کد خبر: 58620
تعداد نظرات: ۱۶۴ نظر
۰۸:۰۰ ۲۷ /۰۴/ ۱۴۰۳

شوک صنعت برقی‌ها از انتخاب اعضای کارگروه نیرو/ تعیین وزیر نیرو با ترکیب مهندسی شده و سالخورده

بالاخره ترکیب اعضای کارگروه نیرو برای انتخاب وزیر نیروی دولت چهاردهم مشخص شد. چند موضوع مهم در انتخاب کارگروه انتقادات گسترده‌ای را در پی داشت. وضعیت چنان خراب است که در همان ساعات اولیه انتشار لیست، موجی از اعتراضات و گلایه‌ها در محافل تشکیلاتی و صنفی برق ایجاد کرد. حلقه اطرافیان پزشکیان در بخش نیرو را افرادی تشکیل داده اند که خود از مسببان وضعیت فعلی اند.

سرویس صنعت برق:بالاخره ترکیب اعضای کارگروه نیرو برای انتخاب وزیر نیروی دولت چهاردهم مشخص شد. ترکیبی که شوکه کننده بود و خیلی از فعالان و اعضای تشکل‌های صنفی آب و برق در همان ساعات اولیه انتشار این کارگروه نسبت به چیدمان و خیلی از افراد حاضر در کارگروه معترض شدند.

شوک صنعت برقی‌ها از انتخاب اعضای کارگروه نیرو/ تعیین وزیر نیرو با ترکیب مهندسی شده و سالخورده

رئیس کمیته این کارگروه که متولی هدایت جلسات و بررسی گزینه‌های پیشنهادی نیروست به رضا حدادیان رئیس هیات مدیره، مدیرعامل سابق و سهامدار شرکت آرین مهتاب گستر بزرگترین هلدینگ خصوصی نیروگاهی ایران سپرده شده است.

از نخبه‌های دانشگاهی، علینقی مشایخی (بازنشسته دانشگاه شریف) که استاد مدیریت دانشگاه شریف و دانش‌آموخته دانشگاه ام‌آی‌تی بوده و محمد مروتی هیات علمی دانشگاه خاتم (کارشناسی برق شریف و دکتری اقتصاد از تگزاس آستین) استفاده شده است. این دو نفر تقریبا هیچ رزومه قابل ذکری در صنعت آب و برق نداشته اند.

در بخش نخبه تخصصی (غیردانشگاهی) محمد ملاکی (معاون اسبق وزیر نیرو و رئیس هیات مدیره آرین مهتاب گستر) و وفا تابش دارای مدرک دکتری عمران و از دانشجویان خط امام (دانشجویانی که در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا حضور داشتند) که جزو مدیران زمان بیطرف و‌مسول سد‌های کرخه و‌کارون بوده استفاده شده است. هر دو از بازنشسته‌های قدیمی وزارت نیرو هستند.

نماینده جبهه اصلاحات در این ترکیب، عزت الله تقوائیان دبیرکل مجمع دانش‌آموختگان ایران، از مدیران سد‌های کارون ۲ و ۳ در زمان بیطرف که سال‌ها قبل بازنشسته شده می‌باشد.

از بخش تشکل‌های تخصصی، صنفی و مردم نهاد، رضا ریاحی (مدیرعامل سابق شرکت مدیریت شبکه برق ایران و نایب رئیس هیأت مدیره سندیکای تولید کنندگان برق) و محمد کیافر نایب رئیس جامعه مهندسان مشاور ایران، نماینده سابق میانه، مدیرعامل سابق مهاب قدس و مدیرعامل سابق آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی انتخاب شده اند. هر دو از بازنشسته‌های وزارت نیرو هستند.

در قسمت نماینده‌های بخش خصوصی داوود مددی رئیس انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر و رضا حاجی کریم از اعضای هیات مدیره فدراسیون صنعت آب ایران عضو اتاق انتخاب شده اند. هر دو از پیشکسوتان حوزه کاری خود بشمار میروند.

در بخش وزرای ادوار، حمیدرضا چیت چیان وزیر سابق نیرو انتخاب شده که وی نیز بازنشسته شده است.

از میان اعضای ستاد مرکزی پزشکیان، بهرام فیاضی عضو شورای مرکزی کارگزاران، قائم مقام ستاد استان تهران پزشکیان و دبیر سابق انجمن صنفی شرکت‌های صنعت آب و فاضلاب، مجتبی شایسته عضو شورای مرکزی اتحاد ملت/مشارکت سابق و حمید بادامی نجات از حزب اراده ملت (عارف) و‌عضو‌سابق شورای شهر همدان در کارگروه نیرو قرار گرفته اند.

همچنین از بخش بانوان و اقلیت ها، صدیقه ترابی مدیرکل سابق دفتر برنامه ریزی کلان آب و آبفا (بانوان)، گئورک قره پتیان هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و معاون سابق پژوهشگاه نیرو (اقلیتها) و وهاب مکاری زاده از گروه پژوهشی مدیریت انرژی پژوهشگاه نیرو انتخاب شدند.

عضو معرفی شده توسط رئیس کارگروه، عبدالمجید امامی مدیر کل فروش تجاری شرکت مخابرات ایران، بهمن مسعودی قائم مقام شرکت آرین ماهتاب گستر و محمدرضا شهبازبگیان عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس هستند. این افراد مسن بوده و بجز مسعودی بقیه سابقه قابل ذکری در صنعت آب و‌برق ندارند.

چند موضوع مهم در انتخاب کارگروه انتقادات گسترده‌ای را در پی داشت. بیش از پنجاه درصد افراد بصورت مستقیم و غیر مستقیم به یک هلدینگ نیروگاهی غیرخوشنام بخش خصوصی منتسب می‌باشند. افرادی نظیر ملاکی، ریاحی، مسعودی، مروتی، حدادیان، شهبازبگیان و؛ که انتخاب این افراد کاملا شائبه تعیین وزیر نیرو توسط این شرکت را بین فعالان صنعت آب و برق ایجاد کرده است. این شرکت از رانت‌های عظیم در دوره‌های قبل استفاده کرده و با نفوذ در بدنه مدیریتی نیرو توانسته بخش مهمی از منابع را به نغع خود بهره برداری نماید. این هلدینگ بعنوان یکی از ابر بدهکاران صندوق توسعه ملی شناخته میشود.

جالبتر اینکه روز یکشنبه جلسه کارگروه نیرو جهت تعیین وزرای پیشنهادی در محل شرکت ماهتاب گستر برگزار شده است که با این رویه کاملا خلاف قانون تعارض منافع وزیر بعدی نیروست.

ترکیب کارگروه نیرو، مجمع بازنشستگان و پبرمردانی است که برخلاف شعار پزشکیان در استفاده از جوانان چیده شده و بدیهی است که از این افراد و مهندسی انتخاب اعضای کارگروه نیرو، احتمالا گزینه‌های پیشنهادی با عدم مقبولیت عام رو به رو گردد. وضعیت چنان خراب است که در همان ساعات اولیه انتشار لیست، موجی از اعتراضات و گلایه‌ها در محافل تشکیلاتی و صنفی برق ایجاد کرد.

امروز جلسه مهم این کارگروه برگزار خواهد شد، اما با گزینه‌هایی که فعلا مطرح کرده اند، انتقادات بیشتری را شاهد خواهیم بود. بر این اساس، حدادیان، ملاکی و هم قطارانش گزینه‌ای را به کارگروه تحمیل خواهند کرد که منافع آن‌ها را تضمین نماید نه لزوما منافع ملی و صنعت برق را. حلقه اطرافیان پزشکیان در بخش نیرو را افرادی تشکیل داده اند که خود از مسببان وضعیت فعلی اند.

