کد خبر: ۵۷۹۲۲
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۳ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
دوربین مداربسته باکس اصطلاح باکس (Box) به معنای جعبه است. دوربین‌های باکس دوربین‌هایی با بدنه معمولا مستطیلی شکل و پلاستیکی هستند. با توجه به امکان لنز خارجی برای دوربین‌های باکس و کیفیت تصویر مناسب‌تر ان‌ها این دوربین‌ها معمولا در کابرد‌های تخصصی‌تر از دوربین مداربسته مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سرویس آموزش‌های تخصصی برق نیوزدوربین‌های باکس دوربین‌های مداربسته با کیفیت حرفه‌ای هستند که به کاربر امکان انعطاف‌پذیری در طراحی دوربین امنیتی مناسب برای نیاز‌های خود را می‌دهند. شما می‌توانید نوع حفاظت از آب و هوا، وضوح دوربین، نوع سیگنال ویدئویی و نوع لنز را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیاز‌های شما مطابقت دارد. دوربین‌های جعبه‌ای همچنین امکان جایگزینی یا ارتقاء آسان ترکیب دوربین/محفظه/لنز را فراهم می‌کنند. به سادگی با تغییر بدنه دوربین باکس، می‌توان قسمت پیکاپ ویدیو را جایگزین کرد. تعویض یا ارتقاء لنز به کاربر این امکان را می‌دهد که زاویه دید را بدون نیاز به تعویض کل دوربین تغییر دهد. دوربین‌های باکس نیز در اکثر موارد دوربین‌های دو ولتاژ هستند، به این معنی که می‌توان از برق ۲۴ ولت یا ۱۲ ولت دی سی استفاده کرد. در درازمدت دوربین‌های امنیتی جعبه‌ای نیز از دوربین‌های گلوله و گنبدی دوام بیشتری دارند، که آن‌ها را به انتخابی ایده آل برای نصب در مقیاس بزرگ تبدیل می‌کند.
دوربین مداربسته باکس
 عمومی‌ترین کاربرد این دوربین‌ها برای زمان‌هایی است که نیاز به گرفتن تصویر در زاویه خیلی بسته باشد. دوربین‌های باکس به طور عمومی فاقد دید در شب IR هستند. اما این دوربین‌های تصویر خیلی مناسبتری از محیط در نور کم به شما خواهند داد که استفاده از آن‌ها را در محیط‌های کم نور بسیار مناسب می‌کند. دوربین‌های باکس می‌توانند مجهز به لنز‌های متفاوتی باشند و این بزرگترین مزیت انهاست. به ویژه زمانی که شما به لنزی غیر متعارف نیاز دارید استفاده از دوربین‌های باکس به شدت توصیه می‌گردد. با توجه به بازه بزرگ لنز‌ها و امکان انتخاب لنز این دوربین‌ها از بین انواع لنز‌ها این دوربین‌ها بیشترین انعطاف پذیری را از نظر زاویه دید خواهند داشت. به صورت کلی در صورت نیاز به داشتن دوربینی با زاویه دید کمتر از ۲۵ درجه استفاده از دوربین‌های باکس بهترین گزینه خواهد بود.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار