توی یکسالی که رفته مپنا داره شخم می خوره .نه کسی رو اخراج کرد همیشه هر چی گرفت بین کارمندای مپنا پخش کرد.
وقتی علی آبادی از مپنا رفت سه میلیارد دلار از دولت طلبکار بود.
نباید مبنای قضاوت طاهر و تفکر افراد باشه ، ما از این دیدگاهمون بارها لطمه خوردیم.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹
آفرین بر رئیس جمهور محترم
بدون شک اقای دکتر علی آبادی کاری کنند کارستان
قطعا با مدیریت عالی ایشان روزهای خوشی در انتظار وزارت نیرو می باشد
آرمین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۰
انشالله وزیر نیرو خوب انتخاب میشه و عملیات تعویض چراغ های پرمصرف گازی معابر رو به ال ای دی که در دولت سیزدهم ناتمام ماند بتونن کاملش کنن و تموم بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰
علي آبادي جايگاهي در دولت چهاردهم نخواهد داشت الکي جو ندين
ناشناس
انشالا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳
در جایگاه وزارت صمت دنبال وصل برق صنایع بود، وزیر نیرو بشه باید بیفته دنبال قطع اونها!!! چه مملکتی داریم
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲
حقی‌فام و سعیدی مدیرعامل سابق توزیع مشهد چرا نباید بررسی گردد؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
اگر مانند مپنا وصمت بخواهد اداره کند وا مصیبتا حتما تمام وقت خود را صرف وزارت نیروکند واز کارهای جانبی دوری کن وهییتی اداره نشود
ما دلسوز شما هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۸
حقیقتا علی آبادی مدیر توانمندی است درست قضاوت کنیم بدبختی مملکت به خاطر قضاوت غلط ونابود خدمتگزاران در هر دوجناح هست اینها سرمایه های کشورند
ناشناس
توانمند در جهت منافع شخصی، نه مردم
معصومی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
انشالله این بزرگ مرد جناب دکتر علی آبادی انتخاب شایسته وزارت نیرو مانند گذشته کشور را از تلاطم نوسانات مصرف برق عبور خواهد داد و با پروژه های بزرگی همچون خودرو الکتریکی مپنا و مانند آن برگ های زرین صنعت برق را رقم خواهد زد
من الله توفیق
ناشناس
شما بخون بزرگ مرد تاریخ! ایشون هیچوقت هیچ کمکی در جهت رفع تلاطم نوسانات نکرده چون خودش باعث و بانیش بوده. خودروالکتریکی مپنا؟ یا واردات مستقیم خودرو از چین به کمک کرمان موتور؟ با انحصاری جدید بر مال و ایمنی مردم؟ ایران خودرو و سایپا کم نبودن اینم اضافه شد؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶
دوستان عزیز من شخصا کار بزرگی که آقای دکتر علی آبادی در زمان تصدیش در معاونت برق داشت را دیدم و آن کار آوردن پساب فاضلاب به نیروگاه همدان بود نیروگاهی که بدلیل نداشتن آب با حداقل بار کار میکرد ولی ایشان با جدیت و پیگیری این کار را شروع کرد البته بدبختانه امروز خیلی از منتصبین پیشاهنگ و محرابیان این کار را بخود نسبت میدهند ولی خدا شاهد و ناظر است که پیگیریهای علی آبادی این کار را به ثمر رساند
ناشناس
با سلام
اگر توانایی شناخت کارهای بزرگی که برای مملکت و نظام انجام شده را می شناسید ، قطعا اهانت به هیچ خدمتگذاری که شبانه روز خود را صرف خدمت کرده اند ، نمی نمودید . احتمالا شما از اشخاصی بوده اید که یا دستتان کوتاه شده یا منفعت شما در تغییر جهت (سوزانبان قطار) در راستای منافع شخصی شماست
ناشناس
عاشق پیگیریهای مدیران هستم :))))
خیلی مهمه، خیلی!
علی اکبر محمدزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
سلام متاسفانه در روی یک پاشنه می چرخد مثل اینکه قرار انیست در ایران وزیری کارامد و امتحان پس داده بیاد این همه دادو فریاد برای کارگروه و انتخاب وزرا اخرش گزینه های کارکرده و با نمره های بعضا پایین پیشنهاد شده البته قطعا همه اینطور نیستند و لی جاهای کلیدی مثل وزارت نیرو واقعا مهم استراتزیک و در حال حاضر بحرانی است پس اقای پزشکیان دو مقوله اب و برق به این وزارتخانه و فردی دانا متخصص متعهد و یک سر و کله از هم بالاتر را نطلبد .
ناشناس
United States of America
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
وامصبیتا به حال ابخوان های درحال مرگ کشور .. وامصیبتا بحال آب زیرزمینی کشور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
ما به جناب پزشکيان راي داديم که علي آبادي امثالش نباشن
واقعا يه جورايي داريم پشيمون ميشيم
اين يعني زر وزور بر تصميم هاي کارشناسي دکتر پزشکيان غلبه کرده
علي آبادي را بايد از نو شناخت بنظر شما آدمي که يه جو شرافت داشته باشه ميياد دفترش و همکاراشو خرج لابي بازي هاي خودش کنه و براي نفوذ در دفاتر وزرا ...پخش کنه
آدم اين درد و به کي بگه
آقاي پزشکيان خواهشا علي آبادي را به وزارت نيرونبر ايشون هارت وپورت الکي داره
آسمان مدرس دانشگاه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
با عرض سلام و ادب و احترام خدمت همه همکاران شریف و نازنین وزارت نیرو مخصوصا نشریه وزین برق نیوز
نکاتی در خصوص معرفی آقای دکتر علی آبادی بعنوان کاندید محترم تصدی وزارت فخیمه نیرو به ذهنم رسید که خدمتتون عرض می کنم اول اینکه مطمئناً استحضار دارید ما اولاً با یک موجودیت انسانی و نه ماشینی مواجه هستیم موجودیت انسانی ماهیتی پر نوسان و متغیر و تحول خواه است که از جایی به جایی و از موقعیتی به موقعیت دیگر به اقتضای مختصات آن جا و موقعیت میتواند افعال و رفتارش تفاوت پیدا می کند. در مورد عملکرد آقای دکتر علی آبادی نکته اول اینکه ایشان فردی با روحیات کارگاهی و صنعتی است یعنی در محیط صنعت روحیه هم افزای خوبی دارند و خوب جواب می دهند چه اگر جواب نمیداد (حتی برای روحیات خودش) سالها در مناصب ارشد مپنا و یا مدبر و مجری پروژه های آب و برق و نیروگاه ها برق آبی و معاونت پر چالش برق و انرژی و .... ماندگاری نداشت و به دانشگاه بر می گشت. نکته دوم اینکه شرایط کارکرد در وزارت صمت با وزارت نیرو کاملا متفاوت است وزارت صمت ماهیتاً وزارتی برون گرا و محیط محور و البته تا حدودی زیادی راهبرد محور است اما وزارت نیرو تا حدود زیادی درون گرا و قائم به خود و فنی و فناوری محور و عملیاتی است بنابراین نمی توان عملکرد فردی در منصب وزیر صمت را احتمالی قریب به وقوع بر موفقیت یا عدم موفقیت آن فرد در جایگاه وزیر نیرو شمرد و این عملکرد را به وزارت نیرو تعمیم داد. حتی در مپنا که مجموعه ای درون وزارت نیرو و البته تا حدودی ایزوله تر هست چنین است. اما از منظر مدیریتی میتوان گفت ایشان اگر همان سبک و سیاق مدیریتی مپنا را در منصب وزارت نیرو که بمراتب بالاتر و سیاسی تر از مپنا است در پیش بگیرد احتمالا با چالش های متعددی مواجه خواهند شد. البته اگر جسارت به ساحت ساختارهای وزارت صمت نباشه میتوان گفت وزارت صمت وزارتی اقتصادی تر و فرایندی است حتی به جرات نباشد مردم و شرکتها می توانند محصولاتشان را داخل و یا حتی خارج توزیع کنند اما در مورد وزارت نیرو هرگز! وزارت نیرو وزارتی نیمه اقتصادی اما کاملا پیچیده، فنی، خدمت محور و قائم به فناوری است. وزیر در وزارت نیرو باید به فناوری و تجهیزات و البته به راهبران تجهیزات یعنی همکارانش در وزارت اتکا کند در وزارت صمت نگاه ها بیشتر سمت دستورالعمل ها و تسهیلات دولت نهاد است. آقای دکتر علی آبادی چالش های بسیاری در وزارت خواهند داشت از جمله بایستی رضایت نیروی انسانی شاغل را در همه حوزه ها الویت اول خود قرار دهند چیزی که آقای مهندس محرابیان در آن اصلاً موفق نبود بحث رضایت شغلی کارکنان زحمتکش و پرداخت حقوق و مزایای منصفانه مابه ازای خدمات آنها نیز از جمله چالش های بزرگ نیروی انسانی وزارت نیرو است. ضمن اینکه صدای کارکنان را بشنود و از رسانه ای قوی برای تبلیغ و شناساندن خدمات و انتقال بدون واهمه صدای رسای کارکنان استفاده کند. دوم اینکه ایشان باید در بحث فنی و مالی شرکت های مادر تخصصی و واحدهای تابعه آنها راساً ورود کنند بحث تامین سرمایه های لازم برای بهره برداری و تعمیر و نگهداری صیانتی نیروگاه های بخار و سیکل ترکیبی و گازی در پیک و غیر پیک. همچنین بحث تامین سرمایه لازم جهت تقویت خطوط کم فشار و پرفشار شبکه توزیع و فوق توزیع، خطوط انتقال برق در مناطق شهری و روستایی و مناطق صعب العبور. ارزیابی استراتژیک طرح ها و ساختارهای حاکمیتی مانند بازار برق و تولید نیروی برق حرارتی و هولدینگ های منطقه ای تولید نیرو و شرکت های ماده 27 زیر مجموعه اشان و ارزیابی ماهیت وجودی شرکت مادر تخصصی برق حرارتی و .... تا اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی در انرژی برق و آب و انرژی های تجدید پذیر و پاک.
آقای دکتر علی آبادی در صورت اعتماد مجلس با توجه به ارتباط می توانند با عبور از بحران پیک امسال که در آن قرار داریم با برنامه ریزی صحیج بمدد رضایت شغلی کارکنان و بکارگیری سرمایه های انسانی کارآمد و شایسته که اعتراضات بحقی به تداوم حضور بازنشستگان در مناصب مدیریتی دارند از این ابرچالش ناترازی و کمبود تامین برق در پیک امسال عبور کرده و برای سنوات بعد با برنامهریزی بهتر بر مشکلات غلبه و نامشان را در وزارت نیرو جاودان نمایند
پربحث‌ترین ها
پربازدیدترین ها
هفته
ماه
آخرین اخبار