ارسال نظرات قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
=
captcha
انتشار یافته: ۱۶۴
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۱۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
وضعیت فعلی برق کشور را اشخاصی چون چیت چیان رقم زدند و کلا دولت روحانی حالا چه انتظاری داریم اقای پزشکیان بیاد متفاوت عمل کنند.
محرابیان دوسال زخم خورد مافیای خرد و کلان وزارت نیرو را از هم پاشیدحالا اینا میان دوباره همان آش و همان کاسه ، جای نخبگان در هر دولت خالیست
چه اینها چه آنها ، صنعت برق ما بسمت برق دو کشور افغانستان و عراق پیش میرود و در آینده نزدیک باید با شمع و پیسوز زندگی کنیم ولی در مقام مقایسه وزارت محرابیان متفاوت تر بود با بقیه و میتوانست امیدبخش باشد
همکار ستادی
الکی شور حسینی نگیردت دوست عزیز
چیت چیان مقصر بود؟ بله
از ایشان بیشتر، اردکانیان و محرابیان و از اینها بیشتر، معاون برق و مدیر ارشد برق (حایری و رجبی مشهدی) مقصرند که طی این سالهای اخیر بالاترین مسئولیت را در صنعت برق داشته اند و دارند
ناشناس
عجب
محمد علیرضایی شهرکی
ما امیدواریم خیلی هم امیدوار اصل و اساس ایجاد کمیته ها مهمه نه اینکه چه کسانی عضو کمیته ها شدن و نمیشه گفت هرکس عضو این کمیته ها شده به وزارت میرسه با اقدام و ایجاد این روش ها امیدوار شدیم به دموکراسی و جمهوری واقعی ساز مخالف و گذشته رو به وسط کشیدن جایز نیست روحانی بد عمل کرد ولی ۸ سال قبل روحانی و ۳ سال بعد از روحانی به مراتب بدتر بود حداقل با گزینه نیرو مردم مستقیم رابطه دارند و مردم ایران باهوش پس از انتخاب موجود خیلی خوشحال و امیدواریم
علی
محرابیان متاسفانه اصلا بفکر پرسنل شرکتهای تابعه و وابسته نیرو نیست، وی هیچگونه مزایا و بن کارت به پرسنل این شرکتها نداده و درحال حاضر پرسنل شرکتهای آب و فاضلاب شهرستانها( بجز تهران)، کمترین حقوق و مزایا را دربین سایر ادارات و شرکتهای مستقر در شهرستانها را میگیرند و این لکه ننگی هست برای مهندس محرابیان.
ناشناس
با وضعیت بودجه فعلی، تغییر خاصی اتفاق نخواهد افتاد. فرقی نمی کند که چه کسی وزیر شود، وقتی پول نیست.
صفری
اگه حرف نزنی کسی نمیگه لال بودی پس خفه شو لطفا
ناشناس
گرچه این بازنشسته‌ها در زمان خودشان مدیران موفقی بودند ولی الان بازنشسته‌هایی هستن که در بخش خصوصی وزارت نیرو رو میدوشن، انتخاب وزیر توطط اینا یعنی تعارض منافع، ضمن اینکه شناخت خوبی از نیروهای بدنه فعلی صنعت آب و برق ندارن
عادل
میشه منظوردقیقتو از عبارت "وضعیت فعلی" بگی؟ همه اینجا میان کلی گویی می کنند ولی هیچ یک دارای تحلیل دقیق نیستند.
همکار
والا مگه به يمن حضور محرابيان و مشاور همه کاره و بهتر بگم مشاوري که عملاً خودش وزير نيروي در سايه هست به نام افشين روغني ، چيزي هم از وزارت نيرو باقي مونده ؟ موج درخواست بازنشستگي و مهاجرت و انتقال نيروهاي متخصص وزارت نيرو رو مگه نمي بينيد ؟ اونوقت چه کساني به جاي متخصصين اومدن ؟ همشهري هاي محرابيان و روغني و کارشناسان وزارت کشور و فرمانداري و استانداري و شهرداري تهران ! بدون داشتن سابقه مرتبط فقط به صرف عضور خانواده هاي ايثارگر بودن ! بابا سرتون رو از زير برف بيرون بيارين ! فساد اين سه سال اخير در وزارت نيرو در طول تاريخ اين وزارتخانه بي سابقه ست !
ذاکری
Germany
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
اون وقت دیگه وزارت ویرو نداربم. شرکت ماهتاب گستر 2 داریم.
دستگاه‌های نظارتی بپرسند آقای ملاکی که یک کارمند در برق خراسان بوده چطور به یک هلدینگ با بیش از 20 هزارمگاوات نیروگاه رسیده است؟
ناشناس
ما هلدینگ 20 هزار مگاواتی نداریم حتی مپنا
ناشناس
دقیقا
ناشناس
والا هر که هم که بیاد برای ما هیچ فرقی نداره وزارت نیرو میگم فقط ما که هیچ خیری،ندیدیم والسلام فقط،فکر منافع خودشون هستن و هوایی مثل خودشون دارن یه قشر ضعیف که تو ارگان دولتی باشه اصلا جز آدم حسابش نمی‌کند برای من فرقی نداره همه یکی هستن
ناشناس
در ایرا ن نداریم
کمال
آقای محمد ملاکی از زمانی که بنده به استخدام نیروگاه رامین در آمدم معاون وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت توانیر یعنی پایه گذار نیروگاه های کشور بودند .حالا می‌فرمایید ایشان کارمند کجای خراسان بودند؟
روشنگر
همینجوری هرچی شنیدن از شبکه های خارجی ومعاند میگن ومیرن
بابا جان دروغ که چرتکه نمیندازه
صالحی
جمع نیروگاه های ایشون را بزنید ببینید چند مگاوات میشه.
شما هم که برقی هستی چند مگاوات تونستید بزنید
بهنام ف
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
با سلام جناب آقای دکتر پزشکیان کارگروه مساله دار و شائبه فساد قطعی دارد.خواهشمنداست با انتخاب وزیر اصلح و ضد فساد به حاکمیت عناصر ناکارآمد و پدرخوانده صنعت برق همچون حائری و رجبی مشهدی خاتمه دهید.ضمنا این افراد باید پاسخگوی ناکارآمدی خود در دولت قبل هم باشند.طلبکار هم هستند همیشه بودید و هیچ کاری نکردید.اینجا ایستگاه آخر است پیاده شوید
ناشناس
حائری و رجبی و پیشاهنگ هر چه داشتند رو کرده اند
زمان هم که حسابی داشتند در حد دو دولت
پس به هیچ وجه نباید در دولت بعد باشند
بازار برق
اگه قرار بود که به عملکرد بسیار ضعیف این دوقلوی افسانه ای که نام بردید رسیدگی بشود می بایست بعد از گلکاری های زمان اردکانیان می شد نه این که ابقا شوند یا ارتقا بگیرند
حالا بعد از سه سال باز هم همون آش و همون کاسه است
همکار نیرو
حایری هرچه داشته گذاشته و پیشاهنگ ورجبی و باقی معاونان وزارت نیرو ومادرتخصصی تولید همه اخرشون اینه
باید شخم زد این وزارت رو اگر تا۴سال دیگه برق واب و اینده میخواهیم.این مافیا را از وازارت نیرو بندازبیرون اقای پزشکیان
همشون و بیار پای میز محاکمه
حایری انفصال ازخدمات دولت داره چی شد پس
پیشاهنگ که همه جاش مریضه الانم دیگه به تفکرش رسیده همون ادم نیست مافیا اونم ازراه به درکرده.
انتصابات این ادمها رو باید یه فکری براش کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
من به این ترکیب کاری ندارم
اما مطمئنم از نظر برق نیوز ترکیب خوب اونی هست که توش حائری و رجبی و دارودسته شون باشن و خروجی اش برای وزیر نیرو هم یکی از این دو باشه
مدیریت شبکه
من که میگم هر کی بیاد دوباره رجبی و حایری هستن و مجددا سوار میشن
میگین نه ببینین
این خط این نشون
ناشناس
هرکی وزیر شد اول باید این مجمع شرکت های توزیع برق مستقر در توانیر و مدیر کل دفتر مجامع را بفرسته برن خونشون به خدا همه مدیرا شرمنده خانواده هستند تا چه برسه به کارگر بالا رو، سیمان دلایل :
۱- به کارگرای توزیع برق به جای ۶۵ درصد بن کارت ابلاغی دولت را ۳۰ درصد می دهند.
۲- ضریب صورت کسر فرمول اضافه کاری را که ساعت واقعی ۱۹۲ ساعت است، را بعد ۵۰ سال کردند ۲۰۰ ساعت و در حقیقت افزایش حقوق کارگران توزیع پر.
۳- کارانه ۹۰ روز در سال را کردند میانگین ۳۰ روز.
به قول نماینده مجلس همه حق کارگر را زدند تا نسبت به مدیریت مصرف بی خیال شوند
حالا نباید همشون بعلاوه مدیر کل مجمع باید برن خونشون
همکار توانیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
مسبب وضع موجود مهندس حائری و دکتر رجبی مشهدی هستند که در دو دولت متوالی طی هفت سال اخیر همه امور را در دست داشتند نه یک هولدینگ خصوصی
اگه این هولدینگ هم لفت و لیس داشته پای همین مدیران ارشد چند سال اخیر گیره
ناشناس
گل گفتی
اگه اینا و تیمشون برن نصف مشکلات حله
ناشناس
بی انصافی نکنید دکتر رجبی خالصانه کار میکند من در شرکت مدیریت شبکه از نزدیک دیدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
ترکیب افراد بسیار یک طرفه است
از داخل خود بدنه کسی نیست!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
وزیر نیرو هرکس که باشد وامدار آریان ماهتاب خواهد بود.
واقعا انتظار بیشتری از رئیس جمهور منتخب می رفت
Farzad
به هر حال افرادی که در ستادها تلاش می‌کردند یه جایی باید سفره براشون پهن بشه
حالا حالا ها داریم از این گلکاری ها
روشنگر
ولی من دقیقا همینو ازدولت ایشون توقع داشتم
چه ربطی به کارامدی ونا کارامدی داره اینها خیلی خیلی تو ستادهای تبلیقاتی زحمت کشیدم از طرفی از دوستان واشنایان اصلاح طلب هستن بخصوص اقای روحانی
ناشناس
البته بدنه کارشناسی این اجازه رو‌به اریان ماهتابان نخواهد داد ، حتی به ضررشان هم تمام خواهدشد
مدیر برق حرارتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
کلا این تیم خیلی پرت تشریف دارن
حداقل در مورد برقی هاشون حتی یه نفر از داخل بدنه فعلی وزارتخانه یا توانیر یا برق حرارتی یا مدیریت شبکه یا ... به چشم نمیخوره
ناشناس
خیلی طبیعیه
آخه توی اینایی که گفتین آدمی که سرش به تنش بیارزه هست؟؟؟؟؟؟
حایری و رجبی همه رو تاروندن و از باند خودشون گذاشتن
توانیری
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
با سلام
