برق نیوز BarghNews

صفحه نخست
صنعت برق
پایش تجهیزات شبکه انتقال و فوق توزیع برق منطقه‌ای زنجان
مانور ترموویژن تجهیزات شبکه انتقال و فوق توزیع شبکه تحت مدیریت شرکت برق منطقه‌ای زنجان انجام شد.
اقدام به موقع در پیشگیری از خروج یک واحد گازی نیروگاه رجایی
متخصصان نیروگاه شهید رجایی با انجام تعمیرات به موقع، برای خدمت به هموطنان، مانع از خروج واحد شماره ۳ گازی سیکل ترکیبی شدند.
افزایش ظرفیت پست ١٣٢ کیلوولت وحدت در منطقه عین دو اهواز
معاون بهره برداری برق منطقه‌ای خوزستان از بهینه سازی و افزایش ظرفیت پست ١٣٢ کیلوولت وحدت در منطقه عین دو اهواز خبر داد.
قطع برق ٥٠ دستگاه اداری پرمصرف پایتخت در روز اول مردادماه
با آغاز مردادماه و افزایش بی سابقه دمای هوا و با رصد برخط مصارف برق شهر تهران، برق ۵۰ دستگاه اداری پرمصرف پایتخت، قطع شد.
۳ ترانس برق در یک روز به علت بار زیاد شبکه در کاشان سوخت
سخنگوی اداره برق کاشان گفت: فقط در یک روز سه ترانس به علت بار زیاد شبکه برق در کاشان سوخت.
کشف و ضبط ٧٠ دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز در چالوس
در پی رصد و پایش همکاران گروه تست و بازرسی لوازم اندازه گیری توزیع نیروی برق غرب مازندران و با هماهنگی نیروی انتظامی ٧٠ دستگاه رمز ارز غیرمجاز از یک واحد مسکونی در شهر هچیرود از توابع شهرستان چالوس کشف و ضبط شد.
عقب کشی کارگروه انتخاب وزیر نیرو / نحوه امتیاز دهی به لیست ۱۵ نفره جدید
کارگروه نیرو لیست ۱۰ نفره وزرای پیشنهادی نیرو را قطعی کرده بود که پس از اعتراضات به این لیست و با فشار از بیرون، لیست نهایی به ۱۵ نفر افزایش یافت. تغییر لیست از ۱۰ به ۱۵ نفر نشان می‌دهد که لیست اولیه قابل دفاع نبوده است. بر اساس سوابق اجرایی، مدیریتی و علمی به افراد امتیاز داده خواهد شد. ین لیست از سوی پزشکیان و توسط محمدجواد ظریف؛ رئیس شورای راهبری انتخاب اعضا کابینه دولت چهاردهم بررسی خواهد شد.
تامین برق منطقه پردیس اهواز با ژنراتور اضطراری در پی سقوط ترانس
سقوط یک دستگاه ترانسفورماتور هوایی در منطقه پردیس اهواز، گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در کمترین زمان ممکن وارد عمل شده و با استفاده از یک دستگاه ژنراتور ٥٠٠ کیلوولت آمپر برق اضطراری نسبت به تامین برق شهروندان اقدام کرد.
اجرای ۱۲ هزار برنامه در راستای بهبود شاخص عملکرد سیستم‌های حفاظت برق باختر
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باخترخبرداد: براساس گزارش تحلیلی و آماری حوادث شبکه انتقال برق ارسالی از سوی شرکت مدیریت شبکه برق ایران و انجام بیش از ۱۲ هزار برنامه‌های تعمیرات در قالب فعالیت‌های سرویس و نگهداری، اضطراری، بهینه‌سازی، اقتضائی و بازدید‌های می‌دانی، شاخص عملکرد صحیح سیستم‌های حفاظتی برق باختر در سال ۱۴۰۲ در بین برق‌های منطقه‌ای کشور حائز بالاترین رتبه در این سال شد.
حریق در یکی از ترانسفورماتور‌های واحد گازی نیروگاه زواره
در اثر شدت فشار و گرمای شدید یکی از ترانسفورماتور‌های واحد گازی نیروگاه زواره صبح امروز دچار آتش سوزی و یکی از توربین‌های برق رسان از مدار خارج شد.
۱
پربحث‌ترین ها
پر بازدیدترین‌ها
هفته
ماه
آخرین اخبار