برق نیوز BarghNews

انرژی‌های تجدیدپذیر
انرژی های تجدیدپذیر
آخرین وضعیت پیشرفت طرح احداث ۴۵۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر
معاون سرمایه گذاری و تنظیم مقررات ساتبا مطرح کرد: صدور مجوز شناسه یکتای سرمایه گذاری طرح ویژه ۴۵۰۰ مگاوات نیروگاه‌های تجدیدپذیر در انتظار ابلاغ سازمان برنامه و بودجه است.
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان گفت: ۶۰۰ مگاوات ظرفیت‌سازی جدید نیروگاه تجدیدپذیر در این استان شامل خورشیدی و بادی در طول دولت سیزدهم ایجاد شده که بخشی به بهره‌برداری رسیده و بخشی نیز در حال اجرا است.
اینورتر‌های Fronius از اینورتر‌های کارآمد و قابل اعتماد هستند. با ساخت دسته‌های توان از ۱.۵ تا ۱۰۰ کیلووات، مناسب بودن را برای تقریباً هر اندازه سیستم، از خانه شخصی گرفته تا یک سیستم در مقیاس بزرگ، را تضمین می‌کنند. شرکت فرونیوس اتریش از برترین سازندگان اینوتر‌های خورشیدی در جهان است و اینورتر‌های خورشیدی متنوعی را تولید می‌کند، این شرکت در بیش از ۶۰ کشور جهان نمایده فروش دارد محصولات شرکت فرونیس در ایران نیز به فروش می‌رسد و همچنین خدمات پس از فروش را هم ارائه می‌کند.
لیست قیمت اینورتر کاکو ۱۴۰۳
گروه شرکت‌های KACO در تاریخ بیش از ۱۰۰ ساله خود، همواره بالاترین استاندارد‌های کیفیت را رعایت کرده است. بر این اساس، انرژی نو KACO از سال ۱۹۹۸ به بعد به یک رهبر بازار برای اینورتر‌های PV خورشیدی تبدیل شده است و امروز سرمایه گذاری شما در فتوولتائیک و ذخیره انرژی را به یک داستان موفقیت‌آمیز تبدیل خواهد کرد.
استراکچر از مهم‌ترین تجهیزات زیر ساختی سیستم‌های خورشیدی می‌باشد چراکه استحکام، ماندگاری و نیز دقت زاویه از سطح زمین در سیستم‌های خورشیدی بسیار مهم می‌باشد. استراکچر یا همان پایه پنل‌های خورشیدی باید دارای استاندارد‌های ساتبا و تاییدیه نظام مهندسی باشد. هنگام تحویل سازه استراکچر خورشیدی دفترچه محاسبات نیز باید به مشتری جهت اخذ تاییدیه از شرکت توزیع برق ارائه شود. در ادامه لیست قیمت محصولات مربوطه قرار گرفته است.
به گزارش آژانس بین المللی انرژی، سرمایه گذاری ۲ برابری فناوری‌های پاک نسبت به بخش سوخت‌های فسیلی در سال ۲۰۲۴ پیش بینی می‌شود.
راهنمای محل نصب پنل‌های خورشیدی
به راحتی می‌توان درک کرد که پنل‌های خورشیدی زمانی بهترین عملکرد را دارند که بتوانند تا حد امکان نور مستقیم خورشید را دریافت کنند. بنابراین، جای تعجب نیست که یکی از رایج‌ترین سوالاتی که از ما پرسیده می‌شود این است که "بهترین جا برای پانل‌های خورشیدی کجاست؟ " در ادامه بیشتر به این مسئله پرداخته شده است.
قیمت پنل خورشیدی آمری سولار ۱۴۰۳
Amerisolar یک تولید کننده حرفه‌ای ماژول‌های خورشیدی با حدود ۳۰ سال تجربه در تولید و کنترل کیفیت از سال ۱۹۹۳ است. آمری سولار با بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات تولید در کشور‌های مختلف، قدرت رقابتی روزافزونی را در بازار‌های ایالات متحده و اتحادیه اروپا نشان می‌دهد.
قیمت پنل خورشیدی کندین سولار ۱۴۰۳
Canadian Solar یکی از تولید کننده‌های پنل خورشیدی است که پنل‌های خورشیدی با کیفیت و دارای کارایی بالایی را تولید می‌کند. خطوط تولید کندین سولار شامل ماژول‌های فتوولتائیک تک کریستالی و پلی کریستالی است که برای کاربرد‌های مسکونی و تجاری به طور یکسان عالی است.
قیمت پنل خورشیدی  longi solar لانگی ۱۴۰۳
LONGi Solar تولید کننده پیشرو در جهان در زمینه سلول‌ها و پنل‌های خورشیدی تک کریستالی با راندمان بالا است. این شرکت که از سال ۲۰۰۰ تاسیس شده است، تماماً متعلق به گروه LONGi (SH ۶۰۱۰۱۲) است و به مدت ۲۲ سال بر روی p-mono تمرکز کرده است و امروزه بزرگترین تامین کننده محصولات مونو کریستالی در جهان است.
پربیننده ترین اخبار