خانم صدیقه ترابی چندین مدت در دوره اردکانیان مدیر کل بوده و بعدش برکنار شده و الان هم به نظر مرخصی بدون حقوقه . حال چه طوری می خواد برای وزارت نیرو تصمیم بگیره !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
با تفکرات پوسیده قدیمی نمیشود کاری کرد
فکر میکنم متوسط سن اعضای این کارگروه بالای 60 سال باشه
سن به کنار برخیشون حتی نای راه رفتن ندارند و ذهنشون در دو سه دهه قبل گیر کرده
ناشناس
الکی حرفهای عوامانه نزنین
صنعت برق آدم درست و باعرضه و آگاهی لازم داره
حالا هر چقدر سنش باشه
ناشناس
کار گروه برای تعیین وزیر است نه وزیر شدن بنابرین شرط عقل است که از با تجربه ها نظر بخواهند
محسن
سفسطه نکنید این بزرگواران قراره وزیر رو پیشنهاد بدهند نه اینکه خودشون وزیر بشوند!
خیلی هاشون واقعا جزو نام آشناهای صنعت تولید برق هستند.
Nashenas
نتیجه عملکرد یک مشت جوان بی سابقه و بد سابقه را در این دولت اخیر دیدیم دستاورد تاریخ صنعت برق را عملا نابود کردن چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است محرابیان در جایگاه وزیر با هزار تا دلیل و شاهد و نارضایتی و بی قانونی های عجیب نتوانست ... را با با رها اقدام از توزیع برق بیرون کنه فقط به خاطر منافع..... که اصلا تو دولت های قبل به حساب نمی آمدن و این شرکت از هر جهت نابود شد
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
من به آقای دکتر رای دادم به امید تغییر و اصلاح. ولی این ترکیب کاملا مایوس کننده است.
نصف بیشتر از طرف یک هولدینگ نیروگاهی خاص و معلوم الحال.
از بدنه وزارت نیرو، بخش آب، بخش شبکه انتقال، مدیریت شبکه نیروگاه که مشکل جاری کشور ناترازی برق هست متاسفانه کسی نیست. وزیر هر کسی باشه باید با این مجموعه کار کنه و نداشتن نماینده در کارگروه واقعا عجیبه!
این انتخاب اعضای کمیته در خوشبینانه ترین حالت نشانگر عدم آشنایی تصمیم گیران ستاد آقای دکتر با ساختار و ماموریت وزارت نیروست و در حالت دیگر نشانگر نفوذ افراد سودجو و رانت خوار.
اگر واقعا دنبال حل مشکلات هستند در اولین فرصت ممکن باید این کمیته منحل بشه و افراد مرتبط جایگزین شوند.
ناشناس
اطلاعات غلط ندهید تعداد کار گروه 21 نفر است نه سه وجهار نفر
محمد
اگه به امید تغییر به پزشکیان رأی دادی پس منتظر باش شاید بشه!در زمان انتخابات هم معلوم بود اطرافیان پزشکیان کیا هستند و قراره کیا و چه جوری تصمیم بگیرند،ولی بالاخره بهش رأی داده و منتظر باشید که بشه آنچه نباید بشه!
ناشناس
همتون به امید ارزانی و اصلاح رای دادین
ولی متاسفانه اشتباه کردین
بقیه هم باید به چوب اشتباه شما بسوزن
سیدعلی
از کسی که تا الان هیچ اشنایی با اداره کشور نداشته و هیچ برنامه نداده و با کلید واژه کارشناس، ضدکارشناس دور خودش جمع کرده انتظار دیگه‌ای نیست...
ایرانی
واقعا براتون متاسفم هرآدمی برای هرکاری از کارگری تا ریاست جمهوری میخواد نیرو انتخاب کنه سوابق طرف رو بررسی میکنه آقای پزشکیان که بارها گفتند من بلد نیستم ،گند میزنم ،کارشناس نیستم و....آنوقت چرا بهشون رای دادید واقعا اگر برای محل کارتون یک فردی رو بخوای. استخدام کنید واین جملات را بگوید اورا انتخاب میکنید
وقتی گزینه ی به اون درجه یکی رو داشتیم که سالها با نخبه ها کار کرده بودند واز جهت علمی وسوابق کاری بسیار کارازموده و با برنامه بودند این گزینه را انتخاب کردید حالا ماهم بخاطر اشتباه شما وامثال شما در انتخاب بد بخت شدیم باشد روز قیامت من به خودی خود ها یچکدام از افرادی که به آقای پزشکیان رای دادن. آن هم با آن تیم باسابقه ی درخشان هشت ساله ی روحانی نخواهم گذشت
ایران
منتظر باش تا گل های خوشی رو درو کنی، این تازه یکی از تیم های کارشناسی‌های آقای بایدن ایرانی هست، حالا تا چهار سال وقت زیاده
ناشناس
دوست عزیز انتخاب یه نفر که بگه بلد نیستم و با کارشناسان تصمیم میگیرم بهتر از آدم متوهمی که میگه سال‌ها با نخبه‌ها برنامه ریختم و میدونم باید چیکار کنم، یه کسی که راس هرم مدیریتی بوده و موفق بوده بهتر از کسی هست که هیچ سطح مدیریتی عالی نداشته و ترسیده از سایه بیاد تو آفتاب، ایشون در بخش برق برنامه ۱۰۰ گیگاوات خورشیدی داشته بنظرتون این برنامس!؟ با نخبه‌ها اینو ریخته؟! دیدیم که شهید رئیسی و وزارت محرابیان هنوز از ۱۰گیگاوات خورشیدی که قول داده بودن هنوز ۱وات وارد مدار نکردن، دکتر برنامه‌ای که مدیریت عالی‌رتبه نداشته ۱۰۰گیگ رو چجوری با نخبه‌ها برنامه ریزی کرده؟! رئیس جمهور منتخب اکثریت رای دهنده‌ها هر چقدر هم گند بزنه از سایه متوهم بهتره،
هیچکدام از وزرای نیرو تا بیطرف خوب نبودن، لنگ زدن که وضع آب و برق اینجوره
این کارگروه بازنشسته‌ها هم حرف آخر رو نمیزنن، جوجه رو آخر پاییز میشمرن
ناشناس
اینایی که هی میگین رای دادین به پزشکیان،خوب کاری کردیم پوزه اصولگراهارو مالیدم به خاک،رئیسی یه مشت بی سواد دورش جمع شده بودن الانم داریم با قطع برق تاوان میدیم،ارزشی ها لطفا،هیس یعنی خ.ف.ه
محسن
آقای رییس جمهور خودشون فرمودند که نمیفهمند، شما چه انتظاری از ایشون دارید؟شما چرا متوجه نیستید که به یک نافهم رای دادید
مدیر برق حرارتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
برق نیوز جان
من نفهمیدم چرا نوشتی این کمیته از "مسببان وضع موجود" هستند؟!
حداقل در مورد برقی های کمیته هیچ کدوم ظرف پنج شیش سال اخیر هیچ مدیریت دولتی نداشتن
مسبب وضع موجود در درجه اول حائری و پیشاهنگ و رجبی مشهدی و طرزطلب و در درجه دوم اردکانیان و محرابیان و روغنی هستند
ناشناس
حضور پدرخوانده برق خصولتی و سهامدارانش کفایت می‌کند بقیه ول معطلند .مدیران این چند سال هم قرار است انشالله اگر بازنشست شدند بروند زیر مجموعه این پدر خوانده اهل خراسان
ناشناس
مدیر جان فعلی قرار نیست بفهمی چون منظر هستی ّعد بازنشستگی در جانثار ماهتاب گستر جان باشی.افتاد؟؟؟
مدیر نیروگاه
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
در حالیکه یکی از مشکلات اساسی وزارت نیرو ناترازی برق و عدم توسعه شبکه هست، هیچ کسی از بدنه برق وزارت نیست که جای تاسف داره.
در بخش آب هم که مشکل اساسی تنش های آبی استان ها و بحران منابع آب هست، هیچ نماینده ای از بخش منابع آبی نیست.
نصف کارگروه از طرف مهتاب گستره و بقیه هم آدم های غیر مرتبط. با این کار گروه پرت و گزینه های تکراری و سفید با عملکرد ضعیف و معلوم گذشته، قطعا وزیر نیرو یکی از ضعیف ترین گزینه ها خواهد بود و بحران آب و برق مملکت ادامه خواهد داشت.
به عنوان یکی از حامیان آقای دکتر متاسفانه مجبورم بگم که احتمالا در دولت ایشون مجبور خواهم شد بگم صد رحمت به وزیر و نیم قبلی!
ناشناس
حرفتون کاملا درسته دوست گرامی
البته بخش آخرش رو من نیستم
به نظرم نباید آیه یاس خوند
امیدواریم که بالاخره بعد دو دهه یه وزیر خوب گیر ما بیاد
ناشناس
وقتی تمام گزینه ها مدیران ارشد دو دهه قبل در حد وزیر معاون وزیر و .. بوده اند، هیچ چیز جدیدی نخواهد بود و چیزی گیرتان نخواهد آمد، بلکه اسباب فساد و رانت گسترده تر خواهد شد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
تحلیل درستی از سابقه مافیایی افراد ارائه شده‌است هرکدام نماینده سایه های باندهای فاسد هستندکه و زارت نیرو را به اینجا رسانده
اند
حمید فتوره چی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
سلام، موافق یادداشت اعتراضی فوق در خصوص تعيين کار گروه وزیر نیرو هستم اکثر این حضرات هم مسبب وضع موجود هستند ، و بویژه گروه ماهتاب گستر که رانت‌خوار درجه اول می باشد بی تردید در انتخاب وزیر ذینفع کامل است، شایسته است تغییر اساسی در اعضای کار گروه انتخاب وزیر نیرو صورت پذیرد
ناشناس
جناب حمید خان برق غرب و فارس (اگر اسم جعلی ثبت نشده باشد) شما نباید اعتراض کنی احتمالا گروه خراسان در تقسیم منافع در حق شما بی عدالتی کردند که صدای شما هم درآمده .پس اوضاع خیلی قمر در عقربه
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
محمد ملاکی به درد نمی‌خورد برود مشهد و اصفهانش را نگهدارد کسی که افتخار می کند در داخل وزارت نیرو بمب ترکاند و به همراه دوستش زنگنه بار خود را بستند.
یک تارموی چیت چیان به کل او ارجحیت دارد.
ناشناس
خوشبختانه هردو در این کار گروه هستند البته اقای چیت چیان در دوره وزارت کارنامه ضعیف دارند
توانیری
متاسفانه باید بهتون بگم دوست عزیز که هنوز هم قوی ترین و کاراترین مدیران صنعت برق بعد از انقلاب تا حالا مهندس ملاکی و تیمش بوده ان با اختلاف زیاد
این البته جای تاسف شدید داره که بعد از این همه سال هنوز کسی در حد ایشون نیومده
خب نتیجه اش هم رو که همه مون داریم میبینیم:
- ناترازی شدید و خاموشی گسترده
- ضعف مفرط مدیریتی
- تحلیل رفتن بدنه کارشناسی
- ....
رستم
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
انشالله وزیر نیروی کارآمد انتخاب نمایند آقای بیطرف یا اردکانیان
ناشناس
اردکانیان که کارنامه بسیار بدی داشت
هنوز سه سال ازش نگذشته که فراموش کرده باشیم

اما به هر حال مهندس بیطرف به دوره اوج وزارت نیرو خورد و تصویر خوبی در اذهان از ایشون مونده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
خر در ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌چمن شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
آقای پزشکیان بساط این کارگروههای فرسوده و پیر و رانتی را برچینید و نقشه آنها را نقش بر آب کنید. از نیروی های جوان، متخصص، خوش فکر، خوشنام، پاکدست و باانگیزه در بدنه وزارتخانه ها استفاده کنید. کسانیکه همین بانیان وضع موجود آنها را گوشه نشین کردند.
نام
اگر درست بودن گوشه نشین نمیشدند.با هوچی گری کسی نمیتونه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
سلام
جالبه دیشب خواب آقای پزشکیان را دیدم از من در خصوص وزیر نیرو سوال کردن (خودم کارمند وزارت نیرو هستم)
تو عالم خواب گفتم آقای مهندس اردکانیان و اگر نشد حتما از زیرمجموعه وزارت نیرو و از مدیران خوش نام انتخاب کنید که سردی و گرمی آب و برق را چشیده باشد
ناشناس
شروع ناترازی از زمان اقای اردکانیان شروع شد
ناشناس
خب همون طور که نوشتین خواب بوده
اون هم یه کابوس
وگرنه بهتون میگفتن که اردکانیان دکتره
و در ضمن از مدیران فعلی کسی با این مشخصاتی که شما نوشتین موجود نیست
ناشناس
آمپول هم بلده؟
مدرس دانشگاه
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
با عرض سلام خدمت آقای دکتر پزشکیان عزیز به نظر بنده بعنوان یک مدرس دانشگاه و شاغل در وزارت نیرو چنین انتخاب هایی پاسخ لازم را نخواهد داد متاسفانه ترکیب کارگروه ترکیب منطقی و امید بخشی نیست و مطمئناً نتیجه لازم را نخواهد داد. بهترین کار ممکن این بود که اعضای این کارگروه یا نه اصلا خود ستاد اصلی سیاستگذاری فراخوان میداد و افراد دانشگاهی شاغل در وزارت رزومه و برنامه خود را برای اصلاح روند عملکرد وزارت نیرو ارائه میدادند اینطوری طیف وسیعتری از افراد صاحب فکر و با تحصیلات عالیه و تونمند شناخته و مورد ارزیابی قرار می گرفتند یک نتیجه خوب چنین کاری این بود که ضمن شناسایی وزیر مورد اجماع افراد شاخص برای شرکتهای مادر تخصصی و مدیران ستادی و مدیران عامل شرکتهای زیر مجموعه هم شناسایی می شدند و البته بانک اطلاعاتی خوبی از افراد صاحب فکر و توانمند که در یکی دو دوره وزارت اخیر به لحاظ دسته بندی های جناحی گنار گذاشته شده اند بدست می آمد. عملکرد به شکل کنونی نتیجه در خور تاملی نخواهد داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
جناب پزشکیان مواظب اطرافیان باش اینطور که بیان شده همه اینها هلدینگ هستند نکند وزیر هلدینگی انتخاب کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
در رزومه هایی که در بالا امده است مجموعه اشنا با وزارت نیرو هستند وبایستی دقیق بررسی و وزیری اگاه و جوان انتخاب کنند بهر حال ناترازی برق در چند سال اخیر و مسببان ان نبایستی در دولت جدید باشند
عسگری
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
پیش آهنگ بازنشسته رو بردارن که هم مشکلات تولید مرتفع شه هم بساط تملق و یاوه گویی و ارائه آمار فیک در بخش تولید و نیروگاهی حل بشه
ناشناس
تا حایری و رجبی هستن پیشاهنگ هم هست
حتی طرزطلب هم ممکنه برگرده

باید از اساس درست بشه
رضا
کاملا درسته مسبب همه مشکلات صنعت اینا هستن نمیدونم دیگه از صنعت برق چی میخوان.
پرویز
از آقای دکتر پزشکیان یه سوال دارم.
آیا وزیری که توسط اعضای یک شرکت خصوصی و برخی از سردمداران پیشین انتخاب میشه ،میتونه به اونها باج نده؟
آیا نمیتوان چینش اعضا را به گونه ای انجام داد که وزیر وامدار هیچ فرد و جناحی نباشد؟
شما که اظهار میکنید مردمدار هستید و با رانتخواران مخالف، لطفا بیشتر بررسی بفرمایید تا شاهد تحولات مثبت باشیم
ساحل
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
وقتی رییس جمهور سالخورده با پشتیبانی روحانی انتخاب میکنید. میخواهید چه ترکیبی داشته باشیم؟
رضایی
رئیس جمهور سالخورد با نظر روحانی شرف داره به رئیس جمهور ...با ترکیب مشهدی های و امام صادقی های از بیخ ...
ناشناس
عوضی به شهید رییسی توهین می کنی؟
محمد
عزیز چرا جسارت می کنید طبیعتاً هر وزیر ودولتی محاسب ومعایبی دارد اما آقای اردکانیان با این دید که ساخت نیروگاه منطقی نیست به ناترازی انرژی دامن زدند واگر این سه سال هم ایشان بودند الان دیگر نمی شد این نام ترازی را مدیریت کرد.
بطور کل ساز و کار تعریف شد سپردن وزارت نیرو به کسانی است دارای منافع هستند نمی تواند برای کشور مفید وموثر باشد
علی
حرف دهنت بفهم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
خخخخ نوش جان این تازه اول مصایب دولت پزشکیانه هنوز بنزین ۲۵هزار تومن و دلار 60 هزار تومان مونده باز هم برید بهش رای بدین
محمدی
پزشکیان کاری از پیش نمی بره. رای مردم به پزشکیان انتخاب خوب در مقابل بد نبود انتخاب بد در برابر بدتر بود. قرار نیست پزشکیان کاری برای مردم انجام بده . قرار گروهی از کنار پزشکیان و با رای مردم امیدوار به تغییر چند سالی ثروت اندوزی کنند.
رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲
نشد هیچکس انتقاد بی مورد نکنه. کارگروه به این خوبی. شما رو بزارن حله؟!
رضا
سلام دوستان این دولت هم بااین سهم دهی ها کار به جایی نخواهد برد ازمن گفتن ....
فریدون
به به ازاین کارگروه خانه سالمندان روبه موت
شاه حسین سیستانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
من به پزشکیان رای دادم که عدالت را اجراکنند..نه اینکه از رانت خواران و مسببان وضع موجود استفاده کند
احمدی
این ظریف زیر دست انگلیسی ها آموزش دیده یک کار را در کاغذ کادو زیبایی به نمایش می‌گذارند و شبهه ایجاد می‌کنند و بعد یک مار هفت سر تحویل مردم می‌دهند الان اینطور وانمود میکنند که ما از بین نخبگان و فرهیختگان که خورده تشکل های مردم معرفی کردند وزرای دولت را انتخاب کردیم ولی هر کسی که خودشان خواستند از داخل صندوق بیرون می‌آورند
آقای دکتر پزشکیان از شما بعیده
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
من واقعاً زیاد در جریان وزارت نیرو نیستم و خودم در وزارت راه مشغولم. ولی نظرلت دوستان رو خوندم و گزینه ها رو دیدم خیلی متاسف و ناامید شدم. دو نفر که خیلی از دوستان منتقدش بودند مثل طرز طلب و مشهدی جز گزینه های وزارت هستند.
به گزارش تجارت‌نیوز، با وجود ادامه رایزنی‌ها، تا کنون ۱۱ نفر زیر بیشترین اقبال را برای سکان‌داری وزارت نیرو در دولت چهاردهم دارند.

