برق نیوز BarghNews

صفحه نخست
برق-صفحه نخست
سند تحول برق پایتخت در سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد
سند تحول برق پایتخت توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، تدوین و ابلاغ شد.
تاکید مدیرعامل توانیر بر ضرورت اجرای دقیق برنامه‌های مدیریت مصرف
در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت توانیر و مدیران عامل شرکت‌های توزیع و برق منطقه‌ای گیلان در این استان و به صورت ویدئوکنفرانس با مدیران عامل شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور؛ برنامه‌های آمادگی شرکت‌های زیرمجموعه توانیر برای گذر موفق از اوج بار تابستان مورد بررسی قرار گرفت.
ابلاغیه طرح طبقه بندی و ارزشیابی مشاغل کارگری وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه + دانلود
ابلاغیه طرح طبقه بندی و ارزشیابی مشاغل کارگری وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه به همراه فایل پیوست در متن خبر قابل مشاهده است.
محرابیان بالاخره تبدیل وضعیت نیرو‌های غیررسمی را ابلاغ کرد
مریم کارگر نجفی در شبکه اجتماعی خود از ابلاغ بخشنامه تبدیل وضعیت نیرو‌های غیررسمی خبر داد.
همزمان با نخستین روز آخرین هفته خردادماه و افزایش پیک مصرف پایتخت، برق ۱۶ دستگاه اجرایی پرمصرف ملی و استانی شامل چند ساختمان بانک عامل کشور توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، قطع شد.
مدیرکل دفتر فنی و نظارت شبکه انتقال توانیر از اتمام تعمیرات اساسی ١٤ دستگاه ترانسفورماتور انتقال و فوق توزیع شبکه برق کشور در جهت گذر از اوج بار ١٤٠٣ خبر داد.
روند اهدای جوایز صرفه جویی برق به مشترکان آغاز شد
سخنگوی صنعت برق از آغاز روند اهدای جوایز پویش با انرژی از ٢٦ خرداد به بعد خبر داد و گفت: در قالب این پویش جوایز بزرگ و ارزنده‌ای برای مشترکانی که مصارف خود را کاهش دهند، در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت توانیر از پست ٢٣٠ کیلوولت GIS شهید حق بین که در شهرستان رشت در حال احداث است، بازدید و در جریان روند عملیات اجرایی آن قرار گرفت.
استوری‌های برق نیوز/دو روز اعتصاب غذا در بیش از ده نیروگاه بزرگ کشور، تبعیض در میزان رفاهیات نیرو‌های رسمی و شرکتی، ایده برداری ستاد پزشکیان از طرح ۱=۵ مدیریت مصرف توانیر
اخبار برق از نگاهی دیگر در استوری‌های برق نیوز در اینستاگرام را در اینجا مشاهده نمایید. توضیحاتی در مورد دو روز اعتصاب غذا در بیش از ده نیروگاه بزرگ کشور، تبعیض در میزان رفاهیات نیرو‌های رسمی و شرکتی، ایده برداری ستاد پزشکیان از طرح ۱=۵ مدیریت مصرف توانیر.
استوری‌های برق نیوز/دوباره برق ماند و حسرت فرصتهای از دست رفته، الزام اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، چرا نقد‌ها و پیشنهاد‌ها شنیده نمی‌شود؟
اخبار برق از نگاهی دیگر در استوری‌های برق نیوز در اینستاگرام را در اینجا مشاهده نمایید. توضیحاتی در مورد دوباره برق ماند و حسرت فرصت‌های از دست رفته، الزام اجرای طرح طبقه بندی مشاغل از ۱۴۰۲/۰۱/۰۱، چرا نقد‌ها و پیشنهاد‌ها در برق شنیده نمی‌شود؟
پربیننده ترین اخبار