برق نیوز BarghNews

آموزش و آزمون
برق کشی ساختمان
لسیت قیمت دزدگیر آنیک 1403
دزدگیر آنیک با امکان ارسال پیامک فارسی دارای انواع دزدگیر با زون های با سیم و یک زون بی سیم می باشد که می توان آنها را به صورت مجزا نامگذاری کرده و اطلاعات نام و شماره آنها را از طریق پیام دریافت نمود. گزارش هایی که این دزدگیر تولید می کند شامل اطلاعاتی مانند ورود و خروج، شماره ریموت و شماره کاربر و قطع و وصل برق و تلفن هستند. این سیستم از سه روش تماس، پیام کوتاه و نرم افزار اندرویدی قابل فعال یا غیر فعال کردن است. مدت زمان ضبط صدای این دزدگیر سیم کارتی 25 ثانیه بوده وصدای آلارم آن از 10 تا 400 ثانیه قابل تنظیم می باشد. در ادامه لیست قیمت دزدگیر های آنیک قرار گرفته است
اتاق ترانسفورماتور
در ادامه یکی از جداول کاربردی و مهم مبحث ۱۳ معرفی میشه که در اجرای اتاق ترانسفورماتور باید بر مبنای آن اندازه‌های اتاق ترانسفورماتور رعایت شود.
دوربین مداربسته باکس
اصطلاح باکس (Box) به معنای جعبه است. دوربین‌های باکس دوربین‌هایی با بدنه معمولا مستطیلی شکل و پلاستیکی هستند. با توجه به امکان لنز خارجی برای دوربین‌های باکس و کیفیت تصویر مناسب‌تر ان‌ها این دوربین‌ها معمولا در کابرد‌های تخصصی‌تر از دوربین مداربسته مورد استفاده قرار می‌گیرند.
فهرست بهای دستمزد خدمات مهندسان برق ۱۴۰۳
در ادامه لیست بهای خدمات مهندسان برق قرار گرفته است.
جدول مقایسه انواع مختلف لامپ از لحاظ مشخصات نوری و بهره برداری در شکل زیر مشاهده می نمایید.
خانه‌ی هوشمند تکنولوژی نوینی متشکل از سیستم و ریزسیستم‌ها در جهت هوشمند سازی و مشخصه سازی تاسیسات به کار رفته در ساختمان است. در این مطلب، اطلاعاتی از سیستم‌ها و سنسور‌های خانه‌های هوشمند، همچنین کنترل انرژی در خانه هوشمند ارائه می‌شود
تشخیص سیم فاز و سیم نول بدون فازمتر
تشخیص سیم فاز و سیم نول به کمک فازمتر انجام میشود. فازمتر یکی از مهمترین ابزار‌ها در بخشی ساختمان به شمار می‌رود. به عبارتی وسیله‌ای است که علاوه بر باز و بسته کردن پیچ‌ها می‌تواند سیم فاز و نول را تشخیص دهد. در صورت در دسترس نبودن فازمتر میتوان از روش های گفته شده استفاده کرد.
آیا برای روشنایی به سیم ارت نیاز است
سیم کشی ساختمان ها و روشنایی باید براساس مقررات ملی ساختمان باشد. لذا آشنایی و دانستن قوانین برق ساختمان از الزامارات برای مهندسان برق، ناظران، طراحان . مجریان اجرایی می باشد.
نحوه جلوگیری از هک شدن دوربین مدار بسته
امروزه موازی با پیشرفت تکنولوژی، توانایی برخی افراد سودجو در هک و نفوذ به سیستم های امنیتی و شخصی افزایش چشمگیری داشته است. در ادامه چند نکته جهت جلوگیری از نفوذ هکر ها به سیستم های نظارتی آورده شده است.
دریل شارژی یا سیمی
گاهی برای خرید دریل مناسب افراد دچار سردرگمی می شود و نمی دانند که میان دریل سیمی یا شارژی کدام را انتخاب کند. انتخاب دریل مناسب متناسب با نوع استفاده از آن می باشد در ادامه به برخی از از معایب و مزایای این نوع دریل ها پرداخته شده است .
پربیننده ترین اخبار