۱- ناصر ترکش دوز
۲- حبیب الله بی‌طرف
۳- عباس علی آبادی
۴- رضا اردکانیان
۵- محمدرضا شمسایی
۶- اتابک جعغری
۷- کاوه مدنی
۸- محسن طرزطلب
۹- محمد حاج‌ رسولی‌ها
۱۰- رجبی مشهدی
۱۱- بابک آقایی
برق نیوز
از این لیست 5 نفرشون حتی تاکنون در کارگروه نیرو جزو گزینه های انتهایی هم مطرح نبوده اند
کارمند
سلام
از لیست فوق صرفا و صرفا آقای دکتر علی آبادی کلاس وزیر بودن را داراست بقیه تعطیل و دور از انتظار !!!!
احمدی
رجبی که منفور صنعت برق و وزیر مورد نظر جلیلی و پایداری در وزارت نیرو بود. گندی که با بورس انرژیش زده باعث نابودی نیروگاهها شده . کی ایشونو کاندید کرده؟
بی نام
با انتخاب طرزطلب همگی بایستی سال اینده به فکر تهیه گردسوز و چراغ الکلی برای روشنایی خانه هایمان باشیم!! علی برکت اله
ناشناس
چه دقیق پیش بینی کرده بودید
جالبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
خدا نبخشه اونایی که بدون اطلاع و بدون توجه به حرفای رهبری این رییس جمهور پوششی رو انتخاب کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
مشایخی؟بقیه رو کار ندارم همین فرد نشانه خوبی نیست
رامشی
این هموون نوچه حدادیانه?
فریدون
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
بله هرچه پیرمردزوار دررفته کارگروه هستن سالی که نکوست از بهارش پیداست
کارشناس منابع آب
France
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰
اعضای نامربوط، همه از یک هولدینگ خاص، بدون داشتن نماینده از بدنه کارشناسی شرکت های برق منطقه ای، آب منطقه ای، مدیریت شبکه برق، مدیریت منابع آب، توانیر و سایر ارکان وزارت نیرو
مشخصه هم غرضداره هم بدون توجه به ساختار و وظیفه وزارت خانه هست.
در یک کلام افتضاح و مایوس کننده. متاسفم از انتخابم
درد آشنای صنعت برق
از برق نیوز انتظار هست این نقطه نظرات را به شخص رئیس جمهور منتخب برساند. این کشور امکانات خدادادی شایسته چنین کارگروه و مدیران موجود که هر کدام در تضعیف کشور و نارضایتی مردم و کاهش رشد اقتصادی سهمی داشته اند نیست و انتظار می‌رود از دلسوزان به کشور در کارگروه انتخاب وزیر استفاده شود تا فرد دلسوز با دانش و صاحب صلاحیت برای برون رفت از شرایط موجود استفاده شود.نیروهای مخلص زیادی در بدنه وزارت نیرو و شرکت های تابعه وجود دارند که می‌توان از نظراتشان در انتخاب وزیر با کفایت غیر قابل نفوذ ارباب قدرت استفاده نمود.
امیر
United States of America
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
واقعا باید جلوی اینها و این تیم‌ گرفته بشه، ما رو باش که فکر میکردیم افراد سالم و جوان و دارای علم که حقشوندهست میان این جایگاه رو تصاحب کنن ولی از پزشکیان هم آبی گرم نمیشه خودمون باید به فکر خودمون باشیم
ایرانی
Netherlands
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
در کمبود منابع دولتی برای پرداخت طلب نیروگاههای بخش خصوصی، که نیروگاهها مطالبات چند سال گذشته خود را نمی توانند از دولت دریافت کنند، نیروگاههای گروه ماهتاب گستر و چند نیروگاه دیگر بخش خصوصی همواره در اولویت پرداخت مطالبات بوده و مطالبات خود را به صورت صد در صدی تسویه کرده اند و از رانتهای دیگر نیز برخوردار بوده اند. مدیران ارشد وزارت نیرو ( معاون وزیر، مدیرعامل توانیر و مدیرعامل برق حرارتی و ... ) همواره با حمایت این نیروگاهها به پست و مقام می رسند و خود را وام دار این نیروگاه داران می دانند. متاسفانه رانتهای موجود در خرید برق و تسویه با نیروگاهداران خاص، سرمایه گذاری در بخش تولید برق را برای سرمایه گذاران بخش خصوصی زیان ده کرده و وضعیت برق کشور را به جایی رسانده است که نه تنها امروز صنایع بزرگ کشور برای کمبود برق تعطیل شده اند بلکه بخش خانگی نیز با کمبود و قطعی برق مواجه شده است. 
بحران ناترازی انرژی و کمبود شدید برق یکی از چالشهای پیش روی دولت آقای دکتر پزشکیان است که راهی جز تغییر تیم مدیریتی ارشد وزارت نیرو وجود ندارد. این مدیران ارشد که در دولت قبل تا سطوح مدیران عامل شرکتها افراد خود را منصوب کرده اند، درواقع نمایندگان و حافظان منافع برخی از نیروگاه داران هستند و عملا خواستار حفظ وضعیت بحرانی فعلی در جهت منافع نیروگاههای خاص هستند.
لذا با توجه به تضاد منافعی که در کمیته فعلی دیده می شود، از جناب دکتر پزشکیان، خواستاریم کمیته ای از کارشناسان و مدیران مستقل با دغدغه رفع تبعیض، رعایت عدالت و حل مشکلات کشور تشکیل شود تا انشاء الله مدیران ارشد ناکارآمد فعلی را با مدیران پاکدست، با کارنامه و دلسوز جایگزین کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱
ملاكي كه خودش نيروگاه ها را به ...برد شده ليدر شده !!
با دلار هزار تومان نيروگله نو را بردند و اقاي احمدي نژاد از ترس ايشون همه نيروگاه را از وزارت نيرو گرفت داد به بدهي دولت!! با حضور مهندس چيت چيان يعني حذف ايشان از گزينه هاي وزارت نيرو در صورتي كه تنها وزيري بود كه در مقابل تاراج نيروگاه ها وصنعت برق ايستاد و نگذاشت با بازار برق كذايي صنعت برق به بدهي وحشتناكتر ببرنند
اقاي رياحي هم مجري بازاري بود كه ساليان سال صورت حساب وحشتناك كه مصوب اقاي ملاكي در هيات تنظيم بود براي دوستان صادر مي كرد و وزارت نيرو بدهكارتر مي كرد حالا هم همانجا مستقر شد و ....
عبدالله ویسی.
بله. متاسفانه گروه خراسانی ها شامل ملاکی و ریاحی و رجبی مشهدی خوب با هم هماهنگن.
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴
نوشتار از حزبی هاست وبا شعار ضد رانت خود دنبال رانت هستند بنده حداقل چند تن از اینان را می شناسم چون چیت چیان ویا کیافر و.. از پاکان ومتخصصین ودست اندر کار اجرا بودند مگر رؤسای جمهور قبلی جز این است که نه کارگروه تشکیل دادند ونه از جمعی مشورت گرفتند حالا یکی پیدا شده مشورت می گیرد ‌طرف مشورت را نیز معرفی می کند آقایان طلبکار شدنددست بردارید از خود خواهی ها!!!
محمد علیرضایی شهرکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰
ملاکی به عنوان یک نخبه تخصصی غیر دانشگاهی انتخاب شده نمیشه علم رو فدای چرا هلدینگ داره از کجا به دست آورده و بدهکاره کرد ، نباید به عنوان وزیر انتخاب بشه ولی میشه از علمش و نظراتش استفاده کرد
احمدیان
بنده خدا ملاکی توان صحبت کردنشو هم از دست داده چه برسه به نظر دادن. اینا مدیران سی سال پیشن. هنوز کار با ایمیلو هم بلد نیستن اوونوقت میخان وزیر تعیین کنن!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱
الان دولت نخبه های اقتصادی است ! پس باید پول دارها و آقازاده ها سرکار بیایند . دوره بعد هم به روحانی رای بدید تا وضع مملکت توپ ، توپ بشه !!!
بهداد
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳
چه عیبی داره وقتی از همه عقیده ها و همه ادوار دور هم جمع بشن و فرد اصلح رو انتخاب کنن؟ به خدا قسم هدف فقط عیبجویی و اشکال تراشیه، وگرنه از این کار تقدیر می‌کردید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵
بایستی یک عده که درمسئولیتی هستند ودرآن قسمت امور مملکتی کاری ازپیش نبرده اند وروز به روز بدتر میشه مشخصه خوابیده اند نه تنها اخراج بشند حتی باید مجازات هم بشند ازهرجناحی هم باشند حیف اون شهدایی که واسه این افراد بی لایق جان داده اند ومیزنشین شده اند افسوس
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹
آخه واقعا یک تفکر حاکم باشه فایده نداره وزرات نیرو تجارت میکنه خدمات نمیده تقصیر دولت های گذشته بود مخصوصا دولت روحانی که جلوی برق هسته ای رو گرفت کشور به عقب راند الانم تا افراد شایسته و با ایمان نیان سر کار فایده نداره این دولت هم از پزشکیان میرسه به دوران زرشکیان
Bahare
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
هروزارت این همه طویل باشه که مصیبته نکته دیگه ردصلاحیت وزیر یا تایید او معنی ندارد درراس این هرم یک نفر که وزیرهم زیر نظر اوست باید رائس این گروه به مجلس معرفی بشه دروضعیت کنونی کشور آیا با این افراد که کارنامه درخشانی درمدیریت ندارند سپردند کاردستی است و وقت آزمون وخطاست کاملا مشخصه که خیلی زود کار کشور به گره کور خواهد خورد
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲
چرا حقی‌فام عضو این کارگروه نیست؟؟
چرا سعیدی مدیرعامل موفق شرکت توزیع مشهد عضو این کارگروه نیست؟
از انرژی‌های تجدیدپذیر چه کسی عضو کارگروه شده؟؟؟
ناشناس
ساسی جون اونی که اسم بردی کم گند زد به توانیر و شبانه در رفت؟! حالا بیاد بشه عضو کار گروه انتخاب وزیر؟
ناشناس
ایشون گزینه وزارت هست که بنظر انتخاب مناسبی هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳
درست گفتهاند بایستی نیروهای جوان نیز اورده شوند
یک برقی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۶
برای بخش برق:
در ببن دانشگاهیان جای دکتر فتوحی، فرشاد فاطمی از شریف، حقی فام تربیت مدرس، فریدونیان علم و صنعت و قاضی زاده بهشتی خالی است
از مدیران قبلی هم جای خود اردکانیان، طرزطلب، فلاحتیان و جنتیان و زرگر و ستار محمودی در اب خالی است.
بخش خصوصی هم از سندیکا جای یکی از اقایانعلیرضا شیرانی، کلاهی، پیام باقری، مسایلی و صافی و ..
هر چند ملاکی و چیت چیان و مسعودی و قره پتیان جزو افراد قوی هستند.
عاقبت وزارت نیرو بخیر
ناشناس
اینایی که اسم بردی جزو مسببین وضع موجودند. تعدادیشون هم نخودیند و در همه کنفرانسها و جلسات حضور نمادین ، ولی بی ثمر دارند و بعد چند دهه هنوز استادیارند.
ناشناس
خیلی از اینها که کلا باید آنتی ویروس براشون فعال بشه
ناشناس
چون افراد کار گروه نبایستی کاندید ا وزارت باشند بعضی افرادی که نام بردید جزئ کاندیدا هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۷
همتون ادعای تخصصتون میشه ، اما یکیتون جرأت نمی‌کنه از مزرعه های ماینینگی بگه که وضع رو به اینجا رسوندن . لطفاً ساکت باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۷
در مقام نقد تمام بزرگواران که نظر می دهند صاحب نظر اما در عمل بعید می دانم بهتر از افراد کارگروه و یا گزینه های پیشنهادی باشند.
رامین صالحی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
سلام در این سابقه۲۳ سال همکاری خودم در صنعت برق کشور میتونم به جرات بگم مشکل اساسی در نحوه الویت بندی اعتبار در جهت رشد صنعت برق کشور و عدم حضور مدیرانی کارآمد و متخصص در این صنعت می باشد
ناشناس
بهترین نیرو برای وزارت نیروآقایمهندس بختیاری مدیرعامل سابق آبفای تهران می باشد والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
با سلام عده‌ای زمان جنگ رفتن جنگیدن زحمت کشیدن ایثار کردن مسئولان باید تمام قد هواشونو داشته باشه دمشونم گرم عده‌ای دیگر در چرخش روزگار دری به تخته خورده و اسمی در کردن و اسم بزرگی بنا کردن که اینا هم نون شانس یا زحمت یا لاوی یا هرچی دیگه رو میخورن ولی هر رزمنده‌ای یا هر استادی یا هر سیاستمداری که در زمانی در جایی بسیار بدرد خورده دلیل موفقیت در جای دیگه نمیشه اقای رئیس جمهور عزیز اگه واقعا شایسته سالاری کنید تمام دهانها بسته میشه و کشور رو به پیشرفت موفق باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
سلام. این خانم ترابی یکی از بدنام ترین نفرات شناخته شده در بخش آب می باشد که بخاطر رفتار توهین آمیز و بله قربان گویی محض، بشدت مورد تنفر می باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
سلام. مشکل اصلی فعلا موضوع آب و اون هم مدیریت مصرفه. لذا باید وزیری انتخاب بشه که سابقه مدیریت امور منابع آب رو داشته باشه. نفرات قبلی چه وزیر و چه معاونین هیچ اقدام موثری در این خصوص انجام ندادن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
با سلام. خانم ترابی که بعنوان نماینده بانوان انتخاب شده از کارشناسانیه که در زمان اردکانیان و بعلت بله قربان گویی مدیر شد وبخاطر عملکرد تخریبی اش در صنعت آب در بین همکاران منزوی هستند
صفری،
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
به نظر شما حتما باید جناب محرابیان انتخاب بشه که بهمراه احمدی نژاد طرح دکترای طرف را دزدیدن و بنام خودشون ثبت کردن و حاصل سه سال وزارت آقا شده هفته دو روز تعطیلی برق صنایع
خدا یه ذره انصاف بده
مسعود پوزیده
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
غیر از این مگه انتظار دیگه ائی داشتید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
سپهدار لشگر کهنسال سال باد// که کودک دهد تخت شاهی به باد
کارشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
انا لله و انا الیه راجعون
باید منتظر فسادهای گسترده در صنعت برق و اب باشیم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
یک عده خوردن و استفاده کردن حالا نوبت جدیدی ها است خوب در این چند دهه فقط یک عده مورد تایید سیستم هستن که به ظاهر یا اینطرفی یا آنطرفی و چه قدر شبیه آمریکا جمهوری خواه و دمکرات اینجا اصلاح طلب و اصول گرا.!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸
وقتی زنبیلی سهم خواهی میشود همین هست .الهی شکر مداهب هم که شد امتیاز اور شیعیان که حداکثر جانعه هستند امتیاز صفر بقیه امتیاز دارد از فردا اناایز که سمت میخواهند شناسنامه هاشان را عوض کنند . به عدالت نزدیک بود میگفتند همه مذاهب امتیاز برابر دارند نه اینکه همه امتیاز دارند جز شیعیان نهج البلاغه پزشکیان چه شد عدالت علی ؟؟ اصلاح طلب ها ام که زنبیل گذاشتن داخل شف دوباره برای خوردن خزانه و خالی کرون دست رنج شهید رییسی ‌.فقط بدام‌جالب بود ترک ها که یا ابالفضلشان گوش فلک را کر میکند چرا ملاک رایشان چون کوفیان شد قوم وزبان نه پاک دستی
کارشناس
France
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
وزارت مهتاب گستر!
افتضاح
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳
اقای ظریف بیکار بودی که امدی توضیح دادی
مگر در دولت های قبل از این کارها کرده بودند
اگر هم کمیته ای برای انتخاب وزراء بوده علنی نبوده
در همین ابتدا پوست موز را صدا و سیما زیر پای شما گذاشت
حالا انچنان اشی برایتان بپذد که به غلط کردن بیفتید.
واختلافات از همین ابتدا دامن دولت جدید را بگیرد
دمکراسی تمرین میخواهد
وقتی کلی خنجر زن از پشت هست
حالا
یک مقدار زود بود
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷
کسانی که قبلا سمتی داشته اند ما را به این روز انداخته‌اند لطفا از نیروهای جوان و متخصص و کار بلد وامین استفاده کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴
بلاخره یه چیزی از توش در می آید ببینیم با این همه شلوغ کاری چه کار می کنن
روشنگر
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
حالا مونده این شوکها وهیجانات
فقط مراقب قلبتون باشید
وقتی اقای ظریف سرگروه انتخاب وزرا باشه تا تهش معلومه دیگه
ج
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
باید کار را به امثال ملاکی سپرده شود که وزارت نیرو را بین ...تقسیم کردن و با ریا کاری مسلمان نمایی صنعت برق را نابود کردن کارشناسان نخبه اینهایند میگن تو جهنم مارهایی است که پناه میبری به افعی
روشنگر
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
ایسون که همون روز اول گفتن من نمیدتنم تا ببینم مشاورانم چی میگن
مشاوراشون کی هستن .همه از وزرا وهمراهان اقای روحانی
هشت سال مملکت راترکاند این چهار سالم روش .هرچه ما گفتیم نه به دولت روحانی شما استقبال کردید و وصله دوختید به لباس بی وصله مردم.مملکت راخرلب کردین گناه خانه خرابی ما هم به گردن شما
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۴
نکنه انتظار دارند سارقان سیم و ابر دزدا ی عقده ای بی ...بیان برای انتخاب وزیر تصمیم بگیرن.بسیاری از این دانش آموختگان باید اول پرونده های قضاییشون رو کنند .اونهایی که خودشون ...و رفتن از دست انباردار شکایت کردن.
خودشان ...تشریف دارند
ناشناس
United States of America
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
سلام
شخصی وزیر خوب می شود که منابع لازم هم با ابلاغ وزارت تزریق شود، در این بین نقدینگی خوب است به دلایل :
۱- کمبود انرژی نیاز به تولید حالا دیجی باشد، پنل، آبی یا بادی
۲- شبکه و تجهیزات فرسوده هستند.
۳- تامین نیاز سرمایه انسانی به خصوص تامین مالی
۴- جمع آوری مدیران عامل رانتی و کوتوله، و کم جرائت، کم سواد شرکت های بزرگ
ناشناس
United States of America
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
سلام
شخصی وزیر خوب می شود که منابع لازم هم با ابلاغ وزارت تزریق شود، در این بین نقدینگی خوب است به دلایل :
۱- کمبود انرژی نیاز به تولید حالا دیجی باشد، پنل، آبی یا بادی
۲- شبکه و تجهیزات فرسوده هستند.
۳- تامین نیاز سرمایه انسانی به خصوص تامین مالی
۴- جمع آوری مدیران عامل رانتی و کوتوله، و کم جرائت، کم سواد شرکت های بزرگ
بصیرت
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
عمو کشتیمون با این مصرف انرژی گفتم که اختیار نظارت بر مصرف انرژی سازمانهای دولتی و غیر دولتی کشور را به من واگذارید و با صرفهرجویی و نظارتم و هزینه ای که صرفه جویی میکنم سیستمهای انرژی الکتریکی را به روز کنم و حقوق کارمندانتان از این روش سه برابر کنم عزیز جمع کردن کابلهای مسی شبکه و جایگزینی الومونیم نقشه ای عمدی بود برای ورشکست نظام اقتصادی کشور و براندازی نظام که در دولت روحانی به عمد اجرا شد عزیز اینقدر به مردم نگوبید صرفه جویی انرژی مردم بیچاره نه استخر دارند نه جکوزی و نه حتی کولر ابی ابتدا یاد بگیرید درب خانه خود را جارو بزنید تا مردم یاد بگیرند اندازه کشور عراق در ادارجات دولتی انرژی مصرف میشود
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
سلام دوستان لطفا یکی بگه رییس جمهور کیه ؟ پزشکیان یاظریف ؟ اگر پزشکیانه چرا ظریف عربگرای غربگدا شده همه کاره؟ بااین دست فرمون آقای پزشکیان هم خودت را وهم کشور را به بیچارگی می کشی. ازظریف و افرادی مثل ظریف که بارها امتحان پس دادومنافع وصنعت نوپای هسته ای ایران را مفت ومجانی تقدیم بیگانگان کرد حذرکن آقای پزشکیان رییس جمهور ماتوهستی نه ظریف ؟؟؟!!!
مسعود
گوجه گوج
محمد فتحی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
سلام دست پخت مردمی است که از لجاجت پزشکیان را بالا بردند نه از روی برنامه وکارنامه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹
بنده خدا هر کاری بکنه باز هم مخالفین شما!؟!
دانیال
Germany
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۰
نساز
Rezaa
Germany
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
برق نیوز بفرمایید مثلا انتظار داشتید چه افرادی عضو این کمیته بشن؟
بالاخره وقتی رئیس جمهور اصلاح طلب انتخاب میشه تیم اصلاح طلب حوزه آب و برق مسئولیت میگیرن دیگه! مثلا انتظار داشتید به همین تیم فعلی بگن شما بیاین ؟ همه جای دنیا هم همین هست حزب برنده انتخابات کابینه رو بر اساس رویکرد حزبی میچینه!
البته در سطح وزیر
معاونین و مدیران عامل مادر تخصصی و ... که بروکرات های بخش اب و برق محسوب میشن باید نیروهای فنی و توانمند باشن و نکته مهم امتخاب اونهاست وگرنه وزیر که قطعا با رویکرد سیاسی باید انتخاب بشه اگرم هم واسه تظاهر اینجوری نشه ، اولین وزیری خواهد شد که یا استعفا میده یا استیضاح میشه
برق نیوز
به گرایش سیاسی افراد کاری نداشتیم چنانچه به گرایش سیاسی اطرافیان وزیر فعلی توجهی نشده.
به ترکیب مهندسی شده، سالخورده بودن ترکیب، غیرمرتبط بوده و حضور افراد دارای تعارض منافع اشاره شده است.
همکار توانیر
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
با احترام
اینکه با هم افزائی اعضای کمیته افراد با صلاحیت برای تصدی مسئولیت خطیر وزارت نیرو گزینش می شوند ، امری ست بسیار پسندیده و با رویکرد کارشناسی که آقای پزشکیان بارها بر آن تأکید داشتند. لیکن آنچه که اهمیت دارد این است که دلایل ناکارآمدی صنعت برق بررسی و آسیب شناسی شود. باید بپذیریم در سطح کلان آنچه در تمامی بخش ها حادث شده و امروز به شدت در موضع ضعف قرار دارند ، اقتصاد خرد و کلان ، آب و فاضلاب ، برق ، مخابرات ، فرآورده های نفتی ، شهرداری ها و ... بدلیل سیاست گذاری های غلط بوده است. سیاست گذاری که بسیاری در آن دخیل بوده و امروز هیچ کس تحریم ها، تورم، بیکاری و ... را گردن نمی گیرد.
خصوصی سازی هائی که در تمامی بخش ها از جمله صنعت برق اتفاق افتاد به معنای واقعی کلمه اشتباه بود. با این خصوصی سازی ها هزینه های صنعت برق چند برابر شد و توان سرمایه گذاری را در بخش تولید و زیرساخت شبکه انتقال و توزیع ، تضعیف نمود. امروز بسیاری معتقدند که افرادی در صنعت با اندک سرمایه ، صاحب قدرت و ثروت های بادآورده در صنعت شدند، در واقع اجرای اصل 44 قانون اساسی در این بخش ها نتیجه معکوس بدنبال داشته است. معتقدم که برای درست کردن بسیاری از معضلات مملکت یک تصمیم انقلابی باید اتخاذ شود، البته کاریست بسیار دشوار ، اما شدنی است.
بی طرف
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
با توجه به اینکه در حال حاضر هلدینگ ماهتاب گستر دارای دعوای حقوقی با وزارت نیرو سر مسئله خرید تضمینی های نیروگاهاشون هستن و حتی در یکی دو مورد از دیوان عدالت نیز علیه وزارت نیرو حکم گرفته اند، کاملا مشهود است که کسی را به عنوان وزیر نیرو به رئیس جمهور معرفی کنند که بتواند منافعشون رو تامین کنه و لذا تضاد منافع کاملا مشهود است!
قطعا از این کمیته با این چینش خیر و برکتی برای صنعت برق و مردم بیرون نخواهد امد و پیش بینی میشود که از این ترکیب یک گزینه فقط یک امام صادقی غیر متخصص به صنعت برق وارد شود!
ناشناس
که اول اسمش طرزطلب هست و با لیسانس معارف پس از مدیریت شش ساله بر برق حرارتی از خودش تپه های کلگاری شده زیادی به جا گذاشت
نتیجه اش هم همین وضعیت خرابی هست که می بینین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
رضا حدادیان! چطور به این همه ثروت رسیدند. خلاقیت یا نوآوری احتمالا داشته اند!!! به نظر من شفافیت اقتصادی رو از همین الان از رضاخان کارگروه شروع کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹
سلام: خدا قوت به وزیر محترم نیرو جناب مهندس محرابیان وهمه وزرای گذشته وارزویسلامتی ایشان ؛ بنظر من هر کس وزیر شود باید چند خصوصیت داشته باشد اولا مستقل عمل کند وتابع سیاست وسیاست بازی نشود 2- بتواند تیم قوی واماده به کار انتخاب کند 3- دولت ومجلس واقعا کمک به تمام وزرا داشته و در جهت یکدیگر حرکت کنند 4- منافع ملی بر منافع شخصی ارجحیت داده وترس از صندلی وزارت نداشته باشد 5- ساز وکار مبتنی بر اصلاح ساختاری بر مبنای ارزیابی واقعی از تغییرات ساختارهای چند دوره را انجام واگر نیازشد واقعا اصلاح نمایند 5- از وزرای قبل حتما بعنوان مشاور با توجه به تجربه ایشان استفاده نماید 6- انشالله موضوعات تحریم که تمام مناسبات کشور را درگیر کرده وکمتر به اثار ان با بزرگ نمایی برخی موارد داخلی عملا اثار شدید تحریم بر تمام مسایل سیاسی ؛امنیتی وصنعت واقتصاد که واقعا قابل بیان مشهود هست برداشته واز دانش ساخت وورود تکنولوژی منجر به حذف تکنولوزی های کم بازده وقدیمی عملا ابزار بهبود منابع ومنافع برای مردم وکشور در ارتقا راندمان وکاهش هزینه تولید بتوان اثار وبرکات ان برای سفره مردم ایجاد گردد
دلسوز
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷
با سلام و عرض ادب خدمت همکاران ارجمند وزارت نیرو
ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای همکاران زخمتکش وزارت نیرو و کلیه مدیران
خدمت دوستان عارضم چرا با سیاهکاری مشکل تراز تولید و مصرف گردن مدیران توانمند
موضوع ناترازی برق برمیگرده به پیمان پاریس که تصمیم گیری این موضوع برمیگرده به سیاست های کلان کشور
خودتونو درگیر حواشی نکنید فکر میکنید آقای مهندس حائری بزرگوار و مهندس رجبی تراز تولید و مصرف نمیدونن؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
کل سابقه این مدیران زحمتکش در بخش های مختلف از جمله شرکت های تولید برق و شرکت های توزیع برق بوده اگر اینا بقول شما مقصرن با این سواد رزومه کاری که دارن مطمئن باشید دیگران با رزومه غیر وزارت نیرو و حتی کاندیدهای دیگر هم نمیتوانن موفق باشن
کسانی که به این مدیران نام برده شده یا نشده گلایه دارن مشکلشون چیز دیگس خودتون بهتر میدونید یا میز مدیریت نگرفتن یا دست رانتشون لو رفته.... بنده هم میدونم مدیران نالایقی هم بدست این مدیران ارشد ارتقاء یافتن که عامل برخی دلایل مشکلات فنی هستن نه به اون حد که باعث تخریب شخصیتشان بشویم بالاخره همه ما انسان ها خطا کاریم مطمئن باشید که ارتقاء اون مدیران نالایق همشون تصمیم قطعی اینا نبودن با سفارش و فشار نهادهای بیرونی و حتی دوستان ارتقاء یافتن
با این حال بهتره با ارائه پیشنهادات منطقی در راستای اصلاح سیستم پیش بریم نه با تخریب
یک کارشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۱
باسلام
اسم مهندس کردی اصلا هیچ جا نیست
یه کم عجیب نیست ؟ معمولا گزینه های اصلی اوایل کار مطرح نمی شوند
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
انشا الله وزیر جدید نیرو یک سامانی به این همه عناوین دکتر دروغی و تعارفات بیجا برای تملق و چاپلوسی به مدیران که حتی مدرک فوق لیسانس ندارند بدهد.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
ما تا الان از این به اصطلاح جوانهای نخبه چیزی ندیدیم.همشون یه مشت از خود راضی .مملکت یک ماهه با رفتار بدشان به فنا میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
بهترین کار اینه بر اساس لیاقت نیروها برداشته بشه نه اینکه بر اساس روابط و پارتی و سهمیه . کافیه سری به اداره برق و پست برق و نیروگاهها بزنی میبینی بالای 95 درصدشون بر اساس روابط و سهمیه اونجا هستن . بیا توزیع اداره برق مهاباد در آذربایجان غربی همه کارکناش بچه های بازنشسته ها هستند اونجان یا سهمیه دارا و همشونو جمع کن باندازه یه دیپلمه سواد ندارن و مشغول رشوه خوری هستند . تو پست برق دارلک مهاباد کسی اونجاست به اسم سالار صوفی زاده که بدون آزمون رفت اونجا و بجای بابای بازنشستش رفت اونجا که تو واحد آزاد اردبیل سه ترم مشروط بود وهشت ترمه تونست کاردانی بگیره و مفت و راحت بدون آزمون رفت اونجا که دو پرونده فساد اخلاقی داشت و تو عمرش نمیدونست خوندن چیه و رفته جای افراد لایق رو به ناحق گرفته و یه عمر داره پول حرام بخورد بچش میده که اگه پارتی باباش نبود حالا باید حمالی میکرد
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
واقعا برای وزارت نیرو متاسفم که ظریف وافرادی همانند ایشون تصمیم گیر شدند